Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: -Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

dj. 27 abr. 2017, 09:29

kakarotto2017 ha escrit:
si es una pena la veritat,,, jo perque no tinc scaner sino faria alguna,,, avui dia trobar les revistes en trobes todocoleccion,ebay,wallapop,etc,,, pero trobarles totes ja es mes dificil,,, per cert fa temps parlavem quina revista us compraveu vosaltres fa uns 20 anys jo deia la kame i la neko,,, al seu dia no me les vaig comprar totes simplement quan va terminar db Gt vaig deixar de comprarles perque ja la resta em vaig desenganxar de otaku diguem,,, i fa ja uns 5 anys em va donar la deria per comprarme totes les nekos 65 i les kames 40,,, i ara estan mortes de fastic en un raco,,, per cert de les minami,mangazone,kabuki,etc,,, quantes es van fer? jo ja vaig perdre el nort salut

Caram quina sort 65 neko i 40 kames. ¿Has mirat si la teva impresora te scaner? Normalment totes les impresores solen ser multifuncio. Jo si les tingues faria un dossier amb totes les pagines de dragon ball que van fer dels capitols. Les de la neko les uniques pagines en color eren les centrals i per sort les que eren dels capitols de bola de drac. També seria interesant aconseguir les pagines on redactaben els capitols de bola de drac de les kames. Eren amb B/N pero la explicació de cada capitol era molt mes completa. Diento de un altre manera la neko posava molta fotografia i poca informació i la kame molta informació i poca fotografia. Lo bo en aquell moment era que es podien comprar les dues ja que feien el seguiment de lo mes ultim dels capitols de bola de drac a japo.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: -Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

dj. 27 abr. 2017, 16:46

hola si se diferenciar lo de un scaner i una impresora apart,,, jo tenia el combo hp,,, pero fa 3 anys com ja no la usaba la vaig llençar ara no vegis com me arrepenteixo mal fet a vere si trobo un scaner solt i mel pillo i escanejo alguna cosa de les revistes,,, precisament jo nomes me les compraba per lo de Gt la resta mo regeixia per amunt,,, si la kame era mes de gt i la neko de manga en general pero estaba be i havia una competencia sana entre les dues revistes,,, anys despres va ser el boom de les revistes i clar tot es va anar a pendre pel cul,,, amb minami,minami 2000,dokan,etc,,, hi havia molta oferta pero poca demanda en comprarles,,,

Lo que em comentas del manga de super nidea nano jo me regelleixo aixi per damunt tampoc es que estigui obsesionat a llegirlo i fas be de comprarte la kanzeban es una edicio molt bona no te el encant de la blanca i la vermella pero bueno un amic se la esta fent mica en mica,,, un tomo al mes,,, jeje salut
 
Avatar de l’usuari
MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

Re: -Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

ds. 06 maig 2017, 17:00

¡¡Perfecte!! Doncs estaré pendent de tant en tant per aquí. :profident: Encara que no tinc presses, quant puguis les pujes. :D Gracies de nou xagasa. :)
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: -Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

dl. 18 feb. 2019, 00:59

Hola, només comentar que efectivament, els enllaços a Mega se'ls han petat. Xagasa, hi pots fer res?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: -Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

dl. 18 feb. 2019, 01:26

Ho buscare al disc dur i ho repujare.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: -Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

dl. 18 feb. 2019, 12:20

Merci :D
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: -Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

dt. 19 feb. 2019, 00:47

Maki ha escrit:
Merci :D

Repujat.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: -Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

dt. 19 feb. 2019, 09:56

Perfecte, gracies!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: -Projecte Scans Revistes Anime Manga Clasicas-

dt. 19 feb. 2019, 14:50

Salutacions. :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants