Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Yu Yu Hakusho Dark Tournament en català (PS2)

dg. 10 ago. 2014, 01:58

Bones a tots, us volia presentar un projecte que tinc entre mans, i de passada demanar un poc d'ajuda.

Inicialment la meva intenció era traduir aquest joc: Yu Yu Hakusho Forever, pero per dificultats tecniques (per ara) ho he deixat correr, i despres vaig estar mirant altres jocs del mateix anime, i em vaig trobar amb aquest: Yu Yu Hakusho Dark Tournament el qual va sortir amb els textos en castellà i les veus i videos amb angles, el que vull fer es posar el doblatge en català i els textos també en català, de fet en aquest joc es força facil fer aixo:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Ara que heu vist les captures potser us preguntareu en que necessito ajuda... be, doncs mes que res necessito consells i algun fan que tingui memoria xD per exemple, algu es recorda el nom de totes les tècniques? es per a posar els textos de les tècniques amb el mateix nom que usaven al doblatge català... i també necessito un poc d'ajuda per a les traduccions perquè seria molt mes còmode per a mi dedicar-me mes a la part "tècnica" (posar els textos al joc) i jo podria passar-li al que m'ajude els textos en castella ^^u aixi ell ho podria traduir i jo nomes hauria de posar-los al joc.

A se m'oblidava, algunes coses seran mes complicades de traduir (em refereixo als àudios), els audios que no siguin de les escenes de video (els sons mentres lluiten, i quan fan una tecnica) aixo sera mes complicat ja que aquestos sons encara no els he trobat en el joc...) per ara nomes podre posar l'audio de les escenes de video que son fragments del anime.

Encara que no em pogueu ajudar comenteu per dir-me si us interessa el projecte... sempre va be tindre anims xD

PD: Totes les captures que posare estan fetes amb l'emulador PCSX2 amb les caracteristiques grafiques al minim, aixi que tampoc es un referent en quan a qualitat, nomes es per a fer-vos una idea...
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 11 ago. 2014, 00:21, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Yu Yu Hakusho (PS2) en català

dg. 10 ago. 2014, 13:16

Ostres tu, molt bona iniciativa!!

Aquest joc el vaig jugar i tenir en la meva PS2 (gloriosos dies haha) Si el pogués recuperar amb temps podria ajudar te, ara que m'hauré de posar a buscar lo bé perquè no tinc ni idea de si encara conservo el joc.

Bon dia!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Yu Yu Hakusho Dark Tournament en català (PS2)

dl. 11 ago. 2014, 05:12

Gracies pels anims, pero si algu em vol ajudar no necesita tenir el joc, jo li puc passar el text i si necesita saber de quin lloc es cada text (el context dels menus i coses aixi) li ho puc dir jo o fer captures.

Per ara tinc traduits casi tots els menus, i la llista de lluitadors (els he posat com al doblatge catala, gracies a dharma18 per ajudarme ja que la meva memoria es força dolenta ^^u )

Imatge

Aqui poso la llista dels personatges per si veieu que s'ha de corregir alguna cosa (estan amb el mateix ordre que al joc, de esquerra a dreta i de dalt a baix):

Yusuke
Lluitadora emmascarada
Kuwabara
Hiei
Kurama
Rinku
Toro
Zeru
Txu
M1
M2
M3
Dr. Itxigaki
Gama
Toya
Jin
Lisho
Makintaro
Kuro Momotaro
Wakamaru el letal
Suzuki, el bellíssim guerrer magic (xDDDDDDDDDDDDDDDD)
El corb
Bui
El germa d'en Toguro
Toguro
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Yu Yu Hakusho Dark Tournament en català (PS2)

dt. 12 ago. 2014, 18:19

Per que no hi sorto jo? Jo també vaig participar al torneig clandestí d'arts marcials, era el cinquè lluitador de l'equip d'en Toguro (del qual n'era el propietari).
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Yu Yu Hakusho Dark Tournament en català (PS2)

dc. 13 ago. 2014, 02:27

Com ja et vaig dir es una gran idea, si necesites res ja saps :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: Yu Yu Hakusho Dark Tournament en català (PS2)

dj. 14 ago. 2014, 01:01

No sóc fan d'aquesta sèrie ni dels videojocs en general, però és interessant el projecte. Et puc donar un consell per a millorar la traducció. Aquest fa referència a la conjugació verbal.

Si et fixes en les traduccions en català del programari informàtic, t'adonaràs que les accions no es formulen amb un infinitiu (com en castellà), sinó amb el verb conjugat. Per exemple, en el Word o qualsevol altre programa, no diu "Imprimir", sinó "Imprimeix", ni tampoc "Sortir", sinó "Surt". Així doncs, per les captures que has posat, convindria que conjugares les accions. Per exemple, en la segona captura, la de la selecció de l'idioma, a sota, caldria posar "Accepta" i "Torna", en lloc dels infinitius. En la resta de menús, igual: "Seleccionar" --> "Selecciona"... En canvi, sí que ho tens bé en la de "Tria el mode".

Doncs res, això era. Un consellet per a millorar la traducció. ;)
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Yu Yu Hakusho Dark Tournament en català (PS2)

dj. 14 ago. 2014, 02:30

Joanks ha escrit:
....

Gracies Joanks, ho tindre molt en compte, el que passa es que gairebe mai uso programes en catala, els trobo un pel "estranys" ^^u
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: Yu Yu Hakusho Dark Tournament en català (PS2)

dj. 14 ago. 2014, 10:40

De res :yeah:

Quant al programari en català, tot és acostumar-s'hi ^^
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Yu Yu Hakusho Dark Tournament en català (PS2)

dt. 16 abr. 2019, 18:15

Bona tarda.
Actualment estic jugant aquest videojoc i el tenkaichi 3 de bola de drac.
La pregunta es:
Necesites ajuda per la traducció.
Si es el cas que el projecte estigui parat.
Et va be dirme quines eines i programes has utilitzat per la traduccio?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants