Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

Vols que fagi una edició d'audio i video per l'hora de pujar per que estigui en 1080p ?

SI, la qualitat és lo més important, i em dona igual esperar més temps.
1 (33%)
NO, prefereixo visualitzar molt avans les pel·licules i series.
2 (67%)
 
Vots totals: 3
 
Avatar de l’usuari
RaymonChek
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 148
Membre des de: dl. 22 set. 2014, 01:23
Ubicació: El planeta dels somnis
Contacta:

DD a Online

dg. 28 juny 2015, 10:44

Bon día a tothom :adeu: ! Són un aficionat a l'anime en català i com a recurs que puc aportar amb els meus coneixements, puc disenyar una pagina web dirigida cap un públic que li agrada tan com amí l'anime, aportart una carrega completa de tots els episodis i pel·licules de tots els animes que hi tinguin com a audio principal el català ^^u ^^u . Si tenen més de 2 idiomes i el català no és l'idioma principal, per motius de temps, no podré pujarlo al català, per aixós faig una crida a tota la comunitat d'Anime Lliure per que si hi ha algú que vulgui ajudar en aquest projecte, l'unica cosa que té que fer és comentar amb un link d'una serie i/o pelicues i/o oves que vulguis veure online!
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: DD a Online

dg. 28 juny 2015, 11:42

Estàs demanant ajuda per a fer competència a aquesta web?
 
Avatar de l’usuari
RaymonChek
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 148
Membre des de: dl. 22 set. 2014, 01:23
Ubicació: El planeta dels somnis
Contacta:

Re: DD a Onlined

ds. 04 jul. 2015, 01:27

Bilkoff ha escrit:
Estàs demanant ajuda per a fer competència a aquesta web?

No vull fer la competencia, és més, vull fer-la creixer i per axós he overt un canal Dailymotion.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: DD a Online

ds. 04 jul. 2015, 02:17

"Vols que fagi una edició d'audio i video per l'hora de pujar per que estigui en 1080p?"

Aquesta pregunta crec que es "trampa", suposo que el que tens pensat fer es que encara que un anime no estigui en 1080p reescalarlo a 1080p i pujarlo reescalat, i jo crec que es contraproduent... Pesa mes, trigara mes temps a pujarse, perdra segurament qualitat en tot el proces i tambe et trigara temps i recursos a reescalarlo.

Sobre la idea, realment no l'entenc massa be, el que vols es pujar les series que actualment estan a DD/emule a servidors ONLINE? si es aixo, jo de tu deixaria corre la idea perque o et duraran pocs dies els links, cada cop estan pitjor les lleis de copiright, pero be, si tens bona velocitat de pujada i vols invertir-hi el teu temps ets lliure suposo de fer-ho, aixo si, estaria be preguntar a qui va fer X release per si li sap greu que les seves aportacions estiguin online o no.... mes que res per cortesia o almenys mencionar als links de dailymotion on es poden baixar la serie per DD (link del post d'animellire).

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants