Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

[PROJECTE] Kenshin - El Guerrero Samurai (Nova Versió)

dl. 14 ago. 2017, 10:14

Bon dia. Estic fent una versió amb una mica mes de qualitat que la que hi ha actualment. La versió es DVD Box i la resolució es de 832x624. Us deixo la mostra del 3 primers capitols.
Rurouni Kenshin Cap 01= El Legendario Guerrero Samurái, luchando por amor.
https://mega.nz/#!gRoBGapa!Hgtfc4tFyczS ... y5AHWDS3L0

Rurouni Kenshin Cap 02= El aprendiz de ladrón.
https://mega.nz/#!gIYBWAiT!oWQwlZdNYYTp ... d1SpF1Yjyk

Rurouni Kenshin Cap 03= Un luchador de corazón cansado.
https://mega.nz/#!NJY3CZAR!Zbxgv6rWbNar ... NqN9IWXPNM

Contrasenya Del Rar: xagasa

Salutacions. :yeah: Ja em direu que us sembla.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: [PROJECTE] Kenshin - El Guerrero Samurai (Nova Versió)

dg. 20 ago. 2017, 12:21

Bueno, al no haver-hi una versió millor es pot considerar una bona aportació, l'àudio potser te un so una mica fort, però que hi farem el doblatge és del 98, gairebé 20 anys, que no és poc.
Si fas la serie completa jo seré dels qui se l'ha descarreguin, ja que em queda pendent el anime i seria una bona oportunitat per a mi.
Sempre és bo que títols antics facin acte de presència amb una versió millorada, sempre i quan estiguin a l'altura, en aquest cas pot estar-ne orgullós.
Si la fas completa me la baixo "del tirón", jaja!

Salut!
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: [PROJECTE] Kenshin - El Guerrero Samurai (Nova Versió)

dg. 20 ago. 2017, 12:22

Frydivx ha escrit:
Bueno, al no haver-hi una versió millor es pot considerar una bona aportació, l'àudio potser te un so una mica fort, però que hi farem el doblatge és del 98, gairebé 20 anys, que no és poc.
Si fas la serie completa jo seré dels qui se l'ha descarreguin, ja que em queda pendent el anime i seria una bona oportunitat per a mi.
Sempre és bo que títols antics facin acte de presència amb una versió millorada, sempre i quan estiguin a l'altura, en aquest cas pot estar-ne orgullós.
Si la fas completa me la baixo "del tirón", jaja!

Salut!


PD: Em sembla que s'escriu Rurouni Kenshin, no Ruroni.
PD2: perdoneu per el doble post, ha sigut sense voler.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [PROJECTE] Kenshin - El Guerrero Samurai (Nova Versió)

dg. 20 ago. 2017, 15:38

Doncs tens molta rao es''Rurouni Kenshin'' Error meu. :cadira:
Pel tema dels capitols en aquesta nova versió just fa un parell de dies la he acabat. Ja que m'estic mirant la serie.

-Modificacions amb la relese antiga: Subtitols de resum en español per 11 resums d'inici que no tenien audio castella.
Millora amb la sincronizació de audios: No es per critica però alguns capitols tenien unes decimes de segon de desfase d'audió.
Millora en el color i resolució.

-Problemes per compartirla a la web: Actualment disposo de pocs GB a la conte de mega. Si algu la vol compartir la puc pujar temporalment amb varis packs.

- La pujada haura de ser a poder ser al mateix temps mes o menys: Exemple: Jo pujo per dir 10 capitols. Doncs pujarlos a mega el usuari colaborador de la release.
No us ho prengueu malament. Però no em va gaire el tema de '' Pujala completa i desprès la pujo''. LLevors Bye Bye. Si te visto no me acuerdo.
Ho dic per experiencia.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: [PROJECTE] Kenshin - El Guerrero Samurai (Nova Versió)

dl. 21 ago. 2017, 13:46

T'entenc perfectament, haurem d'esperar a que algu si apunti, de moment es el únic problema que tens lo demés ja está fet.
Si fos per mi ho faria, però el fet de mantenir uns enllaços online i repujar el caiguts (i encara més d'una tanda de 94 capítols) s'em faria molt farragós, a més no tinc experiencia en pujar releases, de vegades la gent pot arribar a ser insuportable demanant els capítols y no estic disposat a aguantar segons qui, de vegades llou la vostra feina perque es te que aguantar a cada pargela que deu ni dó.
En un blog on estaven pujant els ultims capitols de Fairy tail doblats, va un en el xat i demanava la última peli de SAO la Ordinal Scale doblada quan encara no está ni llicenciada en el nostre país, la gent no té coneixement de com va aquest món.

En fi, paciència.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [PROJECTE] Kenshin - El Guerrero Samurai (Nova Versió)

dl. 21 ago. 2017, 16:54

La release completa es de 30 Gb. I Si esta tota finalitzada :profident: . Jo si algu su proposa li paso els capitols per mp i que els repuji a mega.
La serie son 3 temporades. Doncs la pujaria en 3 packs. La cosa podria anar rapida i en menys d'una setmana podria estar posada a la web.
-A la que s'anes posan a la web esborraria la temporada 1 de la meva conte de mega per fer espai per la temporada 2 fins haver pujat les 3 temporades.
-El tema de fer les dades de la release si algu se li fa pasat li puc pasar feta en un word i nomès es copiar i enganxar. Salutacions ;-)

Edit: Realment son 95 capitols. Però el ultim no es va doblar mai. Aquest esta subtitulat en español amb subtitols amb estils.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants