Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
BasuLeft
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 15 nov. 2020, 13:26

[POSSIBLE PROJECTE] ONE PACE CATALÀ

dl. 25 set. 2023, 10:46

Hola bones ^^ és la primera vegada que intervinc en aquest fòrum jeje no em funeu si no se utilitzar-lo volia saber si hi ha quòrum per començar a fer One Pace amb audio en català. Se que hi havia un compte de twitter que ho feia, però he vist que ha canviat el compte per un que posa KAISTELLANO no tinc ni idea de que vol dir. Si ja està començat m'agradaria afegir-m'hi!!

Gràcies d'avantbraç
i mori el mal govern!
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: [POSSIBLE PROJECTE] ONE PACE CATALÀ

dt. 26 set. 2023, 02:28

Se que hi havien un parell de projectes per a fer-ho en català.
Aquests que comentes desde que els conec es diuen One Piece Kaistellano i tenen les descàrregues al seu canal de discord. No fa molt han tret també una traducció al català que anomenen Kaitalan, i les descàrregues les tenen a un canal de telegram
 
Avatar de l’usuari
BasuLeft
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 15 nov. 2020, 13:26

Re: [POSSIBLE PROJECTE] ONE PACE CATALÀ

dt. 26 set. 2023, 21:51

Algú s'animaria a estudiar com fer-ho?, aquesta gent crec que vol fer la seva versió, jo parlo d'agafar els capitols de one pace i posa'ls-hi àudio en català
 
Avatar de l’usuari
BasuLeft
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 15 nov. 2020, 13:26

Re: [POSSIBLE PROJECTE] ONE PACE CATALÀ

dt. 26 set. 2023, 22:29

Bilkoff ha escrit:
Se que hi havien un parell de projectes per a fer-ho en català.
Aquests que comentes desde que els conec es diuen One Piece Kaistellano i tenen les descàrregues al seu canal de discord. No fa molt han tret també una traducció al català que anomenen Kaitalan, i les descàrregues les tenen a un canal de telegram


He parlat amb ells i diuen que qui portava el català ha marxat i que ells només ho faran en castellà que en cap cas ho volen fer en català :(
 
Avatar de l’usuari
BasuLeft
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 15 nov. 2020, 13:26

Re: [POSSIBLE PROJECTE] ONE PACE CATALÀ

dc. 27 set. 2023, 01:54

BasuLeft ha escrit:
Bilkoff ha escrit:
Se que hi havien un parell de projectes per a fer-ho en català.
Aquests que comentes desde que els conec es diuen One Piece Kaistellano i tenen les descàrregues al seu canal de discord. No fa molt han tret també una traducció al català que anomenen Kaitalan, i les descàrregues les tenen a un canal de telegram


He parlat amb ells i diuen que qui portava el català ha marxat i que ells només ho faran en castellà que en cap cas ho volen fer en català :(


M'ha obert una persona i m'ha dit que aquella informació estava errada i que si que ho feien en català xD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants