Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

shenron
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 21 juny 2015, 15:30

[Projecte] Bola de Drac Kai Saga Buu

dg. 21 juny 2015, 15:48

Hola gent,
Sóc nou com a user però ja fa molts anys que porto seguint aquest fòrum, les notícies de la web, etc. I em sembla un projecte collonut aquest d'animelliure.
El tema és que ja fa temps que estic pensant a dur a terme aquest projecte, però per falta de temps no puc avançar com m'agradaria, no obstant obro el tema per què en sapigueu la idea i per publicar i donar a conèixer el poc que pugui anar fent.

La moguda consisteix a obtenir la imatge dels capítols de Bola de Drac Kai (2014) saga Buu y el so de la sèrie original Bola de Drac Z per obtenir una custom release amb bona qualitat d'imatge i el nostre idioma preferit. Jo actualment com a molt puc anar fent fragments, per això que el que vagi fent serà dels combats que més m'agradin, però si pel que fos podem fer pinya i convertir-ho en un projecte seriós doncs endavant.

Us deixo un fragment d'un capítol random (el 2), ho vaig fer amb presses i amb l'intenció de ser una demo i ho notareu per què hi ha moments que no quadren bé o el so es talla.

Què en dieu del projecte?, és una burrada o agrada?

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2565
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Projecte] Bola de Drac Kai Saga Buu

dg. 21 juny 2015, 16:17

Buena calidad de imagen dices? xdd y encima esta recortado

tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

Re: [Projecte] Bola de Drac Kai Saga Buu

dl. 22 juny 2015, 23:02

Entenc que el que vols es la versió Kai en català. Sincerament, no et vull desanimar, però no sé si val gaire la pena. De ben segur que d'aquí 4 dies començaran a emetre la saga Buu versió Kai. Ja van comprar la primera temporada d'aquesta versió tot i la crisi. I ara tenen també la pel·lícula i la nova sèrie que estrenen d'aquí dues setmanes. No pateixis, que potser han deixat penjades altres animes, però Bola de Drac en català el tindrà senceret, a excepció de les dues pel·lícules antigues que van quedar en l'oblit. I fer encaixar l'audio amb les boques és una feinada.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: MSN [Bot] i 2 visitants