Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

(Projecte) Ranma oves en català

dj. 16 març 2017, 10:34

Bon dia. Buscant reliquies pel disc dur me topat amb les oves de ranma en audio català. La qualitat es una mica baixa i algunes tenen marca d'aigua. Pero mirare de buscar bones raw. Ho pregunto perque no se si actualment i son a la web ja que el buscador em porta nomès a zona foro on parlen de la release de la serie. Si us interesa comenteu. Jo les fare per mi però no em costa res compartirles.
 
Avatar de l’usuari
Heni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 110
Membre des de: dt. 10 juny 2014, 11:50

Re: (Projecte) Ranma oves en català

dj. 16 març 2017, 11:11

xagasa ha escrit:
Bon dia. Buscant reliquies pel disc dur me topat amb les oves de ranma en audio català. La qualitat es una mica baixa i algunes tenen marca d'aigua. Pero mirare de buscar bones raw. Ho pregunto perque no se si actualment i son a la web ja que el buscador em porta nomès a zona foro on parlen de la release de la serie. Si us interesa comenteu. Jo les fare per mi però no em costa res compartirles.



Recordo que hi eren per alguna banda perquè jo me les vaig descarregar. El que no sé per on. Primer les van penjar directament ripejades d'un VHS i després van fer un muntatge. Fins i tot les pots trobar a youtube, en català :D
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: (Projecte) Ranma oves en català

dj. 16 març 2017, 14:09

Heni ha escrit:
Recordo que hi eren per alguna banda perquè jo me les vaig descarregar. El que no sé per on. Primer les van penjar directament ripejades d'un VHS i després van fer un muntatge. Fins i tot les pots trobar a youtube, en català :D


Ok ho buscare a veure si ho trobo. Slut, :profident:
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: (Projecte) Ranma oves en català

dg. 19 març 2017, 14:48

xagasa, passa't pel blog del tato.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants