Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
jomiravaelk3
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: ds. 04 oct. 2014, 16:24

Jo mirava el K3

ds. 04 oct. 2014, 17:00

Hola a tots i a totes!! Som els gestors de la pàgina de facebook Jo mirava el K3 que està destinada a recordar les sèries que s'emetien a l'àntic K3 i a lluitar per recuperar aquell model de programació infantil i juvenil que va marcar la infància i adolescència a tants nois i noies d'arreu dels Països Catalans.
Fins ara ens hem dedicat a publicar sobre les sèries antigues del Club Súper 3 i el 3xl.net, fent un escrit sobre la sèrie primer i afegint l'opening de la sèrie i llistes de capítols, especials i pel·lícules si existeix l'enllaç a Youtube, Vimeo o Daylimotion. Més endavant, quan tinguem més seguidors, engegarem una campanya per convèncer Televisió de Catalunya a reincorporar el Canal 3XL i que tant el Club Súper 3 com el nou Canal 3XL tornin a fer una aposta clara per les sèries d'animació i personatges reals infantils i juvenils de qualitat. És a dir, busquem recuperar l'essència del K3, i d'aquí ve el nom de la pàgina.
Després de publicar sobre 40 sèries diferents ens estem començant a adonar que hi ha molts opnenings de sèries mítiques emeses en català que no estan penjats ni a Youtube, ni a Vimeo, ni a Daylimotion. Us demanem que ens ajudeu en aquesta tasca ja que amb els openings queden molt més enriquides les nostres publicacions.
La idea és que vosaltres penjeu els opnenigs que us hem demanat en alguna de les tres pàgines que us hem dit i després ens passeu l'enllaç o que ens passeu un enllaç per poder descarregar els opnings i ho penjem nosaltres (a poder ser, prefeririem la primera opció).
Moltes gràcies per la vostra futura col·laboració!! Per cert, esteu tots convidats a la nostra pàgina :yeah:
https://www.facebook.com/pages/Jo-mirav ... 8074132941

Us comencem demanant els openings de Gat i gos, James Bon Jr., Harley Spiny, Bandoler i Som així (As if).
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Jo mirava el K3

ds. 04 oct. 2014, 18:07

jomiravaelk3 ha escrit:
Més endavant, quan tinguem més seguidors, engegarem una campanya per convèncer Televisió de Catalunya a reincorporar el Canal 3XL i que tant el Club Súper 3 com el nou Canal 3XL tornin a fer una aposta clara per les sèries d'animació i personatges reals infantils i juvenils de qualitat. És a dir, busquem recuperar l'essència del K3, i d'aquí ve el nom de la pàgina.


Televisió de Catalunya sap de sobres que la gent vol que torni el Club Super 3 i la programació juvenil del 3xl, és més ja vau veure que van "reviure" el 3xl tot i que fos per poc temps. El què falta a TVC no és voluntat, són diners. O creieu que ningú allà es dóna compte de com a baixat la qualitat de la seva programació infantil-juvenil, ara amb repeticions de sèries tant antigues com Tom i Jerry després d'estar anys i anys amb sèries d'estrena i sent els més punters? Per suposat que ho veuen.

No és que no em sembli bé la iniciativa, perquè no està malament fer una mica de presió (és més, ja teniu el meu "Me Gusta"), però mentre no tornin a tenir la capacitat econòmica que tenien abans, poc els hi podem reclamar. I veient al pas al què anem, jo no esperaria cap canvi significatiu fins dintre d'uns quatre-cinc anys.

Això sí, veig massa iniciatives d'aquest tipus desperdigades per Facebook i altres llocs. Hauríeu d'unificar esforços.
Imatge
 
jomiravaelk3
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: ds. 04 oct. 2014, 16:24

Re: Jo mirava el K3

dg. 05 oct. 2014, 18:24

Primer de tot, no estem d'acord amb que TVC ha fet tot el possible perquè creiem que l'entrada del Canal Súper 3 va ser la pitjor idea que se'ls hi podia passar pel cap. Van marginar la programació juvenil durant un any sencer sense cap motiu aparent amb l'excusa d'una reorganització de canals temàtics. I després quan es va haver de suprimir un canal, en lloc de plantejar-se un canal tripartit Súper 3/3XL/33 o dos canals bipartits Super 3/3XL i 33/Esport 3, es va suprimir el Canal 3XL tornant a marginar la programació juvenil. Tanta immersió lingüística que defensen i es van carregar (espero que sense ser-ne conscients) el millor mitjà de difusió del català que tenien.
Som conscients de la manca de diners que té TVC i de la pressió que exerceix el govern espanyol (ara volen suprimir un dels dos múltiplex perquè els hi ha donat la gana). Per aquest motiu encara no hem engegat la segona part del nostre projecte. Tot i així, confiem en que d'aquí a ven poc les coses començaran a canviar, perquè ara mateix l'opció de que Catalunya esdevingui un estat (tant si és independent com sí ho és federat o confederat amb Espanya) és de llarg l'opció majoritària dels catalans. I un cop la Generalitat gestioni els ingressos dels catalans, es podrà tornar a fer una aposta per una Televisió de Catalunya de qualitat. Estem esperant que arribi aquest moment per iniciar la segona part del projecte. És a dir, fer pressió per tornar a tenir el 3xl i bona programació infantil quan tinguem diners.
Respecte al fet que hauríem d'intentar aglutinar iniciatives de facebook, és el que estem intentant. O si més no, en menys de sis mesos hem aconseguit ser la capdavantera en quant a m'agrada amb molta diferència i hem enviat missatges a les altres pàgines perquè es sumin a la nostra causa.
Però, tornant al tema pel qual em iniciat aquest fil al fòrum, de moment encara no busquem fer campanyes de missatges a TVC sinó simplement recordar les sèries antigues i provocar somriures de nostàlgia als nostres seguidors. Així que us demanem el favor de trobar-nos alguns dels openings de sèries antigues perquè nosaltres sols no ens en sortirem.
 
Avatar de l’usuari
kp64
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dl. 17 feb. 2014, 18:16

Re: Jo mirava el K3

dv. 10 oct. 2014, 01:00

jomiravaelk3 ha escrit:
(..)Tot i així, confiem en que d'aquí a ven poc les coses començaran a canviar, perquè ara mateix l'opció de que Catalunya esdevingui un estat (tant si és independent com sí ho és federat o confederat amb Espanya) és de llarg l'opció majoritària dels catalans. I un cop la Generalitat gestioni els ingressos dels catalans, es podrà tornar a fer una aposta per una Televisió de Catalunya de qualitat. Estem esperant que arribi aquest moment per iniciar la segona part del projecte. És a dir, fer pressió per tornar a tenir el 3xl i bona programació infantil quan tinguem diners.


Imatge
Trobe que en el teu pla mestre te uns "petits" inconvenients.
Encara hi haura gent que votara que sí en la consulta per a que torne 3xl :blink:
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Jo mirava el K3

dv. 10 oct. 2014, 02:14

La cosa és més simple: si Catalunya esdevé un estat independent, justament els primers anys la cosa encara estarà més fotuda respecte els diners. Recordeu que no per exemple no tindrem ajudes europees, ja que sortirem de la Unió Europea. I falta que hi tornem a entrar.

És a dir, si Catalunya es separa d'Espanya, tingues clar que encara hauràs d'esperar més temps per a veure bonança económica per aquestes terres. xD

Siguem realistes, siusplau.
Imatge
 
jomiravaelk3
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: ds. 04 oct. 2014, 16:24

Re: Jo mirava el K3

ds. 18 oct. 2014, 20:30

D'aquí a un any en tornem a parlar a veure que passa.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants