Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
 
Avatar de l’usuari
kp64
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dl. 17 feb. 2014, 18:16

Re: [SUPER ROBOTS]Projecte Eldran! [Dinorobots,Ganbaruga,Rai

ds. 25 oct. 2014, 17:08

MagnumCyclone2 ha escrit:
Hola com va? :)

M'agradaria que es revisarà si és possible, el capítol 40 que ha pujat a Mediafire, ja que a mi em dóna problemes per descomprimir. És com si no hi fos i em dóna error. I mira que l'he baixat un parell de vegades i em passa igual. Em sembla que passa el mateix que amb un altre episodi anterior.

Gràcies per avançat per les molèsties. :)

D'altra banda em gustaria saber que va succeir amb l'episodi 34 de Ganbaruga, ja que sí que es va pujar l'àudio a Mediafire i el vídeo a Youtube, per tant si que disposem d'aquest àudio per al muntatge. Sembla que ens ho hem saltat. Si cal es resube l'àudio en format Wav, cap problema per això :yeah: . Un espisodio més val la pena :)

Salutacions :adeu: , gràcies per tot :) El Projecte Eldran va molt bé. M'alegro molt, ja falta menys per al primer release dels "Heroes de la ciutat" que ganes de veure-ho. :lol:


Acabe de baixar-me el capítol 40 de mediafire per a comprovar-ho i l'he descomprimit sense problemes ¿?
Prova a baixar-lo amb altre navegador o a descomprimir-lo amb altre programa.
Si pots fer un copy&paste de l'error o pujar una captura de pantalla de l'error potser podríem esbrinar que esta pasant.
M'apunte lo del capitol 34.

Com heu pogut notar a l'ultim mes açò va molt més lent. Ara estic una mica ocupat. Intentaré treure temps per pujar capítols.
Avanç de nadal la release de Ganbaruga estará completa , aixó segur.
 
MagnumCyclone2
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 57
Membre des de: dc. 26 març 2014, 17:04

Re: [SUPER ROBOTS]Projecte Eldran! [Dinorobots,Ganbaruga,Rai

dl. 27 oct. 2014, 16:16

Hola, gràcies per la resposta. :yeah:

Si això hare intentaré fer-ho des d'un altre navegador haver que tal. Pot ser que la versió de WinRAR que faig servir per descomprimir aquest ja una mica antiga jejej
Ja t'ho comentare quan ho faci si em funciona i si no us faré la foto del meu problema ;)

Si la veritat, que ganes de veure'ls tots. Però no et preocupis pel temps, al ritme que es pugui, a poc a poc ho aconseguirem Animo !! Gràcies pel teu esforç !! :D

Salutacions. :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Katherina
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 01 nov. 2014, 22:13

Re: [SUPER ROBOTS]Projecte Eldran! [Dinorobots,Ganbaruga,Rai

ds. 01 nov. 2014, 22:37

Abans que res, os vuic donar les gracies a tots el que eu ajudat a portar cap endavant aquest projecte^^

Aquestes eren unes de les meves series favorites quant era petita, de fet, les vaig vore fins que es varen deixar d'emetir.

Tinc la serie de Gambaruga en chines, per si os fa falta algun capitol (sempre i quant algú tinga el audio ^^u ).

Sort amb el vostre projecte!! :yeah:
 
Avatar de l’usuari
kp64
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dl. 17 feb. 2014, 18:16

Re: [SUPER ROBOTS]Projecte Eldran! [Dinorobots,Ganbaruga,Rai

ds. 08 nov. 2014, 22:31

Katherina ha escrit:
Abans que res, os vuic donar les gracies a tots el que eu ajudat a portar cap endavant aquest projecte^^

Aquestes eren unes de les meves series favorites quant era petita, de fet, les vaig vore fins que es varen deixar d'emetir.

Tinc la serie de Gambaruga en chines, per si os fa falta algun capitol (sempre i quant algú tinga el audio ^^u ).

Sort amb el vostre projecte!! :yeah:


Gràcies pels ànims i l'interes :yeah:
Ja Tinc els DVDrip sencers de les tres series ( amb "extres" del DVD i tot) , però gracies.
Segur que tens la serie en chines? Com vas aconseguir-la? Per internet?
 
Avatar de l’usuari
Katherina
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 01 nov. 2014, 22:13

Re: [SUPER ROBOTS]Projecte Eldran! [Dinorobots,Ganbaruga,Rai

dg. 09 nov. 2014, 22:12

kp64 ha escrit:
Katherina ha escrit:
Abans que res, os vuic donar les gracies a tots el que eu ajudat a portar cap endavant aquest projecte^^

Aquestes eren unes de les meves series favorites quant era petita, de fet, les vaig vore fins que es varen deixar d'emetir.

Tinc la serie de Gambaruga en chines, per si os fa falta algun capitol (sempre i quant algú tinga el audio ^^u ).

Sort amb el vostre projecte!! :yeah:


Gràcies pels ànims i l'interes :yeah:
Ja Tinc els DVDrip sencers de les tres series ( amb "extres" del DVD i tot) , però gracies.
Segur que tens la serie en chines? Com vas aconseguir-la? Per internet?


No fa falta que em dones les gracies, més bé es a l'inrevés. És la meva serie favorita, m'alegra molt que estigueu fent possible que tant la gent que la veien con nous espectadors pugen gaudir de aquesta saga. Estic disfrutant molt dels capítols que hi ha fins ara.

Què be que ja tingues tots els DVD rips de les tres series, jo acabe de auto regalar-meles per a Nadal. ;-)

I sí, pareix estrany, però la tinc en chines, quant me vaig ficar a buscar-la per internet va ser l'únic que vaig trobar. De això farà ara uns quatre anys, menys o més.

Ara estic intentant encontrar el manga, però de moment pareix difícil. ^^u

Altra vegada mes, gracies per portar cap endavant aquest projecte! :yeah:
 
Kotaro01
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dj. 17 jul. 2014, 20:51

Re: [SUPER ROBOTS]Projecte Eldran! [Dinorobots,Ganbaruga,Rai

dc. 19 nov. 2014, 10:46

hola keria saber como va el resto de la serie y gran trabajo con estas series q tantas tardes hemos pasado viendolas en C9 o punt2.un saludo
 
Kotaro01
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dj. 17 jul. 2014, 20:51

Re: [SUPER ROBOTS]Projecte Eldran! [Dinorobots,Ganbaruga,Rai

dg. 07 des. 2014, 19:07

esperamos impacientes el resto de capitulos.un saludo
 
Avatar de l’usuari
kp64
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dl. 17 feb. 2014, 18:16

Re: [SUPER ROBOTS]Projecte Eldran! [Dinorobots,Ganbaruga,Rai

dl. 08 des. 2014, 18:42

esperamos impacientes el resto de capitulos.un saludo

Gràcies per l'interès.

Ara que arriben les vacances de nadal podré i tindre mes temps lliure per a les meues aficions , muntaré i pujaré la resta de Ganbaruga.
Serà el vostre regal de nadal de part meua :3

A més a més , He trobat açò:

L'opening dels Dinorobots en portuguès , estava pujat en algun servidor de video estrany i no massa popular i en "google video" ¿?
Així que he decidit pujar-lo a youtube amb les etiquetes corresponents per què sigui més fàcil de trobar.
kp64 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 28 gen. 2015, 15:41, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Kotaro01
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dj. 17 jul. 2014, 20:51

Re: [SUPER ROBOTS]Projecte Eldran! [Dinorobots,Ganbaruga,Rai

dl. 08 des. 2014, 20:55

como siempre gran trabajo.un saludo
 
Avatar de l’usuari
kp64
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dl. 17 feb. 2014, 18:16

Re: [SUPER ROBOTS]Projecte Eldran! [Dinorobots,Ganbaruga,Rai

dt. 23 des. 2014, 19:23

.....
kp64 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 28 gen. 2015, 15:42, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Kotaro01
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dj. 17 jul. 2014, 20:51

Re: [SUPER ROBOTS]Projecte Eldran! [Dinorobots,Ganbaruga,Rai

dc. 24 des. 2014, 11:30

gran aporte
 
Avatar de l’usuari
kp64
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dl. 17 feb. 2014, 18:16

Re: [SUPER ROBOTS]Projecte Eldran! [ADEU!]

dg. 28 des. 2014, 10:17

A partir d'ara , només es pujará l'àudio muntat dels capítols i l'àudio "RAW"
 
Kotaro01
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dj. 17 jul. 2014, 20:51

Re: [SUPER ROBOTS]Projecte Eldran!

dc. 31 des. 2014, 18:33

al acabar ganbaruba vais a seguir con las otras dos tb no.un saludo
 
MagnumCyclone2
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 57
Membre des de: dc. 26 març 2014, 17:04

Re: [SUPER ROBOTS]Projecte Eldran!

dt. 13 gen. 2015, 12:58

Hola Koutarou,
De moment lamentablement sembla que estem una mica parats per compromisos personals i professionals, a més d'alguna llei de protecció intel·lectual que molesta bastant sobretot a kp64 que és qui porta tot l'assumpte del muntatge en solitari

Tot ens queden alguns àudios per al muntatge de capítols de Raijin i Dinorobots (Més o menys complets). Però no et preocupis que encara que costi debò aquests capítols al llarg d'aquest any 2015

D'altra banda ja podem gaudir d'una gran release i gairebé la totalitat de Ganbaruga. Però malgrat tot i el gran feinada de Kp64 (A qui estic profundament agraït per la seva tasca). Encara no podem dir que hem acabat, ja que encara hem d'aconseguir la resta d'episodis que falten: Ganbaruga, Raijin i DInorobots han de completar
Així que com sempre, sense pressa però sense pausa. hem d'ajudar tots. Com diu kp64 fent publicitat en xarxes, preguntant a companys i familiars sobre enregistraments antics en valencià de la sèrie i demas, perquè sinó no podrem completar cap més i llavors si que fracassarem ... i no volem això sinó tot el contrari :)

Així que anim ia continuar treballant aquest any també
junts ho aconseguirem
Salutacions :)
 
Kotaro01
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dj. 17 jul. 2014, 20:51

Re: [SUPER ROBOTS]Projecte Eldran!

dj. 15 gen. 2015, 11:55

gracias por la respuesta y ademas no hay prisa solo era comentar si se iba a seguir y se el gran trabajo q esta llevando recopilar y montar cada capitulo asi q un saludo y gran trabajo .
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants