Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dj. 22 juny 2017, 13:06

woho213 ha escrit:
Vaig mirar fly quan era petit i em porta molts bons records. Llegint els varis posts que hi ha a animelliure i a internet, crec que no es podra aconseguir millor qualitat de video que les dels raws japonesos que circulen per internet (com ja saps ripejats dels vhs la font amb "millor" qualitat) i que ja han estat penjats per varis usuaris a aquesta web. En tema d'audios es segur que es pot tenir més qualitat com tu dius terminator.
Molts anims amb aquesta release!

De fet es podria si es tinguesin els VHS originals ja que els rips que hi ha a internet son de molt baixa qualitat, en format wmv amb molt poc pes, el problema es que els VHS originals son molt dificils d'aconseguir...
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dj. 22 juny 2017, 14:23

woho213 ha escrit:
Vaig mirar fly quan era petit i em porta molts bons records. Llegint els varis posts que hi ha a animelliure i a internet, crec que no es podra aconseguir millor qualitat de video que les dels raws japonesos que circulen per internet (com ja saps ripejats dels vhs la font amb "millor" qualitat) i que ja han estat penjats per varis usuaris a aquesta web. En tema d'audios es segur que es pot tenir més qualitat com tu dius terminator.
Molts anims amb aquesta release!


Com ta dit fabrebatalla si es pot conseguir molta mes qualitat gracies als vhs japonesos, aixo si sha de tenir un bon vhs i altres coses, el problema esque son molt cars i costa de trobar.
 
woho213
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dc. 15 març 2017, 04:15

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dv. 23 juny 2017, 13:54

he estat mirant i es veu que a TOEI van fer una reemisio de Fly al 2007, i segons diu estava remastaritzada. De totes maneres he estat buscant per tot arreu a vera si hi havia algun TVRIP i no he trobat res. Aqui hi ha info sobre aquesta rerelease
https://web.archive.org/web/20071020054 ... fo_id=1354

Així que o es troba algun japones que hagi gravat la serie, o es troben i es tornen a exportar els VHS japonesos o no hi ha millor qualitat de video que la que ja tenim :(
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dv. 23 juny 2017, 20:20

o es troben i es tornen a exportar els VHS japonesos o no hi ha millor qualitat de video que la que ja tenim


Eso es lo que se esta intentando, pero hace falta mucha paciencia.
 
woho213
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dc. 15 març 2017, 04:15

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

ds. 24 juny 2017, 16:36

una pregunta terminator, he estado leyendo posts, y en uno dices que la ova 2 y 3 de fly, estan en calidad laserdisc que es como un dvd (mucho mejor que un vhs). Todos los enlaces que he encontrado estan caídos, Nose si tu tendrias aun estas ovas con esta calidad de video.
Si las pudieras volver a subir con esta calidad te lo agradeceria muchismo.

Por otro lado, si se encuantran los vhs de fly a un precio razonable yo tambien me comprometo a contribuir economicamente.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dj. 06 jul. 2017, 20:03

woho213 ha escrit:
una pregunta terminator, he estado leyendo posts, y en uno dices que la ova 2 y 3 de fly, estan en calidad laserdisc que es como un dvd (mucho mejor que un vhs). Todos los enlaces que he encontrado estan caídos, Nose si tu tendrias aun estas ovas con esta calidad de video.
Si las pudieras volver a subir con esta calidad te lo agradeceria muchismo.

Por otro lado, si se encuantran los vhs de fly a un precio razonable yo tambien me comprometo a contribuir economicamente.


Bueno, como un dvd es hablar hipoteticamente, ya que hay dvds mejores y dvds que parecen vhs, pero se podria decir que es superior al vhs, sobre lo de las ovas para tenerlas en esa calidad habria que comprar los laser disc, y son muy raros de encontrar, de ripeos de laser disc solo existe un ripeo y le pusieron muy bajo bitrate, por lo que no te lo recomiendo, se ven muy mal, hasta peor que un vhs.

Sobre los vhs de fly ya los hemos encontrado, los que querais colaborar podeis simplemente vosotros mandarme mp, y yo os dire en la pagina donde los venden, y con la cantidad que colaboreis podeis comprar vosotros mismos algun vhs asi entre todos podemos tener todos los vhs
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dg. 09 jul. 2017, 16:01

poquet a poquet..
a veure si d'aquí un temps tenim una sorpresa, petiteta, pero bona sorpresa :)

edito: igual resulta que la sorpresa és un altre FAIL gran xD
 
woho213
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dc. 15 març 2017, 04:15

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dc. 19 jul. 2017, 01:29

hola terminator, retornant al tema, he vist que dius que has pogut recuperar uns audios de fly en català amb millor qualitat. No sé com t'ho has fet pero felicitats!
hi hauria alguna manera que poguéssis penjar a internet aquets fantastics audios? El meu nebot acaba de fer 5 anys i m'agradaria ensenyar-li aquesta serie amb uns millors audios. Jo mateix podria muxejar-los amb els videos existents i si voleu penjar-ho a mega perquè es pugui descarregar d'aquesta web
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dc. 19 jul. 2017, 04:24

woho213 ha escrit:
hola terminator, retornant al tema, he vist que dius que has pogut recuperar uns audios de fly en català amb millor qualitat. No sé com t'ho has fet pero felicitats!
hi hauria alguna manera que poguéssis penjar a internet aquets fantastics audios? El meu nebot acaba de fer 5 anys i m'agradaria ensenyar-li aquesta serie amb uns millors audios. Jo mateix podria muxejar-los amb els videos existents i si voleu penjar-ho a mega perquè es pugui descarregar d'aquesta web


Tener paciencia hombre, no se necesitan 30 mil versiones, un usuario ha pagado ciertas cosas el solo y me sabe muy mal por ejemplo, y pasar los audios ahora mismo seria hacerle un feo ademas, yo creo que no hay tanta urgencia, tu sobrino con 5 años no creo que sepa distinguir de unos audios a otro, osea que puedes enseñarle mientras la version de animelliure, hay que tener paciencia.

Si algo hace falta es ayuda precisamente para hacer la version esta, que sera la mejor existente ( o eso intentare)
 
woho213
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dc. 15 març 2017, 04:15

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dv. 21 jul. 2017, 02:23

perdona terminator, mi intención no era poner prisa, ni mucho menos hacer un feo a ti y a todos los usuarios que han ayudado en este proyecto. Lo siento :(

he mirado el tema de los vhs y en amazon de japon venden algunos. Quizas es un poco mas fiable comprar ahí, ya qe amazon siempre devuelve el dinero en caso de problemas. Ademas los precios son similares a las tiendas de segunda mano y subastas
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dv. 21 jul. 2017, 03:40

woho213 ha escrit:
perdona terminator, mi intención no era poner prisa, ni mucho menos hacer un feo a ti y a todos los usuarios que han ayudado en este proyecto. Lo siento :(

he mirado el tema de los vhs y en amazon de japon venden algunos. Quizas es un poco mas fiable comprar ahí, ya qe amazon siempre devuelve el dinero en caso de problemas. Ademas los precios son similares a las tiendas de segunda mano y subastas


Ya lo mire pero no venden fuera de japon, es una lastima, porque yo pense lo mismo que tú.
 
endor
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 15 gen. 2010, 11:52

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dv. 05 gen. 2018, 09:14

No sé pq no puc enviar MP. Jo també vull col·laborar!
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dt. 09 gen. 2018, 22:09

endor ha escrit:
No sé pq no puc enviar MP. Jo també vull col·laborar!

Crec que és perquè has de tenir un mínim d'antiguitat (esperar uns dies des del teu registre) o un mínim d'entrades fetes. Em decanto més per la primera
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dc. 31 gen. 2018, 17:58

endor ha escrit:
No sé pq no puc enviar MP. Jo també vull col·laborar!


Bueno como ya te respondi por privado, el tema esta parado porque conseguir todo el material es muchisimo mas caro que lo que pensababamos, osea que si alguien quiere colaborar que se abstenga, sin embargo hay una buena noticia, otra persona ha comprado los vhs y compartira los capitulos para hacer la release, eso si esa persona esta muy ocupada y ademas encontrar vhs japoneses y tal cuesta mucho, por lo que nose cuando se podra hacer, pero esto nos deja una via abierta para poder tener la release algun dia.
 
Avatar de l’usuari
JamesJack
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dc. 24 maig 2017, 16:48

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dv. 06 abr. 2018, 19:07

Salutacions cordials
Hi hauria alguna novetat al respecte?
És una de les releases que més m'agradaria veure que es fes realitat, algun dia, quan sigui possible. S'agraeix la intenció.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants