Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Ukko
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dl. 10 feb. 2014, 12:32
Ubicació: Santa Coloma de Cervelló

Manga en català de Sakura, la caçadora de cartes

dc. 29 abr. 2015, 18:07

Bones a tots!

Desprès de reviure la meva infantesa veient Sakura a 1080p del post del fòrum (graaaacies ^^ ) i de veure el post de "manga en general", m'he adonat que per internet està el manga de Sakura en castellà amb poca qualitat...
M'agradaria saber, si algú te el manga en català, veureu, l'he trobat en japonès (escanejat) amb una qualitat més acceptable que no l'edició en castellà (615x1000) (aproximadament, px amunt, px avall) i m'he animat a començar-lo a traduir en els pocs temps de llibertat que tinc.

Dons això, primer de tot:
- (Per si les mosques i encara que ho dubto), algú està en procés de traducció d'aquest manga i tingui previst pujar-lo? (Ho dic, per que aleshores, no continuaria).
- Si algú tingués el manga en català, te previst pujar-lo? (també ho dubto).

Res dons, ja he començat a traduir-lo, s'ha de dir, que és el primer manga que edito i bueno, a mi m'agrada com queda haha
CAT (Traducció del castellà):
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Imatge

ESP (Mateix text que el manga original...):
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Imatge

ESP (Original d'internet):
Spoiler: mostra
Imatge


Tinc dubtes sobre les onomatopeies, algú que ja hagi traduït mangues, que es fa? Es deixen en japonès o s'intenta escriure en català/castellà? (Jo les deixaria, que es casi impossible treure-les...).
I res, opinions si us plau, les accepto totes ja que seria per millorar. :yeah:

Gracies per llegir-me!
PD: No sóc de lletres i tot el tema de gramàtica/sintaxis em matava durant el batxillerat, això si, reviso les coses quatre mil cops abans d'ensenyar-ho.
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Manga en català de Sakura, la caçadora de cartes

dc. 29 abr. 2015, 18:39

Hola!

Primer de tot, et moc el post a Projectes.

Com a comentari, crec que tindràs una bona feinada. Tot i això, l'exemple que poses queda prou bé. Ara que, com ja deus saber, el Manga el venen en Català: http://www.normacomics.com/ficha.asp?91 ... -en-catala (Per si et vols estalviar la feina i donar suport al manga en cat :bleh:)

:adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Ukko
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dl. 10 feb. 2014, 12:32
Ubicació: Santa Coloma de Cervelló

Re: Manga en català de Sakura, la caçadora de cartes

dc. 29 abr. 2015, 19:08

Kero ha escrit:
Hola!

Primer de tot, et moc el post a Projectes.

Com a comentari, crec que tindràs una bona feinada. Tot i això, l'exemple que poses queda prou bé. Ara que, com ja deus saber, el Manga el venen en Català: http://www.normacomics.com/ficha.asp?91 ... -en-catala (Per si et vols estalviar la feina i donar suport al manga en cat :bleh:)

:adeu:


Sisi, ho sé, però em falten pocs volums per acabar la col·lecció d'Inuyasha i realment, l'economia no acomapanya, potser en un futur me'l demani haha.
També se que és una feinada però bé, no em corre presa. :D
 
Avatar de l’usuari
karim
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 150
Membre des de: dl. 28 feb. 2005, 20:47
Ubicació: Barcelona

Re: Manga en català de Sakura, la caçadora de cartes

ds. 30 maig 2015, 21:31

A mi me parece un proyecto bonito. Así que por mi, adelante. Lo único que cambiaría es el tipo de fuente. La que has escogido no me ha gustado nada de nada. Hehe

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants