Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

Lluis_Cat
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: ds. 05 ago. 2017, 12:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: [PROJECTE] Prodigiosa/Miraculous Ladybug

dl. 30 abr. 2018, 12:40

Actualitzo la llista amb els episodis de la 2a temporada que s'estrenen a partir del 6 de maig! Encara no tenen nom oficial però sí descripció, que ja la podeu trobar a la viquipèdia.

david80scat
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 323
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

dl. 30 abr. 2018, 18:49

Siiiiiiiií! Diumenge nous capítols.
Creu amb les senyals!

Lluis_Cat
Ishinchu
Ishinchu
Contacta:

dg. 06 maig 2018, 11:43

Sembla que de moment no els han penjat a la web. Esperem aquesta tarda que els tornen a emetre... Jo no tinc cap manera de gravar-los des de la meva televisió. Si no els pengen haurem d'esperar temps a que els repeteixin o que algú me'ls proporcioni.

david80scat
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 06 maig 2018, 13:36

Segurament els acabaran penjant, sinó, jo els tinc capturats.
Creu amb les senyals!

Lluis_Cat
Ishinchu
Ishinchu
Contacta:

dg. 06 maig 2018, 20:50

Volia provar de capturar-los pel Super3 directe des de l'ordinador però ves quina casualitat que no té drets d'emissió xD. Diria que com que és cap de setmana i a més una marató avui no els pensen penjar i crec que els episodis individuals sí que ho aniran fent. Per tenir-los amb el mateix format haurem d'esperar.
Per cert, sembla que han fet en castellà i en comptes de dir "prodigiosa" diuen "Miraculous" (almenys quan es destransforma, ja que m'he perdut l'opening i no sé si li han fet cap modificació a les veus ni si li han posat el logo internacional o modificat com abans)

david80scat
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 06 maig 2018, 22:35

La cançó sembla que l'hagin tornada a cantar (es nota diferent de la primera temporada). I tal com dius m'he quedat parat que ara en compte de dir "Prodigiosa Ladybug" diu "Miraculous Ladybug" quan llançar l'objecte enlaire per restaurar Paris. He notat paraules i frases diferents del castellà al català. Crec que si no tinc entès malament que en castellà el doblen de l'anglès, i del català del francès, si no vaig errat.
Creu amb les senyals!

Lluis_Cat
Ishinchu
Ishinchu
Contacta:

dg. 06 maig 2018, 22:46

david80scat ha escrit:
La cançó sembla que l'hagin tornada a cantar (es nota diferent de la primera temporada). I tal com dius m'he quedat parat que ara en compte de dir "Prodigiosa Ladybug" diu "Miraculous Ladybug" quan llançar l'objecte enlaire per restaurar Paris. He notat paraules i frases diferents del castellà al català. Crec que si no tinc entès malament que en castellà el doblen de l'anglès, i del català del francès, si no vaig errat.

Això que és diferent del castellà és ben cert, només cal que miris com es diu cada episodi. Per exemple, l'episodi 5 de la primera temporada en anglès és "Timebreaker" i en castellà és "Timebreaker" mentre que en francès és "Chronogirl" i en català també és "Chronogirl" També quan comença un episodi es veu el títol i en la versió catalana es veu que estan escrits en francès. Trobo que fan molt bé en català de traduir-lo del francès ja que és la llengua original i en anglès molts cops ho tradueixen com volen, perdent molt del significat. Per exemple, en l'opening ja es pot veure com es diferent la lletra, que en català és manté més fidel. (la versió completa són completament diferents i trobo que en anglès és totalment superficial comparat amb la versió francesa. Anglès: Another day, I’m back at school I think about him, he’s so cool He looks at me, I look away But does he see me anyway? / Francès: Papillon noir, Paris mystère, C'est mon histoire, plutôt étrange, La magie noire, me désespère, Et le Chat noir n'est pas un ange. (O sigui que la primera només parla que està enamorada i en francès és com de misteri, els poders etc.) (Ja sé que al final el seu amor forma part de la sèrie però es passen en la versió anglesa)
Però diria que en català també treuen algunes coses de la versió anglesa, l'episodi 17 en francès es diu "Jackady" mentre que en català "Simon diu" (En anglès Simon says)
Per cert, si tens la cançó me la podries passar? Tinc ganes d'escoltar-la.

david80scat
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 06 maig 2018, 22:56

Sí. Aquí és. La lletra és la mateixa però és diferent. Crec que em l'especial ja era diferent:
https://drive.google.com/open?id=1_8xdz ... puYBvdbaUZ
Creu amb les senyals!

Lluis_Cat
Ishinchu
Ishinchu
Contacta:

dg. 06 maig 2018, 22:57

david80scat ha escrit:
Sí. Aquí és. La lletra és la mateixa però és diferent. Crec que em l'especial ja era diferent:
https://drive.google.com/open?id=1_8xdz ... puYBvdbaUZ

Sí, a l'especial ja era diferent. Moltes gràcies! :)

Lluis_Cat
Ishinchu
Ishinchu
Contacta:

dl. 07 maig 2018, 15:50

Penjats els primers 5 episodis de la 2a temporada!!

Lluis_Cat
Ishinchu
Ishinchu
Contacta:

dj. 10 maig 2018, 15:30

No han penjat els episodis de dilluns, dimarts ni dimecres. Suposo que el d'avui tampoc ho faran. El més important és el de divendres per això, que surt
Spoiler: mostra
l'Alya com a Rena Rouge

barrufet
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 30
Membre des de: dg. 20 nov. 2011, 10:17

dc. 16 maig 2018, 20:33

Moltes gràcies per la feinada, aquesta 2a temporada està triomfant!
Els de TV3 estan fent coses estranyes. A data d'avui 16 maig només han penjat els episodis 1, 2, 3, 7 i 9.
Els altres ja no crec que els pugin a tv3alacarta

Lluis_Cat
Ishinchu
Ishinchu
Contacta:

dc. 16 maig 2018, 21:17

barrufet ha escrit:
Moltes gràcies per la feinada, aquesta 2a temporada està triomfant!
Els de TV3 estan fent coses estranyes. A data d'avui 16 maig només han penjat els episodis 1, 2, 3, 7 i 9.
Els altres ja no crec que els pugin a tv3alacarta

Ja ho pots ben dir. No sé què farem... Segurament li demanaré els altres a en david tot i que tinguin menys qualitat i surti el logo aquell tan gran. Tinc un raig d'esperança que es que el dia 21 caduquen els vídeos i això els obliga a anar posant-ne de nous. (No sé si passava a Detectiu Conan o m'ho invento xd però no hi havia una cosa que no podien penjar més de 5 vídeos segons en quines produccions? Potser és per això i llavors tindria sentit i va ser culpa de la marató d'aquests episodis)
EDIT: Sembla que han penjat 5 episodis d'una tacada però dels antics o sigui que o no volen pujar-ne de la nova temporada o ens haurem d'esperar que els tornin a emetre o ves a saber què els hi passa pel cap xD

raulgm
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

dg. 20 maig 2018, 12:39

Lluís tinc fins el capitol 14 de la segona montat en castellà amb les caracteristiques que et vaig dir la primera temporada (1080p uns 800 mb per capítol) si captureu els audios, els videos te'ls puc passar per seguir amb el muntatge

Salutacions

Lluis_Cat
Ishinchu
Ishinchu
Contacta:

dg. 20 maig 2018, 13:18

raulgm ha escrit:
Lluís tinc fins el capitol 14 de la segona montat en castellà amb les caracteristiques que et vaig dir la primera temporada (1080p uns 800 mb per capítol) si captureu els audios, els videos te'ls puc passar per seguir amb el muntatge

Salutacions

Hola! Saps el problema que veig? Que seran en formats diferents ja que en català el títol a l'opening hi surt prodigiosa i no miraculous i els títols dels episodis surten en francès i de tot i espero que quadrin els àudios. De moment ara mateix li envio un missatge a en David que és ell qui els té i li demano permís si me'ls deixa i faré una prova a veure com queden.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants