Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

-Projecte- Bola De Drac GT 64 Capitols [Audió Català+Sub Català Forçats] ''Completat''

dl. 05 feb. 2018, 17:46

Com que el projecte que estava fent ja le acabat he modificat una mica aquest fil en la explicació de la nova release de Bola De Drac GT.

-Informació:
Nova versió dels capitols bola de drac gt.
Aquesta nova versió s'ha fet apartir de la raw de Evoshare i , els audios en català de Albert Wesker i subtitols forçats pels avançament fets per mi.
Estat actual: Finalitzada. Però estic a la espera de que Evoshare i Albert Wesker em confirmin si estan d'acord a que comparteixi aquesta versió.
-Si tot va be i em donen permis. Els capitols els pujaria en un parell de dies.
-La release completa es de uns 22 GB Aproximadament.

-Esperem i hagui sort m'agradaria poder compartir aquesta exelent versió.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 17 feb. 2018, 02:24, en total s’ha editat 8 vegades.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Projecte Bola De Drac GT Raw Overdrive Amb Audio Albert Wesker

dj. 08 feb. 2018, 16:36

En principi ja porto fet fins el capitol 21 que es el que deixò com a mostra. Per mi la raw de Evoshare es bastant bona i amb l'audio de Albert Wesker li acaba de donar mes perfecció.
-En un principi estic fent aquesta versió amb l'audio català nomès ja que me'l estic fent per mi. Però si ho trobeu interesant la pujaria mega.

Bola De Drac GT 21 - ¿Què passa? En Goku convertit en una planxa de metall!
https://mega.nz/#!xc8XQBRI!-Rh83dS1W-xo ... 1ziPVFAj2g
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 17 feb. 2018, 02:25, en total s’ha editat 1 vegada.
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Projecte Bola De Drac GT Raw Overdrive Amb Audio Albert Wesker

dj. 08 feb. 2018, 21:57

És una molt bona iniciativa. El millor video amb el millor audio. Ja només quedaría Bola de Drac I les pel·lícules.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Projecte Bola De Drac GT Raw Overdrive Amb Audio Albert Wesker

dj. 08 feb. 2018, 23:20

En principi nomès fare GT. Ja que el bola de drac normal i el z el gra no es tan elevat com la release de GT. De les versions que tinc.
-Si que el gra es detall. Però massa gra sembla una vhs. Amb la neteja de fotogramas de Evoshare no acava de eliminar el gra però deixa la imatge mes nitida.
(Com a minim pel meu gust)

(He posat opcional perque ja seria de cara a algu que fes subtitols amb la lletra de la canço del doblatge català , no serveix utilitzar altres traduccions)
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 17 feb. 2018, 02:25, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: -Projecte- Bola De Drac GT 64 Capitols [Audió Català+Sub Català Forçats] ''Completat''

dc. 14 feb. 2018, 20:36

El fil pasa a paperera ja que veig que no li interessa a ningú.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: -Projecte- Bola De Drac GT 64 Capitols [Audió Català+Sub Català Forçats] ''Completat''

dc. 14 feb. 2018, 21:26

No et desanimis
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: -Projecte- Bola De Drac GT 64 Capitols [Audió Català+Sub Català Forçats] ''Completat''

dv. 16 feb. 2018, 09:03

xagasa ha escrit:
El fil pasa a paperera ja que veig que no li interessa a ningú.


Xagasa, jo la vull, precisament ahir vaig tenir un problema amb el HD i he perdut molt material de DB (per sort ho que he perdut de super ho tinc a Mega...) i GT l'he perduda casi sencera.

Per tant a mi m'agradaria poder disposar d'aquesta release

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: -Projecte- Bola De Drac GT 64 Capitols [Audió Català+Sub Català Forçats] ''Completat''

dv. 16 feb. 2018, 11:53

Doncs avui la comencare a pujar. No m'han contestat osigui que no és ni un no ni un si. Si al final no els sembla bé. Doncs a paperera. Tal com he comentat és només en català. Osigui no porta cap més audio.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 16 feb. 2018, 12:48, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: -Projecte- Bola De Drac GT 64 Capitols [Audió Català+Sub Català Forçats] ''Completat''

dv. 16 feb. 2018, 12:38

xagasa ha escrit:
Doncs avui la comencaren a pujar. No m'han contestat osigui que no és ni un no no un si. Si al final no els sembla bé. Doncs a paperera. Tal com he comentat és només en català. Osigui no porta cap més audio.


Gràcies Xagasa, per mi amb nomes CAT ja m'està bé, de fet he baixat altres rels triaudio i he acavat eliminant els altres idiomes del mkv...

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: -Projecte- Bola De Drac GT 64 Capitols [Audió Català+Sub Català Forçats] ''Completat''

dv. 16 feb. 2018, 14:26

raulgm ha escrit:
xagasa ha escrit:
Doncs avui la comencaren a pujar. No m'han contestat osigui que no és ni un no no un si. Si al final no els sembla bé. Doncs a paperera. Tal com he comentat és només en català. Osigui no porta cap més audio.


Gràcies Xagasa, per mi amb nomes CAT ja m'està bé, de fet he baixat altres rels triaudio i he acavat eliminant els altres idiomes del mkv...

Salutacions


Le començat a pujar:
viewtopic.php?f=11&t=21269&p=353679#p353679
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: -Projecte- Bola De Drac GT 64 Capitols [Audió Català+Sub Català Forçats] ''Completat''

dv. 16 feb. 2018, 18:22

xagasa ha escrit:
El fil pasa a paperera ja que veig que no li interessa a ningú.


Que la gent no comenti no vol dir que no interessi o que no ho vegi, almenys això espero pensant en una aportació meva ^^u :lol:

Una cosa, al tema de DD t'has deixat de mencionar a Argentona26 no? :huh:
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: -Projecte- Bola De Drac GT 64 Capitols [Audió Català+Sub Català Forçats] ''Completat''

dv. 16 feb. 2018, 18:42

eso mismo como bien dice lizgon la gente se lo baja y despues si te he visto no me acuerdo es la ley de la red ¬¬
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: -Projecte- Bola De Drac GT 64 Capitols [Audió Català+Sub Català Forçats] ''Completat''

dv. 16 feb. 2018, 19:28

lizgon ha escrit:
xagasa ha escrit:
El fil pasa a paperera ja que veig que no li interessa a ningú.


Que la gent no comenti no vol dir que no interessi o que no ho vegi, almenys això espero pensant en una aportació meva ^^u :lol:

Una cosa, al tema de DD t'has deixat de mencionar a Argentona26 no? :huh:

Ostres les preses. :lol: Argentona26 espero que no s'hagui passat pel fil.
Ja ho he arreglat. ;-)

kakarotto2017 ha escrit:
eso mismo como bien dice lizgon la gente se lo baja y despues si te he visto no me acuerdo es la ley de la red ¬¬

Si lo que es verdad es que nadie esta obligado a comentar. Pero siendo dragon ball hubiera sido bueno las opiniones de esta version.
 
Avatar de l’usuari
xajo_67
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 16:54

Re: -Projecte- Bola De Drac GT 64 Capitols [Audió Català+Sub Català Forçats] ''Completat''

dg. 25 feb. 2018, 14:02

Si necessitessis ajuda aconseguint els capítols jo tinc la serie de Bola de Drac completa en català, només em falten en català les pel·lícules de Z de la 10 a la 13 que no van ser doblades, també tinc els especials en català i les OVAS subtitulades en català, després d'acabar GT recomano molt veure l'especial de 100 anys després, que tracta sobre el descendent del Goku 100 anys després de GT
 
Avatar de l’usuari
xajo_67
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 16:54

Re: -Projecte- Bola De Drac GT 64 Capitols [Audió Català+Sub Català Forçats] ''Completat''

dg. 25 feb. 2018, 14:05

La majoria de capítols els tinc en multidioma però sempre es poden treure els altres audios. Les pelicules de Z de la 10 a la 13 jo les he vist en anglès, tot i que les tinc també en castellà i versió original i hi tinc subtítols.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants