Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Effex
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 19 ago. 2015, 17:00

One Punch Man Fandub Català [Links a sota]

dt. 23 feb. 2016, 17:55

Hola a tots, nois!

Em presento, el meu nom és Xavier Martínez Castañer, tinc 17 anys i sóc actor de doblatge en procés. Suposo que no cal dir que tots els amants de l'anime estem esperant que One Punch Man arribi a TV3 doblada al català... seria una renaixença de l'anime a Catalunya. Doncs bé, jo he iniciat aquest doblatge a internet; amb l'ajuda d'un equip de dobladors com jo, el primer capítol de la sèrie ja està acabat, i fins i tot hem doblat l'OPENING. Us deixaré TRES ENLLAÇOS més avall, un per veure'l online, l'altre per descarregar-lo desde Mega i l'altre el del cover. Espero de tot cor que us agradi! Penseu que això no pretén ser un doblatge d'estudi, ni molt menys, es tracta de reivindicar que aquesta sèrie mereix un doblatge i de que tothom hi pugui participar. Si veig que té molta acceptació, faré el doblatge del 2n capítol, i qui sap si de tota la sèrie ;)

ONLINE: https://vimeo.com/156021986

DESCARREGAR: https://mega.nz/#!i0c0CJRA!HnxIIU6PH_kJ ... l6jMk-7mVk

COVER OPENING: https://www.youtube.com/watch?v=NUiJ5wjEsDU

Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: One Punch Man Fandub Català [Links a sota]

dt. 23 feb. 2016, 20:50

Es força interesant el projecte, pero sino us importa m'agradaria comentar 2 coses que crec que es podrien millorar:

1) La qualitat del video, es veu força mal, per no dir molt mal, aqui hi ha raws de millor qualitat: https://www.nyaa.eu/?page=search&cats=0 ... nch+Man+BD
2) La qualitat de l'audio, no estic segur si es per la qualitat dels microfons o per l'edicio pero crec que podria sonar millor, en quant a les veus en si estan be, fins i tot heu imitat les veus aixi com "distorcionades" dels monstres.

Anims amb el projecte, es realment interesant i potser al final veient com TV3 passa de tot els dobladors hauran de doblar per aficio en lloc de profesionalment....

En quant a coses que m'han agradat molt, l'opening us ha quedat molt be i les veus mes o menys estan ben escollides.

PD: L'ending sona molt baix i com de fons, no se si es un error o es un efecte que li heu volgut donar.
PD2: Jo de vosaltres inclouria una veu en off que llegeixi els cartells que surten en japones, quedaria encara millor.
 
Avatar de l’usuari
Effex
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 19 ago. 2015, 17:00

Re: One Punch Man Fandub Català [Links a sota]

dt. 23 feb. 2016, 21:17

fabrebatalla18 ha escrit:
Es força interesant el projecte, pero sino us importa m'agradaria comentar 2 coses que crec que es podrien millorar:

1) La qualitat del video, es veu força mal, per no dir molt mal, aqui hi ha raws de millor qualitat: https://www.nyaa.eu/?page=search&cats=0 ... nch+Man+BD
2) La qualitat de l'audio, no estic segur si es per la qualitat dels microfons o per l'edicio pero crec que podria sonar millor, en quant a les veus en si estan be, fins i tot heu imitat les veus aixi com "distorcionades" dels monstres.

Anims amb el projecte, es realment interesant i potser al final veient com TV3 passa de tot els dobladors hauran de doblar per aficio en lloc de profesionalment....

En quant a coses que m'han agradat molt, l'opening us ha quedat molt be i les veus mes o menys estan ben escollides.

PD: L'ending sona molt baix i com de fons, no se si es un error o es un efecte que li heu volgut donar.
PD2: Jo de vosaltres inclouria una veu en off que llegeixi els cartells que surten en japones, quedaria encara millor.


Tot això ja ens ho han dit. Respecte al vídeo, últimament el meu internet va fatal i no em puc permetre el luxe de pujar 2GB de vídeo continuadament, i per això vaig haver de baixar la qualitat. En segon lloc, tampoc em puc permetre tenir una millor qualitat de so perquè 1. la banda sonora la he aïllat com he pogut i 2. la meva targeta de so és una puta merda, parlant bé. Lo de l'ending es que simplement no teniem interès en fer-li res, i lo dels cartells hagués estat un punt a favor, sí senyor.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: One Punch Man Fandub Català [Links a sota]

dt. 23 feb. 2016, 21:31

Sobre la banda sonora juraria que amb els bluray que estan venen al Japo com a extra hi ha la banda sonora, a banda aqui hi ha diversos OST: https://www.nyaa.eu/?page=search&cats=3 ... +Punch+Man tot i que no se si estaran tots o no.

Sobre el que comentes de l'internet t'entenc, pero es que per exemple l'arxiu que has pujat a mega pesa uns 300 i algo MB, amb aquell pes pots tenir un video de molta mes qualitat que el que has penjat, espero que no et prenguis a mal aquesta petita critica ^^u

Gracies a tu i a tot l'equip per aquest projecte :)
 
Avatar de l’usuari
Effex
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 19 ago. 2015, 17:00

Re: One Punch Man Fandub Català [Links a sota]

dt. 23 feb. 2016, 21:36

fabrebatalla18 ha escrit:
Sobre la banda sonora juraria que amb els bluray que estan venen al Japo com a extra hi ha la banda sonora, a banda aqui hi ha diversos OST: https://www.nyaa.eu/?page=search&cats=3 ... +Punch+Man tot i que no se si estaran tots o no.

Sobre el que comentes de l'internet t'entenc, pero es que per exemple l'arxiu que has pujat a mega pesa uns 300 i algo MB, amb aquell pes pots tenir un video de molta mes qualitat que el que has penjat, espero que no et prenguis a mal aquesta petita critica ^^u

Gracies a tu i a tot l'equip per aquest projecte :)


Doncs mira, aquesta OST és genial... provaré d'actualitzar el vídeo de VIMEO i la descàrrega de MEGA. A veure què tal queda!
 
Avatar de l’usuari
Truchen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dg. 03 maig 2015, 18:19
Ubicació: Granada

Re: One Punch Man Fandub Català [Links a sota]

dc. 24 feb. 2016, 18:50

Genial inciativa! justament em vaig aconseguir els episodis emesos l'altre dia en castellà que son en Micro720p podrieu provar de fer un muntatge amb aquesta qualitat, es HD rip de TV tokyo.

Si el problema es pujar el video pots pujar el audio i algú que pugi el muntatge.
 
Avatar de l’usuari
Effex
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 19 ago. 2015, 17:00

Re: One Punch Man Fandub Català [Links a sota]

dc. 24 feb. 2016, 19:44

Truchen ha escrit:
Genial inciativa! justament em vaig aconseguir els episodis emesos l'altre dia en castellà que son en Micro720p podrieu provar de fer un muntatge amb aquesta qualitat, es HD rip de TV tokyo.

Si el problema es pujar el video pots pujar el audio i algú que pugi el muntatge.


Sip, és precissament el que vull fer :3 penjaré el .WAV del capítol (tot i que també pesarà la vida) i que algú de confiança ho monti en un moment. Estic en procés de reconstrucció de l'àudio :)
 
Avatar de l’usuari
Truchen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dg. 03 maig 2015, 18:19
Ubicació: Granada

Re: One Punch Man Fandub Català [Links a sota]

dc. 24 feb. 2016, 20:27

Wav comprimit en Winrar o directament MP3 320 Kbps també amb winrar, es la meva recomenacio.

Si pugués ho montaria però em pasa el mateix amb la meva pujada d'internet, estic a la espera que me la pugin a 5Mb, només tenc 1...i deixa que desitjar. Bé tu puja'l i algú podrà.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: One Punch Man Fandub Català [Links a sota]

dc. 24 feb. 2016, 20:53

Et puc ajudar si vols, tinc una RAW del capitol 1 del Bluray (pesaria sobre els 500 Mb en 720p), no em costaria massa fer el montatge, aixo si, crec que quedaria millor posar l'ending en japones o instrumental en lloc de deixarlo com el vas deixar en la versio que esta publicada ara que es sent com si estes de fons.
 
Avatar de l’usuari
Effex
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 19 ago. 2015, 17:00

Re: One Punch Man Fandub Català [Links a sota]

dc. 24 feb. 2016, 22:22

fabrebatalla18 ha escrit:
Et puc ajudar si vols, tinc una RAW del capitol 1 del Bluray (pesaria sobre els 500 Mb en 720p), no em costaria massa fer el montatge, aixo si, crec que quedaria millor posar l'ending en japones o instrumental en lloc de deixarlo com el vas deixar en la versio que esta publicada ara que es sent com si estes de fons.


SÍ A TOT! D: Si fessis això, et prometo que figuraries als crèdits. Si fas el muntatge de les instrumentals et seria eternament agraït.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: One Punch Man Fandub Català [Links a sota]

dc. 24 feb. 2016, 22:31

xD volia dir quan tu hagis pujat el .wav jo montarlo en una nova raw pero en el sentit de sincronitzarlo amb el nou video, no de montar frase a frase i posar l'instrumental ^^u

PD: Si pots puja-ho en FLAC comprimit al maxim (a 8 de compresio) i posat en un .rar tambe al maxim de compresio, potser aixi t'estalviaras uns quants Mb per pujar.
 
Avatar de l’usuari
Truchen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dg. 03 maig 2015, 18:19
Ubicació: Granada

Re: One Punch Man Fandub Català [Links a sota]

dl. 14 març 2016, 12:55

Com va quedar la cosa?
 
Edward D.Teach
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dc. 24 juny 2015, 21:10

Re: One Punch Man Fandub Català [Links a sota]

dg. 20 març 2016, 12:48

Hòstia puta! L'opening és genial!!! Jo que em pensava que igualar l'original en japonès era impossible. Ara em faltarà mirar el capítol quant ingui temps, que vista la qualitat de la cançó, segur que no em decebrà!
 
Avatar de l’usuari
SCorpio
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: dl. 15 maig 2017, 16:47

Re: One Punch Man Fandub Català [Links a sota]

dl. 12 juny 2017, 16:52

Al final com ha quedat aquest projecte???

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants