Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [PROJECTE] Mr. Bean DVD [Remasteritzada]

dj. 31 des. 2015, 15:26

En aquest link de mega estan tots els DVD? A mi m'interesa tenirlos a mes que encara conservo els audios de quan tv3 emitia en ac3 a 192 kbps (tot i que em falten un parell de capitols que agafare d'algun altre lloc).
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [PROJECTE] Mr. Bean DVD [Remasteritzada]

dj. 31 des. 2015, 16:52

Arbos ha escrit:
Afirmatiu, els vaig pujar ahir a la nit, són els remasteritzats amb la qualitat sense pèrdues, inclou tambè els extres amb una qualitat excelent. La qualitat dels audios americans són AC3 224kbps :adeu:

PD: Valdria la pena poder fer el muntatge, jo he deixat tot el material aquí, amb els videos amb high de Tv3 a la carta, sí algú vol fer el muntatge amb aquesta excelent font de qualitat remasteritzada seria fenomenal :lol:

Salutacions i Bon Any 2016!! :D ;-)

Gracies, Bon any per a tu tambe.

M'agradaria demanarte un petit favor mes, podries anar guardant la resta de capitols en high (nomes amb quedarte el link del 3alacarta per baixar el mp4 en tinc prou) i passarmels per privat? es que aquestos dies no se si podre estar atent i despres caducaran.

De nou, gracies.

EDITO: Pensaba que eren els DVD pero sembla que son mkv, tot i aixi suposo que estaran ben encodejats tot i que hagues preferit tenir els .iso i encodejar jo sol.
 
Ruffy Rei Pirata
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dj. 31 març 2016, 15:31

Re: [PROJECTE] Mr. Bean DVD [Remasteritzada]

dv. 15 jul. 2016, 04:58

Eliminat

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants