Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
jackeldrac
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 21 gen. 2019, 18:54

Inuyasha Kanketsu Hen

dl. 21 gen. 2019, 19:10

Bona tarda, resulta que tinc la continuació d'Inuyasha en Català, i he vist que no està penjada. Jo tinc els 26 episodis descarregats en format video a l'ordinador.
Em pregunto com ho he de fer per penjar-los i si és possible penjar-los directament a la pàgina web o si només puc penjar els links a aquí. En aquest cas on em recomaneu que ho pengi? Aviso que no tinc bona relació amb l'emmule.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Inuyasha Kanketsu Hen

dl. 21 gen. 2019, 19:49

Si vols pujala a MEGA, pero abans indica quina versio es, posiblement sigui la de xxx001, oi?

Aqui tenen aquesta mateixa versio pujada a yandisk: viewtopic.php?f=11&t=19011
I aqui la tenen per torrent (tot i que sense seeds): https://nyaa.si/view/409615

A banda, jo tinc pendent un projecte pero m'espero a veure si Selecta l'edita en BD per a tenir millors audios en catala i un possible doblatge en castella (tot i que no hi ha res confirmat, mai es sap).
 
jackeldrac
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 21 gen. 2019, 18:54

Re: Inuyasha Kanketsu Hen

dl. 21 gen. 2019, 19:59

No entenc què vols dir amb això de la versió, però suposo que del link a mega deu ser la mateixa versió que el kanketsu hen que està tot complet (el primer link no funciona i l'últim tampoc, el segon sí però no es veuen els capítols perquè està penjat en un sol fitxer).
No sabia que ja estigues penjada. Així ho deixo córrer?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Inuyasha Kanketsu Hen

dl. 21 gen. 2019, 20:29

jackeldrac ha escrit:
No entenc què vols dir amb això de la versió, però suposo que del link a mega deu ser la mateixa versió que el kanketsu hen que està tot complet (el primer link no funciona i l'últim tampoc, el segon sí però no es veuen els capítols perquè està penjat en un sol fitxer).
No sabia que ja estigues penjada. Així ho deixo córrer?

Fixat amb el tamany dels arxius, son iguals que els teus? I be, la serie, en aquell link que t'he passat, esta pujada a un servidor que es diu yandex, fixat be.
 
jackeldrac
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 21 gen. 2019, 18:54

Re: Inuyasha Kanketsu Hen

dt. 22 gen. 2019, 17:40

Els meus fitxers pesen 3.3 GB, i aquests no se quan pesa el fitxer perquè no tinc jdownloader.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants