Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

[PROJECTE] Keroro en català

dl. 09 maig 2016, 00:08

Hola a tots, la meva idea és fer la sèrie de Keroro en català amb tots els episodis doblats (si és possible). Penso que estaria bé pujar-la ja que ara mateix no hi ha cap post actiu de Keroro. He fet el primer episodi (no té perquè ser el definitiu), per veure què us sembla. Qualsevol consell per millorar o error que trobeu me'l podeu dir per aquí o per privat.



Merci!
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: [PROJECTE] Keroro en català

dl. 09 maig 2016, 08:52

Jo no sóc gaire expert en aquestes coses, però:

166mb/capítol?
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: [PROJECTE] Keroro en català

dl. 09 maig 2016, 10:32

En principi es veu bé i l'audio també em sembla bé. Per a mi no hi ha cap problema. Tinc moltes ganes d'acabar aquesta serie. Gracies Dani!
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: [PROJECTE] Keroro en català

dl. 09 maig 2016, 15:44

david80scat ha escrit:
Jo no sóc gaire expert en aquestes coses, però:

166mb/capítol?


Tema tamany segurement és per la excesiva edició que he fet. Miraré a veure si puc reduir-lo. Merci per comentar!

Django ha escrit:
En principi es veu bé i l'audio també em sembla bé. Per a mi no hi ha cap problema. Tinc moltes ganes d'acabar aquesta serie. Gracies Dani!


Ok Django. Merci per comentar!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [PROJECTE] Keroro en català

dl. 09 maig 2016, 17:01

No te ho prenguis malament pero jo ho veig molt pixelat, per que edites el video? A no ser que treballis amb els DVD japonesos no crec que faci falta editarlo, nomes hauries de sincronitzar l'audio catala amb el video japones (raw).

Quina raw has usat?
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: [PROJECTE] Keroro en català

dl. 09 maig 2016, 17:14

fabrebatalla18 ha escrit:
No te ho prenguis malament pero jo ho veig molt pixelat, per que edites el video? A no ser que treballis amb els DVD japonesos no crec que faci falta editarlo, nomes hauries de sincronitzar l'audio catala amb el video japones (raw).

Quina raw has usat?


Hola fabrebatalla18. Volia utilitzar els raws d'aquesta pàgina http://c3budiman.blogspot.com.es/2013/1 ... anime.html, però vaig veure que el primer episodi estava invertit l'ordre de les parts, així que vaig afagar un qualsevol per probar. Si és això busco altres raws i ho canvio.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [PROJECTE] Keroro en català

dl. 09 maig 2016, 18:10

dani98 ha escrit:
Hola fabrebatalla18. Volia utilitzar els raws d'aquesta pàgina http://c3budiman.blogspot.com.es/2013/1 ... anime.html, però vaig veure que el primer episodi estava invertit l'ordre de les parts, així que vaig afagar un qualsevol per probar. Si és això busco altres raws i ho canvio.

No veig el problema de que les parts estiguin invertides, suposo que et refereixes a que per exemple l'opening surt en un altre moment del capitol o coses aixi, de fet aquest es l'ordre correcte tal i com es va emetre al Japo, el que passa es que aqui a Catalunya (i a altres paisos) solen retocar l'ordre per a que sempre sigui aixi: Opening-capitol-avanç-ending

Pero aquest "problema" es facil d'arreglar, nomes has de sincronizar l'audio catala reordenantlo per a seguir l'odre japones, el video no hauries de tocarlo, ja te el pes just i si l'edites i el tornes a encodejar perdre molta qualitat, com ja t'ha passat.

EDITO: He baixat una del es raw d'aquell blog i tampoc es per tirar cohets... et recomano que parlis amb qui va fer aquest projecte viewtopic.php?f=66&t=19924&hilit=keroro i li preguntis quines raw va usar que juraria que eren millors, i potser podeu fer el projecte conjuntament seguint per on ell es va quedar.
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 09 maig 2016, 18:27, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: [PROJECTE] Keroro en català

dl. 09 maig 2016, 18:22

fabrebatalla18 ha escrit:
dani98 ha escrit:
Hola fabrebatalla18. Volia utilitzar els raws d'aquesta pàgina http://c3budiman.blogspot.com.es/2013/1 ... anime.html, però vaig veure que el primer episodi estava invertit l'ordre de les parts, així que vaig afagar un qualsevol per probar. Si és això busco altres raws i ho canvio.

No veig el problema de que les parts estiguin invertides, suposo que et refereixes a que per exemple l'opening surt en un altre moment del capitol o coses aixi, de fet aquest es l'ordre correcte tal i com es va emetre al Japo, el que passa es que aqui a Catalunya (i a altres paisos) solen retocar l'ordre per a que sempre sigui aixi: Opening-capitol-avanç-ending

Pero aquest "problema" es facil d'arreglar, nomes has de sincronizar l'audio catala reordenantlo per a seguir l'odre japones, el video no hauries de tocarlo, ja te el pes just i si l'edites i el tornes a encodejar perdre molta qualitat, com ja t'ha passat.


Nono, em refereixo que la primera part esta al lloc de la segona i la segona part com a primera.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [PROJECTE] Keroro en català

dl. 09 maig 2016, 18:28

dani98 ha escrit:
Nono, em refereixo que la primera part esta al lloc de la segona i la segona part com a primera.

He afegit algo a l'ultim missatge meu ^^u
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: [PROJECTE] Keroro en català

dl. 09 maig 2016, 18:32

fabrebatalla18 ha escrit:
dani98 ha escrit:
Nono, em refereixo que la primera part esta al lloc de la segona i la segona part com a primera.

He afegit algo a l'ultim missatge meu ^^u


Perdó, no ho havia vist. :blink:
 
Avatar de l’usuari
Toki
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: ds. 30 jul. 2016, 19:42

Re: [PROJECTE] Keroro en català

dl. 01 ago. 2016, 17:25

Al final el proyecto seguirá adelante? tengo muchas ganas de ver keroro era una de mis series favoritas y tengo muchísimas ganas de reverla :·~<3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: [PROJECTE] Keroro en català

dl. 01 ago. 2016, 23:18

Toki ha escrit:
Al final el proyecto seguirá adelante? tengo muchas ganas de ver keroro era una de mis series favoritas y tengo muchísimas ganas de reverla :·~<3


Buenas! Ya tengo unos cuantos capítulos, durante este mes me pondré en ello. El problema es que en setiembre empiezo la uni y ahí no tendré un buen internet para subir los capítulos...
Si durante la uni puedo acabar todos los capítulos, los subiré tan rápido como pueda.
 
Avatar de l’usuari
Toki
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: ds. 30 jul. 2016, 19:42

Re: [PROJECTE] Keroro en català

ds. 06 ago. 2016, 18:58

dani98 ha escrit:
Toki ha escrit:
Al final el proyecto seguirá adelante? tengo muchas ganas de ver keroro era una de mis series favoritas y tengo muchísimas ganas de reverla :·~<3


Buenas! Ya tengo unos cuantos capítulos, durante este mes me pondré en ello. El problema es que en setiembre empiezo la uni y ahí no tendré un buen internet para subir los capítulos...
Si durante la uni puedo acabar todos los capítulos, los subiré tan rápido como pueda.




Tranki no hay prisa y muchas gracias por el aporte!!! ya e esperado muchos años, esperar mas no matara a nadie ^^
Imatge
 
paulas1235
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 18:44

Re: [PROJECTE] Keroro en català

dl. 06 des. 2021, 22:06

Veig que fa temps d’aquest projecte. No sé si es va poder aconseguir, però realment seria increible poder tenir els capitols de Keroro en català. No sé on aconseguir-los i m’agradaria poder veure l’anime de nou amb els 265 capitols en català que hi ha (i no trobo enlloc) ❤️
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: [PROJECTE] Keroro en català

dt. 07 des. 2021, 11:43

paulas1235 ha escrit:
Veig que fa temps d’aquest projecte. No sé si es va poder aconseguir, però realment seria increible poder tenir els capitols de Keroro en català. No sé on aconseguir-los i m’agradaria poder veure l’anime de nou amb els 265 capitols en català que hi ha (i no trobo enlloc) ❤️

El projecte està complet, però com que ets usuari nou de moment no pots accedir. Quan tinguis més missatges ja podràs accedir.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants