Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

TDTRip de Hamtaro

dc. 30 jul. 2014, 17:28

Avui he llegit que a partir del 4 d'agost Disney Channel emetrà Hamtaro (enllaç). És una sèrie que veia de petit i de la qual no n'he trobat cap release en condicions ni aquí ni a altres pàgines com GrupoTS.
Per això us aviso per si algú té temps i està disposat a grabar-la i publicar-la aquí. Jo ho faria, però estaré a fora una setmana i a més amb la meva maquinaria només podria capturar el canal d'àudio en castellà.

Afegeixo que sembla que la faran de dilluns a divendres a partir de les 9:55 (un episodi per dia).
Ja em direu :adeu:
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: TDTRip de Hamtaro

dc. 30 jul. 2014, 20:49

Crec que la podria capturar, pero no publicar (per la meva dolenta conexio a internet) com a molt la puc capturar per si algun dia disposo de millor interent pujarla.... pero si ho pot fer algu altre amb millor internet, molt millor ^^u

PD: No em comprometo a res... espero que trobis algu mes, ja que la meva situacio no es la millor per a capturar alguna cosa. :/
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: TDTRip de Hamtaro

dv. 01 ago. 2014, 18:39

fabrebatalla18 ha escrit:
Crec que la podria capturar, pero no publicar (per la meva dolenta conexio a internet) com a molt la puc capturar per si algun dia disposo de millor interent pujarla.... pero si ho pot fer algu altre amb millor internet, molt millor ^^u

PD: No em comprometo a res... espero que trobis algu mes, ja que la meva situacio no es la millor per a capturar alguna cosa. :/

Jo tinc 1 MB/s de pujada, però no podré ser a casa per a grabar-la... :(

EDIT: Bueno, intentaré arreglar-me-les amb la grabació programada del DVD i un temporitzador per a la TDT.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants