Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Alfàbrega
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dj. 13 set. 2018, 23:13

Re: Shin Chan [DVDRIP]

ds. 16 feb. 2019, 15:47

Gràcies a tots pels comentaris i afegir coneixement! És una sort poder comptar amb vosaltres, Cortexian, Bilkoff, Adrià i Fabrebatalla, per comentaris i certa guia.

David80, és genial la quantitat de material que tens i la qualitat de l'audio. Jo tampoc no en sé d'editar vídeo (i en el meu cas, tampoc no en sé de sincronitzar, encara). Per tant, repeteixo el que ja vaig dir, si algú s'anima a dirigir el projecte, jo m'animo a col·laborar i aprendre el que calgui.

Respecte als vídeos, és molt difícil trobar DVDrips. M'he baixat la temporada 8 (47 episodis) en idioma Tamil. Diria que la qualitat és DVDrip però no n'estic segur al 100%. Com ho podría saber? Els episodis pesen entre 230 i 390Mb, en format mkv. Almenys estan nets (sense subtítols integrats, ni banners, etc.). Estan en format 4:3. Tot mirant els títols, he intentat esbrinar quins episodis serien segons la numeració de l'arxiu de GoogleDrive però encara no he sigut capaç TT.

A partir de l'episodi 528 fins al 587 he trobat raws en 720p (buriburi-raws), però no m'ho acabo de baixar del tot, ja no hi ha seeds pel torrent. Tampoc no s'han emés en català...

A part d'això, segueixo baixant altres torrents. A mesura que estiguin al 100% podré anar seleccionant quins vídeos és poden fer servir...

Sobre com compartir, es podria fer un torrent?
 
Avatar de l’usuari
KuramaNeko92
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 24 feb. 2019, 13:45

Re: Shin Chan [DVDRIP]

dg. 24 feb. 2019, 13:56

toniolet13 ha escrit:
Hola! He vist que fa anys es va intentar fer un DVDRIP de Shin Chan en català (sense èxit), he esperat un temps pero he vist que ningú s' hi animava.

Us explico: Tinc més de 300 episodis baixats de TotsRucs, estic cercant i devallant DVDRIPs de Shin Chan en altres idiomes (Fins ara només he trobat els primers 32 episodis en japonès). Aquests episodis, per algun motiu, tenen una durada una mica més llarga que els episodis de TotsRucs, així que he d' extreure l' àudio en català i sincronitzar- lo escena per escena amb l' imatge del DVDRIP japonès. Tardo molt, moltíssim en muntar un episodi sencer (si algú es vol oferir a ajudar- me n' estaria agraït), per això durant l' hivern tractaré de dur un ritme d' un episodi per setmana. Sé que no es gaire, però penseu que faig la feina jo tot sol. Una altra cosa, tema openings i endings... al Japó els primers episodis els tenen diferents als que esteim acostumats, per això, he decidit no incloure' ls (a no ser que algu tingui una idea millor).

Us deixo el primer episodi ja muntat perque em dieu si veis algun error o alguna cosa a canviar:

Episodi 1: https://mega.nz/#!MtgXxCTR!hZFQsEtTX42q ... CZFgxMKE1o


Yo no tendria problema en ayudar pero en catalan tengo pocos episodios ademas son episodios sueltos... si alguien la tiene y me la pasa, yo problema en ayudaros no tengo. Ojala siga en pie tu proyecto Amigo. Mucho Animo
 
Avatar de l’usuari
toniolet13
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 15 gen. 2017, 13:37

Re: Shin Chan [DVDRIP]

dv. 01 març 2019, 20:06

¡Hola! Sí, el proyecto sigue en marcha, solo que tenía un problema técnico y no encontraba ningún programa que me funcionara para cambiar los FPS del vídeo en japonés y que así coincidiera con el catalán. Ahora parece que todo va bien, me he mirado un tutorial en inglés y he encontrado un programa que de momento está funcionando a la perfección. Si todo va bien, comenzaré a subir episodios en muy poco. ¡Un saludo!
 
Avatar de l’usuari
Alfàbrega
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dj. 13 set. 2018, 23:13

Re: Shin Chan [DVDRIP]

dl. 15 abr. 2019, 21:34

Gràcies a tots els que heu comentat i sugerit possibilitats pel pel projecte. Jo em desapunto i no segueixo baixant raws. Ànims amb aquesta gran empresa!
 
Yggdrasil
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 18 abr. 2019, 00:05

Re: Shin Chan [DVDRIP]

dj. 18 abr. 2019, 00:10

Muchas gracias, he comenzado la serie en catalan con mi pareja, vamos por el 70 y algo, pero se nos acaban los capitulos ( seguimos una lista de reproduccion que hay en youtube) [linkyoutube]https://www.youtube.com/watch?v=-Jjs4saJQD4&list=PLOvgjgsJe2Y7JeW7gwC21zhMpMJPLl6rn&index=88[/linkyoutube] si alguien sabe donde puedo bajar capitulos y ayudar a montar que lo diga! un saludo y gracias!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants