Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Arkhams24
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 29 maig 2015, 18:29

[PROJECTE] Pel·lícula turc per principiants

dv. 29 maig 2015, 18:38

Hola molt bon dia! Estic interessat en començar un projecte, que si be no es anime, si se que interessarà a molta gent el producte si és que realitzem el projecte. Fa uns dies vaig adonar-me que la serie de ''Turc per principiants'', té una pel·lícula com a continuació de la serie, pero només en Alemany i amb subtítols en angles, ara bé, el problema es que per desgracia, jo no tinc ni idea d'angles, i traduir el subtítols per mi, és impossible per desgràcia, ja tinc la peli a 1080p amb els subtítols i tot.

Com ja podeu imaginar, el projecte, és traduir els subtítols de la peli, montar-la, i pujar-la a la web per disfrutar-la tothom, i aquí és on necessito ajuda, per traduir els subtítols al català, i jo em podria encarregar de traduir-los al castella, de montar-la, ripejar-la en diverses qualitats i pujar-la i tal, si a algú l'interessa, tota l'ajuda possible serà ben viscuda, se que és demanar massa, però per intentar ajudar a la comunitat de sèries i pelis catalana no perdo res per fer el post.

Moltíssimes gràcies, i espero que el post respecti les normes, moltíssimes gràcies i ànims pel gran treball que feu tots en aquesta web, que és impressionant i a canvi de res!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants