Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dt. 07 nov. 2017, 16:34

Hola. Podeu treure lo de "(puntual)" al costat del meu nom d'usuari a la llista de suplents. Vaig dir que no sabia si podria gravar-los regularment, però ara ja puc dir que no hi ha cap problema, que ho tinc programat i que vaig gravant cada dia.
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dc. 08 nov. 2017, 17:37

Loco87 ha escrit:
Joanks ha escrit:
Hola, volia preguntar-vos si havíeu considerat l'opció de guardar els subtítols complets dels capítols. En "a la carta" apareixen. Si es poden descarregar, estaria bé incloure'ls en la futura release.

La web http://videostv3.herokuapp.com/ també dona links dels subtítols! Es poden baixar!


Moltes gràcies Loco87 :juas: no saps que bé que em va poder tenir també els subtítols, ho he probat amb un capítol de DC i va perfecte :yeah: (l'únic que haig de canviar caràcters extranys per lletres com "convençut" per "convençut" però si hi ha un patró és un plis amb el word: Edición->Reemplazar o Ctrl+L) espero que amb els programes (30 minuts, economia en colors,...) vagi igual. Al televisor tinc permanentment activats els subtítols i ja m'he acostumat a llegir el mateix que estic escoltant, així també acabo d'entendre algunes paraules.


EDITAT: Els subtítols no tenen cap caràcter estrany, l'error era meu perquè en comptes de clicar botó dret i guardar como el vtt de la web el que havia fet era seleccionar el text i enganxar-lo en un .txt. Descarregant directament el .vtt de la pàgina els accents i la ce trencada surten bé i si aquest .vtt l'obro amb el bloc de notes selecciono el text i el copio a un altre bloc de notes amb extensió .txt els accents i la ce trencada es mantenen intactes.

Sobre els programes he probat amb un d'Economia en colors i... també m'apareixen els subtítols! :banana: :content: :juas: eternament agraït :adorar: :yeah:
lizgon l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 08 nov. 2017, 19:05, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dc. 08 nov. 2017, 19:04

lizgon ha escrit:
Loco87 ha escrit:
Joanks ha escrit:
Hola, volia preguntar-vos si havíeu considerat l'opció de guardar els subtítols complets dels capítols. En "a la carta" apareixen. Si es poden descarregar, estaria bé incloure'ls en la futura release.

La web http://videostv3.herokuapp.com/ també dona links dels subtítols! Es poden baixar!


Moltes gràcies Loco87 :juas: no saps que bé que em va poder tenir també els subtítols, ho he probat amb un capítol de DC i va perfecte :yeah: (l'únic que haig de canviar caràcters extranys per lletres com "convençut" per "convençut" però si hi ha un patró és un plis amb el word: Edición->Reemplazar o Ctrl+L) espero que amb els programes (30 minuts, economia en colors,...) vagi igual. Al televisor tinc permanentment activats els subtítols i ja m'he acostumat a llegir el mateix que estic escoltant, així també acabo d'entendre algunes paraules.


De res. Per editar subtítols, jo faig servir un programa de programari lliure(gratis i segur, i qualsevol pot col.laborar en el seu desenvolupament) que es diu "Subtitle Edit". Ho pots buscar a google.
 
Avatar de l’usuari
evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11
Contacta:

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dc. 08 nov. 2017, 21:38

hola a veure voldria comentar varies coses,

primer de tot dir que jo si voleu tambe puc grabar els audios del nous capitols, aixo per una banda, per un altre, a la web del super3 on estan els capitols a la carta, els capitols estan en format mp4 i es poden descarregar accedint al codi de la web i la qualitat d'audio i fins di tot d'imatge es pot dir que es bastant bona en hd.

cada capitol pesa uns 500 megas i com dic estan en mp4
Imatge
Tanta pau porteu com descans deixeu!!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dj. 09 nov. 2017, 01:16

evilgio88 ha escrit:
hola a veure voldria comentar varies coses,

primer de tot dir que jo si voleu tambe puc grabar els audios del nous capitols, aixo per una banda, per un altre, a la web del super3 on estan els capitols a la carta, els capitols estan en format mp4 i es poden descarregar accedint al codi de la web i la qualitat d'audio i fins di tot d'imatge es pot dir que es bastant bona en hd.

cada capitol pesa uns 500 megas i com dic estan en mp4


La qualitat d'àudio de les gravacions és bastant millor que la del 3alacarta. Els vídeos del 3alacarta aquí també els utilitzen per alguns detalls.
 
Avatar de l’usuari
evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11
Contacta:

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dj. 09 nov. 2017, 09:40

Loco87 ha escrit:
evilgio88 ha escrit:
hola a veure voldria comentar varies coses,

primer de tot dir que jo si voleu tambe puc grabar els audios del nous capitols, aixo per una banda, per un altre, a la web del super3 on estan els capitols a la carta, els capitols estan en format mp4 i es poden descarregar accedint al codi de la web i la qualitat d'audio i fins di tot d'imatge es pot dir que es bastant bona en hd.

cada capitol pesa uns 500 megas i com dic estan en mp4


La qualitat d'àudio de les gravacions és bastant millor que la del 3alacarta. Els vídeos del 3alacarta aquí també els utilitzen per alguns detalls.



a vale vale llavors res.
vaig dir tambe que podeu apuntarme com suplent.
Imatge
Tanta pau porteu com descans deixeu!!
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dl. 27 nov. 2017, 22:52

Arreglo lo de Loco87 i agefeixo evilgio 88. Perdoneu pel retard.

Per cert, els subs jo els baixo en vtt mitjançant:
http://dinamics.ccma.cat/pvideo/media.j ... nt=5680447

Cada capítol li has de canviar el número del final. Al cada link del 3alacarta te’l posa.

Un cop baixat el vtt, el passo a srt amb: http://www.3playmedia.com/services-feat ... converter/

Així queden ben passats. Per arreglar errors tipo salts de línies, espais oblidats entre els guions, guions oblidats... el passo pel programa SubtitleEdit i per una opció que posa Corregir errores comunes. Si algú està interessat li podria dir quines opcions triar dins del llistat d’errors comuns.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dg. 25 març 2018, 22:21

El dimarts 3 d'Abril arriben nous episodis!! Tothom a gravar!!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dg. 25 març 2018, 22:26

Loco87 ha escrit:
El dimarts 3 d'Abril arriben nous episodis!! Tothom a gravar!!

Gracies, aquest es l'esperit!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dl. 26 març 2018, 02:13

Caram quina bona noticia. Seran 80 mes oi?

Edit: Tindreu de canviar el títol així tindreu als usuaris informats. Jo me enterat per que últimament m'agrada llegir els comentaris així no s'em acumulen però si no no m'hauria enterat dels nous capítols del dia 3 d'Abril.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dl. 18 juny 2018, 02:17

Avui (18 de Juny) últim dia de gravar els nous episodis! (fins que tornin al setembre). Ara a gaudir d'unes "vacancetes". Jo seguiré gravant els del migdia (que no els pugen al 3alacarta, i tot i que són vells i ja emesos fa temps, m'agrada tenir-los).
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dl. 18 juny 2018, 02:21

Loco87 ha escrit:
Avui (18 de Juny) últim dia de gravar els nous episodis! (fins que tornin al setembre). Ara a gaudir d'unes "vacancetes". Jo seguiré gravant els del migdia (que no els pugen al 3alacarta, i tot i que són vells i ja emesos fa temps, m'agrada tenir-los).

Els has anat guardant tots desde que s'emeten al migdia i no els pugen al 3alacarta (a partir del 279 crec, ara ho dic de memoria)?

Si es aixi, m'interesaria que em passesis els .ts ja que jo tambe els guardo per a tenir els audios (per si els audios antics que tinc tinguesin algun problema puntual) i per als cartells traduits al catala.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dl. 18 juny 2018, 02:25

fabrebatalla18 ha escrit:
Loco87 ha escrit:
Avui (18 de Juny) últim dia de gravar els nous episodis! (fins que tornin al setembre). Ara a gaudir d'unes "vacancetes". Jo seguiré gravant els del migdia (que no els pugen al 3alacarta, i tot i que són vells i ja emesos fa temps, m'agrada tenir-los).

Els has anat guardant tots desde que s'emeten al migdia i no els pugen al 3alacarta (a partir del 279 crec, ara ho dic de memoria)?

Si es aixi, m'interesaria que em passesis els .ts ja que jo tambe els guardo per a tenir els audios (per si els audios antics que tinc tinguesin algun problema puntual) i per als cartells traduits al catala.

Tots tots diria que no, sé que els que ara mateix emeten pel migdia els vaig gravar l'últim cop que els van emetre (per exemple, el del patrimoni de la humanitat, sé que aquest l'han emés fa pocs dies i que va ser un dels primers que vaig gravar al migdia quan el van emetre fa uns mesos). Miraré de passar-te els que tingui.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dc. 12 set. 2018, 19:08

Queden menys de 2 hores pels nous episodis!! Tothom a punt per gravar!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [Projecte] El detectiu Conan (captura d'àudios a partir del dia 12)

dc. 12 set. 2018, 19:41

Loco87 ha escrit:
Queden menys de 2 hores pels nous episodis!! Tothom a punt per gravar!

El mateix dic :) Ja saps, si necesitem algun ts per fallos contem amb tu!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants