Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
erzascarlet
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dj. 26 juny 2014, 20:02

VOLDRIES FORMAR PART D'UN FANDUB CATALÀ?

dj. 26 juny 2014, 20:41

Bones gent del fòrum, com diu el títol busquem persones per formar un fandub català destinat a fer el doblatge d'animes que al públic agraden. :yeah: No es tant complicat com sembla, aprofita. Et vols apuntar? Doncs anota. Per cert, no et preocupis si no en tens ni idea o mai ho has fet, sempre hi ha una primera vegada.
BUSCO:
- NOIS I NOIES DE QUALSEVOL EDAT PER POSAR LES VEUS ALS PERSONATGES
- GENT QUE ENTENGUI D'INFORMÀTICA I EM VULGUI AJUDAR EN L'EDICIÓ
- GENT QUE EM VULGUI AJUDAR AMB ELS GUIONS

NECESSARI:
- TEMPS
- ORDINADOR
- MICRÒFON

JO M'ENCARREGO DE TOT, L'ÚNIC QUE HAS DE FER ÉS GRABAR-TE LA VEU I ENVIARME-LA. DE MOMENT ENCARA NO TINC CAP PROJECTE ENTRE LES MANS PER FALTA DE MÀ D'OBRA, NECESSITO A MOLTÍSSIMA GENT AIXÍ PODREM FER EL DOBLATGE D'ALGUN CAPITÓL DE FAIRY TAIL/ SHINGEKI NO KYOJIN/ CODE GEASS...

PER MÉS INFORMACIÓ VISITA LA PÀGINA DE FACEBOOK: https://www.facebook.com/pages/Lanime-e ... 1257156883
QUALSEVOL DUBTE ENVIEU-ME UN CORREU: fandubcatala@gmail.com
vinga nois afegiu-vos!! :profident: adeu gent :adeu:
erzascarlet l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 29 juny 2014, 13:43, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: VOLDRIES FORMAR PART D'UN FANDUB CATALÀ?

dv. 27 juny 2014, 01:46

Teniu traductor de japonès o partiu de versions en anglès?
 
Nima Storyteller
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dv. 02 març 2012, 19:15
Ubicació: Alacant
Contacta:

Re: VOLDRIES FORMAR PART D'UN FANDUB CATALÀ?

dv. 27 juny 2014, 03:37

A mí m'interessaría, m'agrada treballar amb la veu i crec que domino prou el català. No sóc experimentada al doblatge ja que nomes he fet un, prou amateur, pero crec que podria tindre temps i el meu microfon no es massa dolent. XD

Nomes dis-me que vols que t'envii i on, i tant prompte com pugui t'ho envio ^^
 
erzascarlet
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dj. 26 juny 2014, 20:02

Re: VOLDRIES FORMAR PART D'UN FANDUB CATALÀ?

dv. 27 juny 2014, 12:00

Hola, doncs partim de versions en anglès, fandubs en castellà i versions subtitulades perquè del japonès només entenc alguna paraula. Si algú vol ajudar, encara que no sigui com a doblador, també que es posi en contacte. Necessitem gent. :adeu:
erzascarlet l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 29 juny 2014, 13:52, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: VOLDRIES FORMAR PART D'UN FANDUB CATALÀ?

dg. 29 juny 2014, 13:50

Boness. M'ofereixo pel doblatge :jiji:
 
erzascarlet
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dj. 26 juny 2014, 20:02

Re: VOLDRIES FORMAR PART D'UN FANDUB CATALÀ?

dg. 29 juny 2014, 14:21

Hola! Perfecte doncs només fa falta que envïis un missatge a aquesta pàgina: https://www.facebook.com/pages/Lanime-e ... 1257156883 dient que t'agradaria participar-hi
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: VOLDRIES FORMAR PART D'UN FANDUB CATALÀ?

dg. 29 juny 2014, 19:47

Primer de tot, veig que això s'anima per crear fandubs i em sembla molt bé. :yeah:

Ara bé, espero que com a mínim, els usuaris que no disposin de compte al facebook, (sí, jo mateix no en tinc), i els hi agradi això de participar-hi, puguin fer-ho igualment. No ho dic per a mi, primer, perquè no disposo de micro, i segon, perquè tinc la veu de Joaquín Sabina amb resaca. :profident:

D'altra banda, molta sort amb el projecte i espero que això tiri endavant. ;-)

PD: Per cert, en Blastilonic, també busca gent per a doblar un film de sailor moon. Ho dic més que res per si voleu unir forces. :adeu:
Imatge
 
erzascarlet
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dj. 26 juny 2014, 20:02

Re: VOLDRIES FORMAR PART D'UN FANDUB CATALÀ?

dg. 29 juny 2014, 20:04

Hola :) si encara que costi cada vegada som més. Ara ja em començat amb el projecte de doblar el primer capítol de Danganronpa i encara ens falten veus, per si algú l'interessa ;-) . Per aquí a projectes hi ha més informació.

Encara que no dispossis de micro, també pots formar part del staff ajudant amb les edicions i els guions.

Si estaria bé això d'unir forces, ja he parlat amb ell, i jo i una companya ens em afegit amb això de fer el doblatge de la pel·lícula de la Sailor Moon. Ja tinc ganes que la poguem començar!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: VOLDRIES FORMAR PART D'UN FANDUB CATALÀ?

dg. 29 juny 2014, 20:31

erzascarlet ha escrit:
Encara que no dispossis de micro, també pots formar part del staff ajudant amb les edicions i els guions.

Us ajudaria amb molt de gust, però gairebé no disposo de temps lliure i tinc força projectes d'animes obert que quasi estan penjats per aquest motiu.
Imatge
 
erzascarlet
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dj. 26 juny 2014, 20:02

Re: VOLDRIES FORMAR PART D'UN FANDUB CATALÀ?

dg. 29 juny 2014, 22:06

No et preocupis, comprenc que és tenir un munt de coses per fer i no disposar de temps jeje. Segur que hi ha més gent disponible :)
 
Nima Storyteller
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dv. 02 març 2012, 19:15
Ubicació: Alacant
Contacta:

Re: VOLDRIES FORMAR PART D'UN FANDUB CATALÀ?

dg. 29 juny 2014, 22:14

A mí m'interessa tot el que sigui doblatge, podeu comptar amb mi ^^ Ara quan pugui t'envio la prova de veu, erzascarlet ^^
 
erzascarlet
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dj. 26 juny 2014, 20:02

Re: VOLDRIES FORMAR PART D'UN FANDUB CATALÀ?

dl. 30 juny 2014, 00:02

Merci Nima :profident: només falta una veu femenina i ja les tindrem totes, que bé. Haviam si els nois s'apunten que encara quedent 4 personatges sense veu!
 
Avatar de l’usuari
getaudio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 267
Membre des de: dt. 16 oct. 2012, 10:18

Re: VOLDRIES FORMAR PART D'UN FANDUB CATALÀ?

dv. 04 jul. 2014, 19:25

Home, si sapigues parlar un català fluit(sóc d'equador) us ajudaria encantat ^^u
 
Laiast
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dg. 11 des. 2016, 13:46

Re: VOLDRIES FORMAR PART D'UN FANDUB CATALÀ?

dl. 20 feb. 2017, 18:07

Joooooooooo vull! Puc doblar algun anime? Pofriii! A mi m'agradaria doblar fairy tail, l'estic veient en castellà.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants