Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

[PROJECTE] Canal 3XL

dv. 07 nov. 2014, 00:24

Si no va aquí, moveu-ho!

Desde fa un parell de setmanes una idea em ronda el cap. El 3XL com a canal va desaparèixer, deixant fora de l'abast la possibilitat de crear una comunitat i blablabla. I jo pensava: bueh, no hi ha res a fer...fins que se'm va acudir crear una web que simulés un 3XL, emitint les sèries -d'anime, però també seria guai que no fos solament anime- doblades (les que teniu per aquí) com les subtitulades al català (que també teniu per aquí).

Podria ser una manera bastant guai de començar una comunitat (amb fòrums, és clar), fer propaganda directísima dels fansubs en els quals treballeu, penjar-hi notícies, etc.

Sé que que m'explico malament, però també em feia molta cosa de dir-vos-ho pq tinc la sensació de que és una mala idea, ja perquè té la pinta de ser il·legal o pq és una fantasmada on ningú hi apostarà. IDK.

Ja direu!
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: [PROJECTE] Canal 3XL

dv. 07 nov. 2014, 04:00

Duraria cinc dies. Ilegal i no ajuda a la industria.

A part que tot el que es reproducció online perd molta qualitat.

Enviado desde mi GT-I9060
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: [PROJECTE] Canal 3XL

ds. 08 nov. 2014, 05:04

El problema principal es que els drets de les coses que vols reproduir els te tvc, si encara fessis les coses en valencià la cosa podria ser diferent ja que rtvv ja no existeix.
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: [PROJECTE] Canal 3XL

dt. 11 nov. 2014, 20:39

Hola!

Il·legal és igual descarregar-se una sèrie que pujar-la per streaming no? És a dir, hi han milers de capítols en català a youtube de sèries, igual que en DD, i és igual de il·legal...O ho és més per fer veure que és un canal de tv?

D'ajudar a la indústria, ajuda, no monetàriament (que tampoc ajuda la descàrrega directa o el pirateig) però sí indirectament, que és la propaganda...:/
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: [PROJECTE] Canal 3XL

dt. 11 nov. 2014, 21:01

Técnicament baixar no és ilegal en sí, i P2P és legal. Però infringir el copyright pujant un fitxer protegit si que ho és. Ilegal dic.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: [PROJECTE] Canal 3XL

ds. 15 nov. 2014, 22:12

Sinistre. ha escrit:
crear una web que simulés un 3XL, emitint les sèries -d'anime, però també seria guai que no fos solament anime- doblades (les que teniu per aquí) com les subtitulades al català (que també teniu per aquí).


Precisament tinc una web que simula part del 3xl (encara està molt verda), a on es detalla que s'emetrà del 3xl ens els propers dies a TVC i es recullen els episodis penjats als 3alacarta (inclòs alguns que ja no estan disponibles), guions i subtítols de diverses sèries i llistat d'episodis (encara falta informació d'algunes ja que hi varen emetre bastants i de moltes no hi ha prou informació de que es va emetre i que no, vídeos, recopilar el material...).

Un dels projectes que tinc de cara a millorar-la en breu seria crear una emissió en directe basant-se en la reproducció dels vídeos del 3alacarta de forma seguida i automàticament, donant la sensació de canal en directe sense que tècnicament ho fos. Pel que fa a la legalitat, recentment el tribunal europeu ha donat un veredicte dient que inserir vídeos d'altres webs a la teva no infringeix el copyright, amb ho qual s'enten que al usar vídeos penjats a altres webs no seria il·legal.

Per si voleu donar una ullada al que hi ha actualment la adreça és la següent: http://p3xl.awardspace.info
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: [PROJECTE] Canal 3XL

dg. 16 nov. 2014, 07:44

Inserir no, peró lucrarse si que és ilegal.

Enviado desde mi GT-I9060
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: [PROJECTE] Canal 3XL

dl. 17 nov. 2014, 23:29

Ostres, què fort! QUan fa que va això? He estat donant una ullada i encara que té estèticament la pitjor versió del 3xl (la última) no deixa de donar la sensació que encara existeix...Només hi tens les sèries i programes que s'emeten a TV3? Lo que estaria bé seria enllaçar vídeos de gent que té capítols en català de sèries a youtube (per exemple, Utena) i formular un horari similar al 3xl (època .net/Codi 3xl).

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants