Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 02 gen. 2017, 10:39

Ostras ja no recordava això de les regions de les vhs. Aqui teniem regio pal. No se si existeixen reproductors de video que siguin compatibles. Sobre la ultima emisio de ''Dragon Quest Fly'' per Tv3 mes o menys recordo que va ser alla el 97 o 98 i ho va fer per la programacio 3xl del K3.

Edit: Nomès per preguntar si es pogues aconseguir els vhs de algu que hagues gravat els capitols de la ultima versió del K3 ¿Serviria el master de video?
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 02 gen. 2017, 19:46

jordi.sansa ha escrit:
A pams:
acabo d'escoltar els àudios i estan molt bé! Fa poc vam tornar veure a casa uns episodis antics però amb speakers i en modo cutre, així que comparar respecte l'anterior seria injust. El que si recordo és que el cop que vaig veure el release anterior i amb millors condicions que el so de speaker, tenia un so que em matava. Anyway, que el que has pujat se sent MOLT bé, així que comparar amb algo molt dolent o dolentíssim l'únic que em fa és un somriure de felicitat.

Sobre els vídeos.. jo no tinc experiència de compatibilitats NTSC/VHS i igualment poca amb saber com trobar un reproductor japonès (que estigui amb bones condicions).

En resum, m'alegro veure que hi ha una base bona per voler tirar això endavant (els àudios). A veure si algú dels més actius aquí (perdó però avui havent tornat de les vacances tinc una feinada tremenda) sap o té alguna idea de com aconseguir algun reproductor japonès amb condicions. Si es pot tirar això, podrem estar tots ben contents!

ànims!


Yo creo que lo del vhs japones es lo ultimo, lo primero es tener los vhs de fly, porque si el tio los vende, entonces luego no lo queremos para nada.

Ostras ja no recordava això de les regions de les vhs. Aqui teniem regio pal. No se si existeixen reproductors de video que siguin compatibles. Sobre la ultima emisio de ''Dragon Quest Fly'' per Tv3 mes o menys recordo que va ser alla el 97 o 98 i ho va fer per la programacio 3xl del K3.

Edit: Nomès per preguntar si es pogues aconseguir els vhs de algu que hagues gravat els capitols de la ultima versió del K3 ¿Serviria el master de video?



No, la ultima emision de fly fue alla por 2006/2008, la emitieron dos veces, yo intente grabarla, pero tenia la antena de la television estropeada en ese momento y no pude.

Sobre lo de si serviria lo del vhs, solo se podria mirar audios, el tema de video no va a tener mas calidad que un vhs japones, sin embargo si la grabacion fuese con una capturadora de tv del ordenador o con un dvd grabador, entonces si que seria mejor material.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 02 gen. 2017, 21:19

Yo la vaig gravar en un d'aquests ultims pases del K3. I recordo que la qualitat era molt similar a la de la antiga release. Per aquell moment el tecnic m'havia posat un aparell que millorava la qualitat de les cadenes de tv3. (No em refereixò a la de tdt) era un aparell que anava enganxat a la tv i no es veia res de puntets i millorava la imatge. Lo dolent es que igualment la gravació era analogica y en vhs. Quan la van posar en aquesta web les vaig donar a un amic. Eren 4 vhs de 4 hores amb tots els openings i endings. Avui li he preguntat si me les pot deixar pels audios i m'ha dit que les buscara.

Edit: Els audios nomès eren gravats en català. Diguem si et falta alguna intro resum en catala i si me les deixa ho busco.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 02 gen. 2017, 21:41

xagasa ha escrit:
Yo la vaig gravar en un d'aquests ultims pases del K3. I recordo que la qualitat era molt similar a la de la antiga release. Per aquell moment el tecnic m'havia posat un aparell que millorava la qualitat de les cadenes de tv3. (No em refereixò a la de tdt) era un aparell que anava enganxat a la tv i no es veia res de puntets i millorava la imatge. Lo dolent es que igualment la gravació era analogica y en vhs. Quan la van posar en aquesta web les vaig donar a un amic. Eren 4 vhs de 4 hores amb tots els openings i endings. Avui li he preguntat si me les pot deixar pels audios i m'ha dit que les buscara.

Edit: Els audios nomès eren gravats en català. Diguem si et falta alguna intro resum en catala i si me les deixa ho busco.


mas que por las intros, molaria mirar la calidad de ese audio catalan
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 09 gen. 2017, 13:30

es una gran idea k s'intenti akesta release d'una bona qualitat, a veure si hi ha sort xd
Imatge
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dt. 10 gen. 2017, 02:22

Terminator, et recolzo amb això dels audios: resulta que un usuari d'aqui em va passar cintes on hi havia audios d'una altra sèrie mítica que estic mirant de recuperar, però va haver unes cintes que per error es van barrejar amb unes d'en Fly. Si em dius quins episodis concrets necessites i els tincs et puc passar els vhs o directament et passo les vhs i t'ho mires tu mateix, jo d'aquestes no en faré res. Ja he donat un toc d'avís a aquest usuari a veure si té més cintes.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dt. 10 gen. 2017, 03:18

lupinsansei ha escrit:
Terminator, et recolzo amb això dels audios: resulta que un usuari d'aqui em va passar cintes on hi havia audios d'una altra sèrie mítica que estic mirant de recuperar, però va haver unes cintes que per error es van barrejar amb unes d'en Fly. Si em dius quins episodis concrets necessites i els tincs et puc passar els vhs o directament et passo les vhs i t'ho mires tu mateix, jo d'aquestes no en faré res. Ja he donat un toc d'avís a aquest usuari a veure si té més cintes.


Hola! que tal lupin, pues hombre dependiendo de la calidad de audio si tuviesen mas que los audios que tengo entonces me podria interesar todo, digo supuestamente, ya que en todas las cintas que he visto yo a lo largo de los años nunca vi algo mejor que estas que consegui, aunque nunca se sabe. por cierto otra cosa, son duales? si son duales tambien me interesaria el japo, podrias pasarme por mp una muestra del audio a ver como es? thanks.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dc. 11 gen. 2017, 19:10

https://wetransfer.com/downloads/acb726 ... 950/452d84 nueva muestra de video de los vhs! tiene muy buena pinta.

EDIT: ya sabemos una informacion mas, me puesto en contacto con el vendedor y el reproduce las cintas con un vhs pal que es compatible con ntsc! osea que ya sabemos seguro que funcionan bien.
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dj. 12 gen. 2017, 21:48

Això ho tirem endavant si o si, terminator!
 
Avatar de l’usuari
heinki
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dl. 05 nov. 2007, 17:44

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 23 gen. 2017, 01:35

Molt bona qualitat d'àudio terminator, tot i que ja o sabia desde fa molt de temps aixo del teu projecte jejeje, en la meva opinió, crec que es podria prescindir perfectament del doblatge en Japonès respecte als resums, en Català tenim tots els àudios dels resums no? doncs nomes cal fer una reconstrucció dels resums en HQ dels episodis mateixos partint dels que tenim en Català per saber com son i al japonès posar la música dels resum i ja esta, no se si me explicat del tot be, aixi no tas de molestar a buscar vhs en Català que portin dual ja que poques vegades la gent gravava en dual les series, ara que potser hi ha sort i surt algú que tingui la serie en dual, tot podria ser.

Jo la serie la vaig gravar al K3 al 2002, 4 vhs però no sencera, algun episodi que altre no el vaig poder gravar, de totes formes els meus vhs son inservibles perquè no tenen la mateixa qualitat d'àudio que els de bola de drac Z que son els que es van fer servir a la release del albert wesker aquí mateix. no els vaig gravar en dual i era amb un altre reproductor molt mes pitjor.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dc. 01 feb. 2017, 00:51

Gracias heiniki por la respuesta, aprobecho para decir que esta persona ya ha vendido los vhs, ha puesto otra coleccion a vender pero esta vez la vende por 300 euros + 30 de envio, lo de la opcion de conseguirlo donando sigue en pie para el que quiera donar y conseguir los vhs, esta coleccion incluye las dos ovas de fly en vhs.
 
Avatar de l’usuari
Baoh
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 22 jul. 2016, 12:50

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 06 març 2017, 20:41

Jo vull col·laborar en la mesura que puga amb la donació per veure si prompte podem gaudir d'aquesta sére amb la qualitat que mereix :)
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 06 març 2017, 22:13

Baoh ha escrit:
Jo vull col·laborar en la mesura que puga amb la donació per veure si prompte podem gaudir d'aquesta sére amb la qualitat que mereix :)

Hola Boah, és bo de saber-ho. El pack de VHS a un preu "assequible" ja va ser venut i hi vam arribar tard :(
a veure si es pot trobar una altra font pels vídeos en breu.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 06 març 2017, 22:51

Baoh ha escrit:
Jo vull col·laborar en la mesura que puga amb la donació per veure si prompte podem gaudir d'aquesta sére amb la qualitat que mereix :)


Gracias por el ofrecimiento, como ya han dicho los vhs esos fueron vendidos, ahora tiene otros puesto en la venta pero el tio se ha pasado 3 pueblos, ya que los vende por 300 euros, una flipada vamos, de todas maneras tenemos metodos alternativos como una pagina japonesa en plan ebay que no se cuanto saldra la verdad con envio y tal, pero vamos, hasta que no se llegue a una cifra considerable no se podra mirar.

he actualizado la lista.
 
woho213
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dc. 15 març 2017, 04:15

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dj. 22 juny 2017, 11:26

Vaig mirar fly quan era petit i em porta molts bons records. Llegint els varis posts que hi ha a animelliure i a internet, crec que no es podra aconseguir millor qualitat de video que les dels raws japonesos que circulen per internet (com ja saps ripejats dels vhs la font amb "millor" qualitat) i que ja han estat penjats per varis usuaris a aquesta web. En tema d'audios es segur que es pot tenir més qualitat com tu dius terminator.
Molts anims amb aquesta release!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants