Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

Shruikan99
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 14 nov. 2014, 13:06

DOBLATGE

dv. 14 nov. 2014, 13:15

Hola, gent!

Sempre he pensat que seria divertit fer un doblatge d'alguna sèrie/peli que no estigui encara doblada al català. Què us semblaria fer-ne una?

M'és igual el tipus de peli o sèrie que sigui, això ja ho decidirem després. Ara per ara busco col·laboradors per a poder tirar endavant el projecte.

També podeu suggerir què podem doblar!!!

I aniria bé que algú pogués editar-ho i muntar-ho tot (jo només sé el bàsic...).

Sayonara!!!!!!:)

Sinistre.
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: DOBLATGE

dl. 17 nov. 2014, 23:33

Ho veig bastant difícil. Hi ha molt curro darrere d'un simple episodi d'anime, així que d'una pel·lícula pot ser bastant hardcore...i per que quedi bé es necessita un bon estudi.

jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 298
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

dt. 18 nov. 2014, 00:00

No et negaré que doblar és divertit (personalment ho estic fent amb uns amics amb una pel·lícula que es diu Tales of Vesperia - The First Strike), però la immensa quantitat de vegades que hem de repetir una frase perquè quedi mínimament acceptable fa que amb tres sessions de matí i tarda hàgim arribat a fer només uns 30 minuts de pel·lícula xD. A part, la qualitat del so tampoc és que sigui gaire bona i després toca fer el muntatge amb els nous àudios xD.

Jo no et puc ajudar perquè vaig molt atrafegat, però si estàs decidit a fer alguna cosa d'aquestes et desitjo, no pas sort, sinó tota la paciència del món, perquè la necessitaràs xD.

Sinistre.
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

dv. 21 nov. 2014, 20:16

Sent una mica negatius, no crec que continuii aquest projecte endavant...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: MSN [Bot] i 1 visitant