Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

[Projecte] Patates i Dracs TVrip 640x480

dt. 30 des. 2014, 13:00

Fa molt de temps que navego pel fòrum, tot i que no sóc gaire visible, i m'he decidit per pujar la meva primera sèrie.

Aquests dies de festa estic reorganitzant sèries que tenia en el disc dur, i vés per on tenia allà una carpeta de la sèrie Patates i Dracs (Patatoes and Dragons) que vaig deixar fa temps a mitges pendent de reorganitzar-la. I com que aquests dies precisament estic fent això, volia aprofitar i compartir-la amb vosaltres.

Com que és una de les poques sèries que costa trobar, m'agradaria saber la vostra opinió i en tot cas si interessa, la penjaria per MEGA. Cal dir que hi ha una sèrie de coses a comentar. Tinc un total de 78 capítols, que en principi són tots els que s'han emès. Els capítols són de 8 min aprox. i com que TV3 tenia la costum d'emetre més d'un capítol per fer grups de 20 min., la majoria de capítols, quan diu "amb el cavaller....", està tallat o no hi és. També, per problemes de programació, el capítol 35 em falta uns minuts del final. Al reorganitzar-la aprofito per afegir opening i ending a cada capítol.

Vegeu aquí alguns captures:
Imatge
Imatge
Imatge

Vídeo:
Resolució 640x480 a 1500 kbps
Qualitat TVrip
Format mp4.
95 mb/capítol aprox.

Audio:
Format: ACC a 192 kbps

Abans de tot estic preocupat. Com que és la primera vegada necessito una mica d'ajuda perquè no sé si haig de demanar permís per pujar la sèrie o no sé. Gràcies.

dapan
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 23 abr. 2015, 15:56

Re: [Projecte] Patates i Dracs TVrip 640x480

dj. 23 abr. 2015, 16:12

si encara la tens jo estaria interesat.

david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479