Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

[Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dg. 03 set. 2017, 08:32

Hola! La Versió definitiva de El detectiu Conan es posarà en marxa el dia 12 amb l'estrena de:
El detectiu Conan - La màgica teletransportació d'en Kaito Kid (1a part).

Estrena el dia 12 a les 20.55h al Super3.

Però no volem que aquesta oportunitat se'ns passi i ho volem tot el més perfecte possible, per això demanem suplències per gravar en cas de que em falli a mi o fabre.

Suplents: r5004-TotsRucs, adriamichi, Loco87, intervencion, ramon10, evilgio88

El muntatge sera HDTV + àudio cat + forçats .ass i srt + complets .ass (DCExtremo Fansub, alguns que hi ha) i .srt (tv3.cat).

Els capítols es publicaran quan es borrin del 3alacarta (1 setmana després més o menys) per donar audiència.
Adrià l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 27 nov. 2017, 22:53, en total s’ha editat 5 vegades.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dl. 04 set. 2017, 00:04

Apunta'm com suplent, solc gravar els episodis de Conan des de principis dels temps (alguna gravació meva ja ha servit per comprovacions o suplències) i aquest any tampoc serà excepció.

Això si, si necessiteu alguna millor feu-me un missatge privat, aniré mirant de tant en tant els missatges dels posts, però potser estic un mes sense entrar i després no fixar-me o que es demori més que els episodis següents.

PD: Si hi ha algú més que pugui ser suplent i estar més atent a les demandes de falta d'àudio millor, que la meva proposta no talli a ningú altre de ser suplent, sobretot tenint en compte que segurament no podré estar atent a les demandes d'àudio. De totes maneres, encantat de proporcionar un àudio quan sigui necessari.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dl. 04 set. 2017, 00:45

Per si de cas, el que volem son grabacions del TDT ja que es on s'emet l'audio de millor qualitat, aixi que si algu estaba pensant en grabar de Movistar+ o de la web de TV3 aviso que no es bona idea.

Gracias adriamichi per l'oferta, et tindrem molt en compte! Si pot ser guardat tots els audios tot i que no tels demanem, sempre es millor que sobrin.

PD2: Quan siguin vacances segurament emetran els capitols de 2 en 2 i tallaran els resums inicials i avanços, si aixo passa haurem d'usar l'audio del 3alacarta per a emplenar els talls, tot i aixi si algun dia fan una reemisio dels capitols en qüestio espero que els poguem grabar per a tenir l'audio del TDT sense talls.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dl. 04 set. 2017, 18:15

fabrebatalla18 ha escrit:
Per si de cas, el que volem son grabacions del TDT ja que es on s'emet l'audio de millor qualitat, aixi que si algu estaba pensant en grabar de Movistar+ o de la web de TV3 aviso que no es bona idea.

Gracias adriamichi per l'oferta, et tindrem molt en compte! Si pot ser guardat tots els audios tot i que no tels demanem, sempre es millor que sobrin.

PD2: Quan siguin vacances segurament emetran els capitols de 2 en 2 i tallaran els resums inicials i avanços, si aixo passa haurem d'usar l'audio del 3alacarta per a emplenar els talls, tot i aixi si algun dia fan una reemisio dels capitols en qüestio espero que els poguem grabar per a tenir l'audio del TDT sense talls.


Caram doncs tens molta rao. Si es el cas que n'emeten 80 durara fins les vacances de nadal mes o menys. Al moment de llegir el misatge he flipat pensant en que en 2 mesos emetrien tots els doblats.
No pensava en que al mes son 20 capitols. Si son 80. 4mesos de emisió. Exacte els capitols finals s'emetran per festes de nadal y any nou i molt segur que aprofitaran per emetre les pelis 11 i 12.
Sem fara llarg. Jo m'he vist aquest estiu els 514 en 2 mesos i algo. Esperem que amb la audiencia comprin mes capitols ja que crec que en falten uns 400 per doblar mes unes 9 o 10 pelicules que tampoc s'han doblat. En tema gravació dels capitols en dvd mirare de gravarlos també. Just fa un mes me comprat un reproductor bluray dvd gravador de 500 gb HDD.
-I per ultim . ¿Han comprat la temporada 14 i 15 sencera?
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dl. 04 set. 2017, 23:36

Bé bé, així si haha, és nota que ara estem més organitzat que fa anys...
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dt. 05 set. 2017, 20:37

xagasa ha escrit:
En tema gravació dels capitols en dvd mirare de gravarlos també. Just fa un mes me comprat un reproductor bluray dvd gravador de 500 gb HDD.


Els gravadors converteixen l'àudio i el que volem és conservar l'original, però grava'ls igualment per si algun cas. Gràcies ;)
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dc. 06 set. 2017, 19:10

Jo tinc una gravadora de TDT i intentaré anar gravant els capítols tot i que no puc assegurar que ho pugui fer cada dia.
 
Avatar de l’usuari
hvicente
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 71
Membre des de: dl. 08 des. 2008, 20:20

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dc. 06 set. 2017, 20:19

Veig que ja s’està posant en funcionament el projecte. Primer de tot agrair a tothom que hi forma part per la feina que realitza! Hi ha un gran esforç darrera.
A quin post es podran descarregar els nous episodis per seguir la col·lecció?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dc. 06 set. 2017, 21:00

hvicente ha escrit:
Veig que ja s’està posant en funcionament el projecte. Primer de tot agrair a tothom que hi forma part per la feina que realitza! Hi ha un gran esforç darrera.
A quin post es podran descarregar els nous episodis per seguir la col·lecció?

Aqui: viewtopic.php?f=11&t=19868

Pero com diem, no penjarem res (i agrairiem que ningu mes ho fes) fins que no caduquin del 3alacarta, penseu que ara mateix es l'unica forma de donar audiencia que tenim ja que el 99% de la gent no te un audimetre a casa per tal de donar audiencia per la TV.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dc. 06 set. 2017, 22:41

La versió sera 8 bits o 10 bits? Seria bo 8 Bits per la compatibilitat amb la tv.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dc. 06 set. 2017, 23:15

xagasa ha escrit:
La versió sera 8 bits o 10 bits? Seria bo 8 Bits per la compatibilitat amb la tv.

8 bits.
 
Avatar de l’usuari
Nanths
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dl. 11 set. 2017, 15:25

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dl. 11 set. 2017, 15:34

Hola! És el meu primer missatge en aquest fòrum, així que hola a tothom. :)

Jo també gravaré els capítols. Capturo els .ts directament a l'ordinador, així que ho hi ha compressió d'audio. Si algún cop us fa falta un capítol, em doneu un toc. :D

Bye!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dl. 11 set. 2017, 20:36

Nanths ha escrit:
Hola! És el meu primer missatge en aquest fòrum, així que hola a tothom. :)

Jo també gravaré els capítols. Capturo els .ts directament a l'ordinador, així que ho hi ha compressió d'audio. Si algún cop us fa falta un capítol, em doneu un toc. :D

Bye!

Gracies, si pot ser guardat els .ts almenys fins que publiquem o informem de l'estat de les nostres grabacions, si mes no els audios, per favor!
 
Avatar de l’usuari
hvicente
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 71
Membre des de: dl. 08 des. 2008, 20:20

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dt. 12 set. 2017, 21:28

Ja se que no es pujaran fins que caduquin del 3alacarta però un cop estiguin pujats els descarregaré per la col·lecció.
Ja esta el 50% del primer!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dc. 13 set. 2017, 00:18

Jo també el guardare. Tinc els 514 anteriors. Soposo que com han dit minim fins la setmana que be no els posaran a la web.
Si tens molta rao ja han emes el 50% del capitol 515. Dema el final. El 516 sera igual part 1 i 2 ja que ha japo va tornar a ser un capitol de 45 min.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants