Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
trajano
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 77
Membre des de: dj. 03 abr. 2014, 16:04

Fairy tail castella 1080p

dt. 13 gen. 2015, 23:24

Bones, per mes i mes que he buscat en tota la xarxa d'internet no he sigut capaç de trobar en qualitat 1080p el doblatge de selecta visión de fairy tail, com si he aconseguit per exemple amb SAO. Em refereixo a un volcat de blu ray o un bdremux, a màxima qualitat. Només he aconseguit trobar versions lleugeres (que odio) o un dvd rip. Si que he trobat per altre banda, els blu rays complets doblats a l'anglès, pel que el projecte seria gafar els audios dels dvd rips o versions lleugeres que hi han per internet i ficarlos al mkv de la versió anglesa juntament amb audio anglès i japonès. He fet un muntatje d'un capitol de prova i a la tele full HD es veia molt be :D. Si interessa el tema podría pujar tots els capítols doblats fins al moment al castellà.

Per cert si algu coneix algun lloc on trobar la versió full HD dels blu rays de selecta que no dubti a dirm-ho, que no em mataré si ja esta fet xD. Igual que si algú troba uns bons audios que m'ho digi també per ficar aquets en comptes dels que tinc.

Salutacions ^^
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Fairy tail castella 1080p

dt. 13 gen. 2015, 23:44

Els audios intenta obtenirlos de algun rip de bona qualitat o fins i tot del DVDfull (aqui crec que tenen els DVDFull http://exvagos.com/) ja que un audio de una versio lleugera es molt dolent.... sobre trobar els BDfull, potser a asiandvdclub, pero s'ha de tenir usuari i jo no en tinc i per a registrarte necesites una invitacio...

Anims amb el projecte :)

PD: No estic segur pero crec que realment Fairy Tail no existeix en HD els primers caps.. en realitat fins i tot els BD oficials son upscales.. crec...
 
trajano
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 77
Membre des de: dj. 03 abr. 2014, 16:04

Re: Fairy tail castella 1080p

dc. 14 gen. 2015, 00:15

Te pinta d'upscale, els tv-rip dels nous capitols es veuen millor que el blu ray japones dels primers... Pero millor que el dvd es veura xD, i al mateix blu ray ja esta a 1080p.

Intentare extreure els audios del dvd-rip i si ningú diu d'on trobar els blu rays en espanyol el dia 16 (quan acavi examens) començo ^^

pd: en aquesta web tenen 12 capitols en bd-rip espanyol amb links caiguts, una altre que aseguren que es bd-rip i on estan els primers 72 caps (no m'ho crec perquè ocupen 150 mb els capitols, però estan online i asseguren que l'audio es un ac3 stereo... si son bons podria servir, i un dvd-rip dels primers 24 capitols també caiguts XD) no hi ha ni repujada ni cap altre tema amb mes capítols.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Fairy tail castella 1080p

dc. 14 gen. 2015, 00:31

Mira en aquest forum aviam si tens mes sort: http://pordescargadirecta.com/search.ph ... d=18520499
 
trajano
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 77
Membre des de: dj. 03 abr. 2014, 16:04

Re: Fairy tail castella 1080p

dc. 14 gen. 2015, 00:59

re de re... la mateixa versio de 150mb i tot lo demes pelis, o amb subs.

He descarregat el primer cap d'aquests que diuen que es 720p amb 150mb i sincerament mal mal no es veu, pero... ja m'entens xD.

Per altre banda desde la web de selecta no soc capaç de trobar que venguin la versió bd més enllà d'anuncis de quan van comprar la revenda, tot i que em sembla, en algun saló del manga haver-ho vist... tot i així no se que serà aquesta versió, però pel que veig es la que es troba a la majoria de webs, sent uns 150mb per capítol i a 720p. Dubtu molt que sigui bd-rip, perquè encara que fos upscale seria 1080p i ni de conya pesaria 150mb, por em fa que sigui un encode premiant més el baix pes, que no la qualitat, tot i que es veu realment be pel que pesa pero hi ha escenes en que sels veu el plumero

Deixo doncs descartada la posiblitat de utilitzar aquesta versió i a falta de que si algú troba alguna millor segueixo amb el projecte, en quant a audios... no estic gaire posat en tema d'audios pero no se si seria utilitizable, no em convenç els 128kb/s:

ID : 2
Format : AC-3
Format/Info : Audio Coding 3
Mode extension : CM (complete main)
Format settings, Endianness : Big
Codec ID : A_AC3
Duration : 24mn 27s
Bit rate mode : Constant
Bit rate : 128 Kbps
Channel(s) : 2 channels
Channel positions : Front: L R
Sampling rate : 48.0 KHz
Bit depth : 16 bits
Compression mode : Lossy
Delay relative to video : -459ms
Stream size : 22.4 MiB (11%)
Language : Spanish
Default : Yes
Forced : No


PD. en aquesta web també esta la versió, de 12 capitols en bd, concretament la temporada 4, el mateix que he trobat a exvagos que estava caigut (em refereixo a la 4 caixa de dvds de selecta) de 12 capítols, ja de 750mb, al intentar accedir al tema, el post ha sigut eliminat, nomes existeix al buscador... Tampoc acavo d'entendre perquè només van pujar la temporada 4 i les dems no xD
 
Senyera
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dc. 14 gen. 2015, 11:10

Re: Fairy tail castella 1080p

dc. 14 gen. 2015, 11:14

Hola company e estat seguint el fil del tema i et deixo un enllaç, que el vaig trobar de chiripa i crec que es una mina d 'or amb tema anime!! Segur que hi trobaras coses interessant!Ja em diras! Salut!!
http://foro.unionfansub.com/showthread.php?tid=2540



Enviado desde mi iPhone con Tapatalk
 
trajano
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 77
Membre des de: dj. 03 abr. 2014, 16:04

Re: Fairy tail castella 1080p

dc. 14 gen. 2015, 12:05

Merci :D pero no serveix :(

El que m'has passat es sub esp i porta el subtitols enganxats al video per lo que no serveix per raws, i en aquesta web audios no es poden rescatar perquè no hi ha re espanyol, i els videos, els demés o tenen els subtítols enganxats o la qualitiat no es bona.

Per altra banda, he trobat uns altres blu rays anglesos, de 800-1.2GB per capitol, que al meu semblar es veuen inclus millor que els que tenia, pero tenen un bit depth de 10... per lo que es perdria una gran compatibilitat amb tv i demés reproductors.

pd: a especificacions tècniques asseguraven que era un bit depth de 10, però al obrir-ho amb super, resulta que te 8 bit depth i 4 reframes, osigi que compatibilitat total XD
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Fairy tail castella 1080p

dc. 14 gen. 2015, 15:58

Els audios aquells son molt justos.... conec algu que te els DVD o BD comprats, pero no se quants en te, li preguntare si em pot passar els audios.

Sobre el video jo de tu usaria alguna raw en 720p, ja que 1080p es malgastar l'espai.... pensa que si ja de per si saps que son upscales, no te massa sentit usar un video que saps que en 720p es veuria igual y pesaria la meitat casi... pero be, aixo com tu vegis.

PD: Jo de tu usaria raws japoneses, aixi t'asegures que no han editat el video, ja que els americants solen editar alguna que altra cosa...
 
trajano
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 77
Membre des de: dj. 03 abr. 2014, 16:04

Re: Fairy tail castella 1080p

dc. 14 gen. 2015, 17:06

si aconseguissis els audios seria genial, perquè soc incapaç de trobar-ne en més bona qualitat.

He fet una prova i queda així https://mega.co.nz/#!2JQSnbBL!ZNDWZF6LK ... w2CoWC7kqU

En quant a raws... he estat buscant japoneses i re de re... o tv-rip o els bd anglesos, alguna idea de pagines on solen estar les raws japones? XD

Merxi :D
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Fairy tail castella 1080p

ds. 24 gen. 2015, 21:17

trajano ha escrit:
si aconseguissis els audios seria genial, perquè soc incapaç de trobar-ne en més bona qualitat.

He fet una prova i queda així https://mega.co.nz/#!2JQSnbBL!ZNDWZF6LK ... w2CoWC7kqU

En quant a raws... he estat buscant japoneses i re de re... o tv-rip o els bd anglesos, alguna idea de pagines on solen estar les raws japones? XD

Merxi :D

M'he baixat el MEGA i crec que ja està perfecte, no fa falta res més. A mi Fairy Tail no m'ha acabt de pillar del tot mai, però he sentit un munt de cops les veus en japonés, i trobo que es una molt bona adaptació que no s'hauria de desaprofitar. No es veuen massa bones adaptacions bones d'anime en castellà (en bona part perquè ja casi no n'hi ha jajaja) i això m'ha donat ganes de veure-la. T'animo a que continuïs amb el que ja tens. Molts ànims! Estaré pendent de novetats :yeah:
PD: Només et recomano que no fiquis automatics els subtitols anglesos
Cortexian05 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 25 gen. 2015, 10:39, en total s’ha editat 1 vegada.
 
trajano
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 77
Membre des de: dj. 03 abr. 2014, 16:04

Re: Fairy tail castella 1080p

dg. 25 gen. 2015, 00:16

Si ho veus be segeixo així :)

Si et soc sincer passo de pujar qualsevol cosa amb la conexió que tinc... vaig trigar 12 hores a pujar l'altre capitol xD. Aniré montant i el 15 de febrer que he de tornar a la uni i allà tinc un pis amb fibra optica, puju el que tingui amb una nit jeje.

pd. com es fa per no ficar automatics els subs? crec que desde la tele no em sortien si els tenia desactivats
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Fairy tail castella 1080p

dg. 25 gen. 2015, 09:03

trajano ha escrit:
Si ho veus be segeixo així :)

Si et soc sincer passo de pujar qualsevol cosa amb la conexió que tinc... vaig trigar 12 hores a pujar l'altre capitol xD. Aniré montant i el 15 de febrer que he de tornar a la uni i allà tinc un pis amb fibra optica, puju el que tingui amb una nit jeje.

pd. com es fa per no ficar automatics els subs? crec que desde la tele no em sortien si els tenia desactivats

Si fas servir el mkvmerge, quan fiques el video (o sigui el video anglés) a la finestreta de abaix, hi fica una cosa així: S_TEXT/ASS..., ho cliques i a sota, a la opció flag de pista predefinida, fiques que no
Imatge (si no veus bé la foto clica aquí: http://s2.subirimagenes.com/imagen/prev ... -ttulo.png)
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Fairy tail castella 1080p

dg. 25 gen. 2015, 14:06

Buff, ho tens complicat per aconseguir uns bons àudios, jo vaig ser el que va fer la petició, i un tal victorparadis (ara no me'n recordo be del nom) em va pujar els primers capítols per aqui.

Però clar, si vols els bons, com no te'ls passin directament de la versió en DVD de Selecta, no crec que els trobis per enlloc.
Ja em va costar de trobar els capitols en castellà, (per sort meva) vaig trobar aquesta pàgina, que segur que es la que menciones en els primers comentaris, hi són tots els capítols de la serie, i ara están pujant el 7è box que va sortir fa poc.

Spoiler: mostra
http://animex-series1.blogspot.com.es/2014/11/fairy-tail-7272-audio-castellano.html


Ja sabem que aqui hi han aportacions fetes a la perfecció, però si ningú aporta els audios originals tampoc veuria amb mals ulls una realease amb audio de "menys qualitat".

Això si, si trobes uns audios bons, millor per a tots.

Salut!
 
trajano
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 77
Membre des de: dj. 03 abr. 2014, 16:04

Re: Fairy tail castella 1080p

dg. 25 gen. 2015, 22:33

Ah vale es fàcil doncs fer los dels subs jeje.

La pàgina que m'has passat es la mateixa versió que he trobat a altres llocs, pero si pujen la 7a temporada que va sortir a la venta fa una setmana doncs ja la tinc pels audios ^^

Començo a muntar doncs :D
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: Fairy tail castella 1080p

dl. 09 març 2015, 09:33

Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants