Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

-Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

dg. 09 abr. 2017, 16:27

Bona tarda. Obro aquest fil per compartir scans de revistes anime manga tipus (Neko ,Kame , Minami , Mangazone etc)
El tema de possar-ho a projectes es mes que res per mirar la opinio que teniu i qui volgui compartirles revistes , dossiers o especials
de revistes manga anime ho pugui fer. Mes endavant si el projecte te exit i entre tots compartim scans de revistes es podria passar a la
secció (DD i Altres Metodes) .Jo disposo de varies revistes de les que he anomenat però m'hen falten moltes. Esperem que tingui bona
acollida aquest fil. Salutacions a tots.

Revistes Minami-
https://mega.nz/#F!4JQUTCKQ!8fzPShbL8cNkUB9RJLRyxQ
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 19 feb. 2019, 00:44, en total s’ha editat 6 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: ¿Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas?

dl. 10 abr. 2017, 08:37

A mi m'interesarien scans de la Minami, si pots pujar el que tinguis o si saps d'un altre lloc on hagin fet la recopilació...

Merci.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: ¿Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas?

dl. 10 abr. 2017, 08:52

Maki ha escrit:
A mi m'interesarien scans de la Minami, si pots pujar el que tinguis o si saps d'un altre lloc on hagin fet la recopilació...

Merci.

De la Minami tinc els 2 especials de bola de drac, i el especial de Saint seiya. I alguna minami de les normals.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: ¿Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas?

dl. 10 abr. 2017, 09:18

Hi ha entre poca cosa i gens de material penjat d'aquestes revistes. Un bon fil a elotrolado del que ja no es pot descarregar res perquè, oh sorpresa, ho van penjar a Mega i aquesta empresa privada s'ha carregat els enllaços.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: ¿Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas?

dl. 10 abr. 2017, 14:37

Maki ha escrit:
Hi ha entre poca cosa i gens de material penjat d'aquestes revistes. Un bon fil a elotrolado del que ja no es pot descarregar res perquè, oh sorpresa, ho van penjar a Mega i aquesta empresa privada s'ha carregat els enllaços.

Acabo de mirar lo de la web elotrolado. Una llastima tots els links caiguts. Això que en tenien bastantes revistes. En principi he possat els 3 especials minami que tinc.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: ¿Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas?

dl. 10 abr. 2017, 16:32

Merci, però saps on no s'hagués perdut tota aquesta informació que van pujar? A la xarxa ed2k. Per això és tan important que es faci servir aquest mètode.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: ¿Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas?

dl. 10 abr. 2017, 18:22

Maki ha escrit:
Merci, però saps on no s'hagués perdut tota aquesta informació que van pujar? A la xarxa ed2k. Per això és tan important que es faci servir aquest mètode.

Tens rao el ed2k i el torrent serien bona solució. En principi nomès ho pujare a mega. Si el projecte segueix endavant mirare de fer un torrent.
Buscant lo que tinc de scans de Minami tinc unes 20 mes o menys.
 
Avatar de l’usuari
MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

Re: -Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

dv. 14 abr. 2017, 01:14

¡Ostres que interessant el projecte! Doncs jo tinc guardats en algun racó de casa tots els numeros de "Dragon Ball GT: La revista Oficial". També alguns de Minami, Shirase, Anitype i Dokan. Pero sempre hem falta temps per escanejar-los jaja. Gracies per els numeros Xagasa. :D
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: -Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

dv. 14 abr. 2017, 14:03

MarshmallowMan ha escrit:
¡Ostres que interessant el projecte! Doncs jo tinc guardats en algun racó de casa tots els numeros de "Dragon Ball GT: La revista Oficial". També alguns de Minami, Shirase, Anitype i Dokan. Pero sempre hem falta temps per escanejar-los jaja. Gracies per els numeros Xagasa. :D

Bon dia MarshmallowMan. Jo també tinc les revistes Dragon Ball GT. Estic acabant de preparar el pack amb les revistes que he pogut aconseguir de la minami.
A la tarda estara posat el enllaç. Salutacions. :profident:

Edit: Afegit pack 22 revistes manga ''Minami''
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: -Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

dt. 18 abr. 2017, 12:17

Excelent. Ja tinc el que necessitava. Moltes gracies!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: -Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

dt. 18 abr. 2017, 12:31

Merci per la currada xagasa
Jo busco els dos especials de la kame de campeones i los caballeros del zodiaco i el especial dragon ball gt edicion de lujo a vere si algu el te,,, jo tinc mazo revistes de la kame i la neko lo dolent que ja no tinc escaner,,, salut
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: -Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

dt. 18 abr. 2017, 15:25

Estic mirant el tema revistes kame i nomès en tinc 8 i un especial de bola de drac (El de personatjes)
Les neko encara menys nomès dues mes el especial de bola de drac ''Los libros de neko''
Salutacions. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

Re: -Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

dv. 21 abr. 2017, 17:54

xagasa ha escrit:
Bon dia MarshmallowMan. Jo també tinc les revistes Dragon Ball GT. Estic acabant de preparar el pack amb les revistes que he pogut aconseguir de la minami.
A la tarda estara posat el enllaç. Salutacions. :profident:

Edit: Afegit pack 22 revistes manga ''Minami''

¡¡Ostres!! S´han caigut tots els enllaços xagasa, :( Avui m´he assebentat de que havies pujat el pack de Minami. He estat dies fora i avui que he tornat volia descarregar totes les revistes d´aquest post pero cap link funciona ja. ¿Els pots repujar? :hosento:
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: -Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

dc. 26 abr. 2017, 16:34

Ostres sembla que la gent no vulgui que les revistes anime antigues es comparteixin. ¿Potser el tema es que hi ha gent que les ven de coleccionisme i no els interesa que es comparteixin gratuitament?. Les tornare a pujar. Si algu que se les descarregui les pot pujar a torrent o algun servidor semblant seria de agreir. El tema es que no les repujare per tercer cop. Salutacions. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: -Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

dc. 26 abr. 2017, 19:34

si es una pena la veritat,,, jo perque no tinc scaner sino faria alguna,,, avui dia trobar les revistes en trobes todocoleccion,ebay,wallapop,etc,,, pero trobarles totes ja es mes dificil,,, per cert fa temps parlavem quina revista us compraveu vosaltres fa uns 20 anys jo deia la kame i la neko,,, al seu dia no me les vaig comprar totes simplement quan va terminar db Gt vaig deixar de comprarles perque ja la resta em vaig desenganxar de otaku diguem,,, i fa ja uns 5 anys em va donar la deria per comprarme totes les nekos 65 i les kames 40,,, i ara estan mortes de fastic en un raco,,, per cert de les minami,mangazone,kabuki,etc,,, quantes es van fer? jo ja vaig perdre el nort salut

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants