Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Les Releases Perdudes Per La Caiguda De Megaupload

dv. 17 març 2017, 10:36

Bon dia. Ultimament m'ha donat per rescatar pelicules i series anime. Però amb la caiguda del megaupload es va perdre moltes releases. El tema es si entre tots poguessim fer reflotar aquest material perdut. Mi conto a mi mateix. Tinc algunes pelis de fa uns anys.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: (Peticio) Les Releases Perdudes Per La Caiguda De Megaupload

dv. 17 març 2017, 13:03

Si es fa això, s'hauria de pujar les sèries a un hosting on els arxius poguessin ser descarregats per tercers i no caiguessin els links fins i tot si no es fa login en tres mesos o no es descarreguen.

Amb aquestes característiques només conec yandex.

És possible fer-ho, de fet ja es va fer abans. A DD hi havia un post en el que repujava totes les sèries possibles i anava afegint les releases d'altra gent el post es deia "recopilació de sèries per DD" per Google em sembla que encara hi ha la cache, va sorgir un problema amb alguns usuaris que es van queixar de que al encriptar els enllaços al post per protegir-los i que no es poguessin reportar, era com robar els enllaços.
El segon problema era que estava contínuament afegint les noves releases d'altres usuaris i entre repujar les sèries no disponibles, i anar afegint les noves releases amb millor qualitat, li tenia que dedicar força temps, eixís que com a compensació cada click n load de cada sèrie estava retallat per estalviar caràcters al post amb adf, el qual tot i que no reportava uns grans ingressos, la gent no ho va veure bé.

Si es vol fer de nou, cap problema, però s'hauria d'encarregar algú amb ganes de repujar tot el material possible, controlar que els enllaços no deixin de funcionar i demanant permís a cada persona que ha pujat una release permís per publicar els links.
Jo ja ho vaig intentar una vegada, amb adf guanyava uns 6 dòlars a l'any era l'únic que treia de la feinada que feia al post. Tot i a la misèria que guanyava es van queixar, al final vaig decidir tancar el post. I bé si algú o alguns ho voleu intentar, benvingut sigui.
wachimiro l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 17 març 2017, 19:35, en total s’ha editat 2 vegades.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Les Releases Perdudes Per La Caiguda De Megaupload

dv. 17 març 2017, 15:26

Envio el fil a Projectes i canvío el títol.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Les Releases Perdudes Per La Caiguda De Megaupload

dv. 17 març 2017, 15:46

El tema que he escrit. No em refereixò a que una sola persona repuji tot lo que va caure amb el tancament de megaupload. Exemple per dir algo: Si algu te la serie city hunter i la vol compartir ja ha posat un granet de sorra amb la recuperació de series perdudes. Jo per la meva part tinc alguna peli com la de Arion en català que la podria repujar.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: (Peticio) Les Releases Perdudes Per La Caiguda De Megaupload

ds. 18 març 2017, 19:59

wachimiro ha escrit:
...

Es tant facil com deixar el mateix post sense els acorçadors de adfly i si hi ha exces de caracters fer 2 o mes posts.... Segurament molts d'aquells links de yandex encara deuen estar vius.

Per cert, potser la quantitat de guanys es poca pero justament les webs i usuaris que s'han condenat han estat per usar aquestos "trucs" per a guanyar diners.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Les Releases Perdudes Per La Caiguda De Megaupload

ds. 18 març 2017, 21:20

Doncs no he entes mai aixo dels guanys. Quan realment es te de pagar per tenir el servei del nuvol. Mega o el que sigui. Normalment tothom ho fa sense anime de lucre. Vaja crec jo. A no ser que posin publicitat. Aqui no dic res. Pero vaya tela.
 
TheRock4
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: dj. 19 des. 2013, 15:50

Re: Les Releases Perdudes Per La Caiguda De Megaupload

dg. 19 març 2017, 10:49

Creo que lo suyo seria dejarlo en torrent no ? Así cada uno podría tener un anime y compartirlo

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants