Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

[PROJECTE] Muntatge Audios Bola De Drac Z Valencia Amb Openings i Endings (Puntueu De 0 A10 Que Us Sembla Aquest Tema)

dv. 27 jul. 2018, 13:10

Bon dia a tots.
Com que porto un mes amb millores de bola de drac z havia pensat en fer el muntatge d'audios en valencia.
-Per aquest montatge demanaria ajuda ja que no es dificil però si es una mica entretingut.

M'explico:
Per aquests muntatge utilitzare els audios de McFlai2.0 ja que son complets i de millor qualitat que versions anterior.

-Per mala sort aquests audios i totes les versions que s'han fet de bola de drac z en valencia han optat per eliminar els openings i endings.
-Per això aqui es on demano que m'ajudeu a fusionar el opening i ending amb cada capitol.

Com es fa això?
Doncs bastant facil.
1- Audios dels capitols+openings i endings que ja pasaria jo a qui volgues ajudar en aquest projecte
2- Programa per fusionar 3 audios en 1. (Ja el pasare a qui col'labori)
3- Com diu el titol: Com es fa? Doncs es facil pero entretingut (Jo recomanaria renombrar en una carpeta el opening com a n''1 i el ending com a n''3 llevors cada
capitol seria n''2. El n'' 1 de opening i eln''3 de ending els podem deixar en una carpeta i nomès es renombrar cada capitol que anem fent com a n''2.
(Per informació mes detallada qui li interesi que m'envii un mp)

-Dir també que en valencia nomès hi ha 213 capitols doblats.

En principi proposo aquest projecte i mi posare a fons si algu mi ajuda
Ja que jo per par meva ho tindria com a pista secundaria. Bola De Drac Z ....... (Català , Valencià i Japonès+Sub Forçats Avançaments)

-Seria una bona oportunitat per qui l'agui vist en valencia de tenir aquests audios amb openings i endings.

-Dir també que un cop complerta es compartirien aqui els 213 audios ja sincronitzats per qui els vulgui afegir com a extra a la versió que tingui.

Salutacions a tots.
Qui estigui interesat en aquest projecte que menvii un mp i concretem.
Jo ara a L' Agost es quan mes temps lliure tindre ja que tindre vacances.

Mostra de com quedaria l'audio Valencià al video.

DBZ 185 - L'energia amagada d'en Son Gohan destrueix els fills d'en Cèl·lula
https://mega.nz/#!xBNkiSaB!aT5oDhOjzgup ... F8oPzIFuMA

Heu de canviar de pista d'audio a la pista 2. Ja que la 1 es audio Català i la 3 Japonès.
I si us dona curiositat podeu mirar l'avançament que hi ha despres del ending hi he afegit els subtitols forçats.

He fet el capitol 185 per fer de prova osigui que no ni ha cap mes de fet.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 29 jul. 2018, 16:09, en total s’ha editat 8 vegades.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [PROJECTE] Muntatge Audios Bola De Drac Z Valencia Amb Openings i Endings

dv. 27 jul. 2018, 17:10

He afegit informació mes detallada.
 
Avatar de l’usuari
racer21
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dl. 29 gen. 2018, 22:10

Re: [PROJECTE] Muntatge Audios Bola De Drac Z Valencia Amb Openings i Endings

dv. 27 jul. 2018, 17:53

Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [PROJECTE] Muntatge Audios Bola De Drac Z Valencia Amb Openings i Endings

dv. 27 jul. 2018, 18:45

Pero si precisament les raw de nezumi el que tenen de dolent es l'exces de filtres... en fi, fes el que vulguis pero crec que t'equivoques en usar aquelles raw, la millor font de video per als op i ed es un DVD especial on esta tots sense credits i per al op 1 i ed 1 de Z el bluray de funimation de la primera coleccio en 4:3, tambe sense credits.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [PROJECTE] Muntatge Audios Bola De Drac Z Valencia Amb Openings i Endings

dv. 27 jul. 2018, 18:50

fabrebatalla18 ha escrit:
Pero si precisament les raw de nezumi el que tenen de dolent es l'exces de filtres... en fi, fes el que vulguis pero crec que t'equivoques en usar aquelles raw, la millor font de video per als op i ed es un DVD especial on esta tots sense credits i per al op 1 i ed 1 de Z el bluray de funimation de la primera coleccio en 4:3, tambe sense credits.


Tens raó però només ni ha 40 capítols.
I lo de compartir la release ha sigut com opcional.
El projecte seria fer els àudios i que cadascú triï a quina versió ho vol posar.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [PROJECTE] Muntatge Audios Bola De Drac Z Valencia Amb Openings i Endings

dv. 27 jul. 2018, 19:30

Modificada informació del fil i a lo que realment tracta. (Àudios valencià amb openings i endings)
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [PROJECTE] Muntatge Audios Bola De Drac Z Valencia Amb Openings i Endings

dv. 27 jul. 2018, 20:22

Culpa meva, havia llegit per sobre i havia entes que era nomes una recopilacio d'openings i endings.

Sigui com sigui, crec qeu alli Mc Flai va usar els BD de Funimation, que a banda de tenir un video horrible juraria que la duracio dels capitols canvia respecte als DB Box aixi que hauras de sincronitzarlos, anims amb el projecte.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [PROJECTE] Muntatge Audios Bola De Drac Z Valencia Amb Openings i Endings

dv. 27 jul. 2018, 20:44

fabrebatalla18 ha escrit:
Culpa meva, havia llegit per sobre i havia entes que era nomes una recopilacio d'openings i endings.

Sigui com sigui, crec qeu alli Mc Flai va usar els BD de Funimation, que a banda de tenir un video horrible juraria que la duracio dels capitols canvia respecte als DB Box aixi que hauras de sincronitzarlos, anims amb el projecte.


Si ja mi vaig trobar amb els 153 primers.
L'àudio està a 23fps i ha d'anar a 25fps.
Per això demanava ajuda per enganxar els openings i endings. Ja que després d'això hi ha feina.
Una vegada pasats a 25fps s'han d'ajustar.
Però paciència.
 
Avatar de l’usuari
racer21
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dl. 29 gen. 2018, 22:10

Re: [PROJECTE] Muntatge Audios Bola De Drac Z Valencia Amb Openings i Endings

dv. 27 jul. 2018, 21:29

fabrebatalla18 ha escrit:
Pero si precisament les raw de nezumi el que tenen de dolent es l'exces de filtres... en fi, fes el que vulguis pero crec que t'equivoques en usar aquelles raw, la millor font de video per als op i ed es un DVD especial on esta tots sense credits i per al op 1 i ed 1 de Z el bluray de funimation de la primera coleccio en 4:3, tambe sense credits.


Doncs jo no hi estic d'acord, penso que com més filtres, millor, ja que així s'arreglen els possibles errors de colors i posible saturació provocada per les edicions llançades comercialment, i així gaudim de la sèrie tal i com els animadors volien en un principi, vaja això es el que penso ja que les fotografíes a l'Instagram es veuen millors amb filtres. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [PROJECTE] Muntatge Audios Bola De Drac Z Valencia Amb Openings i Endings

dv. 27 jul. 2018, 21:33

racer21 ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
Pero si precisament les raw de nezumi el que tenen de dolent es l'exces de filtres... en fi, fes el que vulguis pero crec que t'equivoques en usar aquelles raw, la millor font de video per als op i ed es un DVD especial on esta tots sense credits i per al op 1 i ed 1 de Z el bluray de funimation de la primera coleccio en 4:3, tambe sense credits.


Doncs jo no hi estic d'acord, penso que com més filtres, millor, ja que així s'arreglen els possibles errors de colors i posible saturació provocada per les edicions llançades comercialment, i així gaudim de la sèrie tal i com els animadors volien en un principi, vaja això es el que penso ja que les fotografíes a l'Instagram es veuen millors amb filtres. :yeah:

En el cas de DB i DBZ si que es veritat que els DVD japonesos tenen un to verdos artificial degut al mal conservament dels masters i a no remasteritzarlos ni arreglar-ho, pero les raw de nezumi no arreglen, ni ho pretenen, arreglar caps dels problemes originals dels DVD, simplement es un reescalat amb filtres per a fer que tot es vegi mes borros i "net" per a semblar un anime actual, pero segueix tenint els mateixos colors verdosos de merda, nomes que mes saturats :v
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [PROJECTE] Muntatge Audios Bola De Drac Z Valencia Amb Openings i Endings

dv. 27 jul. 2018, 21:49

Potser vaig equivocat però crec que hi han 2 versions de les raws nezumi. Una en HD 960p i un altre en HD 1080p.
Després pujaré un capítol així qui s'agui estat llegint aquests comentaris podrà comparar. Per part meva els DVD originals japonesos estan molt mal cuidats.
I el bluray America es desastrós.
16:9 on han retallat la imatge a gust i un filtrat de color que supera les raws nezumi.

Afegit: Mostra d'audio valencià amb opening i ending.

Edit: 29-07-2018.
Voteu de 0 a 10 si trobeu interessant una versió d'audios en Valencià amb openings i endings Sincronitzats?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 16 visitants