Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Bola de Drac la batalla dels deus en DVD

dc. 02 març 2016, 23:18

Hola avui he trobat per casa la pel·lícula en DVD de bola de drac la batalla dels déus. Crec que per al fòrum no l'he trobada, si voleu la puc pujar a mega.
Com vosaltres vulgueu.

Imatge
 
 
Avatar de l’usuari
MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

Re: Bola de Drac la batalla dels deus en DVD

dj. 03 març 2016, 18:46

¡Bones! No et fará falta, ja fa un temps en aquest forum van fer algunes releases d´aquesta pel·licula:
- viewtopic.php?t=20268
- viewtopic.php?t=20265

Ara que fa poc m´he registrat, donaré les gracies, ja que en el seu temps les vaig descarregar pero sense donar les gracies xD al no ser usuari registrat. Al final hem vaig decidir ferme una compte ja que aquesta web hem semblava el summum en contingut d´anime respecte a altres webs que he vist. ¡¡Saluts!! :yeah:
 
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Bola de Drac la batalla dels deus en DVD

ds. 19 març 2016, 18:36

Home, depen, si la ripeixes a 1GB mes o menys al català ja m'estaría bé, la vaig descarregar fa temps en castellà amb un pes d'1GB i escaig, després la vaig baixar d'aquí amb 4GB i algo i vaig intentar extreure l'audio en català del de 4GB i posar-lo en el de 1GB però l'audio estaba descompensat i no vaig ser capàç de posar-ho bé i les vaig eliminar totes dues.

Si et veus amb ganes fes-ho, sino per mi sol no cal que t'hi esforçis, no surt a compte fer-lo per una persona només.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants