Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
estiwi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 164
Membre des de: dg. 08 oct. 2006, 17:29
Ubicació: planeta del deu neptú
Contacta:

[PROJECTE] Carátules-Box Sets Bola de Drac Z

dl. 06 març 2017, 13:45

Fa poc em trobí la sèrie de Bola de drac y Bola de drac Z perduda per casa i em va entrar la nostàlgia, aixina que vaig posar-me mans a l'obra per tornarla a vore.
Doncs bé, tinc una petició i un projecte que dur a terme el qual compatiré amb la comunitat perque també puga gaudir d'ell

1 (petició) Dragon Box: Tota la sèrie de Bola de Drac la tinc descarregada d'un link que ja no trobe, el qual incloía menús fets per l'usuari Txus i caràtules fetes per KBzon. Voldría trobar-ho i reimprimir tot en bona qualitat per afegir-lo a la meua col.lecció (ja sé que no es la secció de peticions però tot guarda relació, perdó).
Spoiler: mostra
Imatge


2 (PROJECTE) Dragon Box Z:

    Bé, buscant per internet he trobat la versió japonesa de les capses dels DVDs amb les caixes contenidores originals i he de dir que com a dissenyador gràfic y friki que sòc... m'han ENAMORAT... Llavors he decidit ficar-me a cercar scans per traduir-los i transformar-los en les capses de la dragon box en català (al menys per a la meua videoteca personal hehe). Em sería de molta ajuda que buscareu amb mi les imatges i els scans en bona qualitat per poder-ho dur a terme i que fora més un projecte en comunitat que un personal perque al cap i a la fi si surt bé ens podem beneficiar tots.
    L'idea sería que quedés aixina, un acabat premium per a una serie premium:
    Spoiler: mostra
    Imatge
    Imatge
    Imatge
    Tutorial per fer les caixes contenidores de forma casera => https://www.youtube.com/watch?v=j3QvlNLE0Iw


    Aquestes son les caràtules que hi he trobat amb les que vaig a començr a treballar => https://mega.nz/#F!h5RQ2J5Q!YzDltH_FuT0s0bnJa03_ng

    Conforme vaja avançant amb açò aniré pujant novetats amb el que he fet perque em doneu opinions. El més segur es que els varíe un poc als originals, mantenint el blau pero amb una maquetació alternativa ja que aquesta feta per fans m'ha encisat també
    Spoiler: mostra
    Imatge
    Més endavant si açò "cuaja" podríem fer inclús menús traduïts, com a bola de drac.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
estiwi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 164
Membre des de: dg. 08 oct. 2006, 17:29
Ubicació: planeta del deu neptú
Contacta:

Re: [PROJECTE] Carátules-Box Sets Bola de Drac Z

dt. 07 març 2017, 23:39

Açó és el que he anat fent amb el projecte de les caixes i les covertes.
Em faltaría trobar una il·lustració de freezer amb millor resolució per la caixa exterior i les boles de drac utilitzades a les covertes originals per terminar de montar-ho tot.
He modificat un poc la maquetació de la part del darrere de les covertes, sense arribar a incloure els noms dels episodis per mantrinde l'etètica orginal

Versió català
Imatge

Imatge


Versió Original/scans
Imatge

Imatge
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants