Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

Quin mètode de descàrrega trieu per la release?

ed2k
24 (75%)
Megaupload (DD)
8 (25%)
Totes dues (especificar l'ordre i de kina manera fer-ho a través del post, sisplau)
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 32
 
Hiei1

Release Jeanne, la lladre kamikaze

dt. 30 gen. 2007, 00:45

Bé, doncs akest tema és per decidir kin tipus de descàrrega escolliu: ed2k o DD per megaupload, el k decideixi la majoria es farà... :yeah:

Bé, i de passada us faré alguns avanços del k serà la sèrie k ja tenim prou avançada en super saiyan (k també col·laborarà) i jo.
En principi els episodis seràn de les mateixes raws k ja vaig fer servir amb el primer episodi k vaig pujar l'altra vegada.

-Raws japoneses by Kainu
-Audios japonesos by Kainu
-Audios catalans by xxx001

Hi haurà una v2 del primer episodi k ja vaig pujar perk en l'altre hi havia un "soroll" en mig de l'audio, per això ara faré servir els audios del xxx001 k no en tenen i són en AC3.
També informo k jo començaré a partir del 1 cap a endavant. En canvi en super saiyan, k s'ha presentat voluntari per ajudar-me amb la release, anirà fent del 18 cap a enrere, així hi anirem més ràpid. Perk comença pel 18? Perk és l'última Raw k en tinc i n'estic esperant la resta encara, cortesia de la Kainu... ^^u

Continuo informant, i ara ja us asseguro k l'opening i l'ending aniran pujats per separats fora de l'episodi perk n'ocupi menys.
A banda, he decidit tallar els avanços ja k no existeixen en català, si no hi estiguessiu d'acord només m'ho heu de dir.

Per acabar, us informo k tampoc durà eyecatch (no m'agraden pas les releases amb eyecatch ^^u )

Bé, ja em podeu dir k en penseu, si hi ha novetats, us informaré :adeu:
Hiei1 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 14 feb. 2007, 04:25, en total s’ha editat 3 vegades.
 
xxx001
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 534
Membre des de: dj. 28 set. 2006, 00:34
Ubicació: none

dt. 30 gen. 2007, 00:58

Creo que lo mejor sería distribución ed2k creando un grupo de distribución para que se comparta más rápidamente.
 
4catalonia

dt. 30 gen. 2007, 01:55

Jo prefereixo l'ed2k per a que la release perduri en el temps, és més còmode megaupload però déu sap qui acabarà compartint els capis; això sempre i quan a vosaltres la mula us vagi bé i la feu servir :adeu:
 
Hiei1

dt. 30 gen. 2007, 03:23

Jo per això us demano opinió, perk la mula la tinc tot el dia i tota la nit enxegada i em va perfectament i de moment l'ed2k és el k guanya pel k veig... :adeu:
 
Avatar de l’usuari
KAGOME
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 560
Membre des de: dt. 22 nov. 2005, 18:38
Ubicació: mm...uff tu ho saps? en un món que no es prou just.

dt. 30 gen. 2007, 14:42

jo votu per ed2k ^^

:mrgreen: :adeu:
Imatge
チュッ (*  ̄)( ̄ *) チュッ :enamorats:(*^^)^*) ☆Chu!!:enamorat:
 
Avatar de l’usuari
Kovalon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 315
Membre des de: dc. 08 març 2006, 18:46
Ubicació: Tarragona

dt. 30 gen. 2007, 15:21

Un altre vot per ed2k :jaja:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Sr.Ferry
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 297
Membre des de: ds. 24 juny 2006, 04:14

dt. 30 gen. 2007, 15:38

Doncs jo tb voto x ed2k XD mes k res xk la tink enxufada sempre XD i a prt dura moltisim + :yeah:
Sueña tu Vida y Vive tu Sueño

Imatge
 
Hiei1

dt. 30 gen. 2007, 16:36

Em sembla k ja sobra tot, ho faré per ed2k i millor per tots, menys molesties per mi ja k sempre tinc la mula enxegada... :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
[znake]
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dt. 25 oct. 2005, 07:03
Ubicació: Badalona
Contacta:

dt. 30 gen. 2007, 17:56

Jo per DD, perque lo lògic és que quan t'ho baixis anirà aparar al eMule per compartir-ho. Qui no ho faci, tampoc ho fara quan s'ho acabi de descarregar per l'eMule.

Es podria treure en DD i qui anès acabant posar-lo al eMule per a que la gent que no vulgui DD (que no entenc a la gentq ue no li agradi el DD) s'ho pugui descarregar.

però bé. Jo si surt en edk m'ho baixaré un dia d'aquest, a le svacances d'estiu xD paso d'obrir la mula i que em xupi tota la connexió.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Freya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dt. 01 ago. 2006, 23:37
Ubicació: valencia

dt. 30 gen. 2007, 19:38

Jo preferics ed2k, ya que tinc l'emule i no em va gens malament :P
 
4catalonia

dc. 31 gen. 2007, 00:22

[znake] ha escrit:
Jo per DD, perque lo lògic és que quan t'ho baixis anirà aparar al eMule per compartir-ho. Qui no ho faci, tampoc ho fara quan s'ho acabi de descarregar per l'eMule.


Home a l'eMule mentre tu baixes tb pot ser que enviis, si trigues dos dies en baixar-t'ho són dos possibles dies que pots estar enviant, encara que un cop ho tinguis o treguis, amb el DD no faràs ni això; però jo ja vaig dir que m'és igual, tinc la mula oberta sempre per tant no em ve d'aquí...

P.D: És molt raro que et xupi tot l'ample de banda l'eMule :blink:
 
Avatar de l’usuari
[znake]
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dt. 25 oct. 2005, 07:03
Ubicació: Badalona
Contacta:

dc. 31 gen. 2007, 16:54

gage ha escrit:
P.D: És molt raro que et xupi tot l'ample de banda l'eMule :blink:

El que fa exactament és pujar 3 cops el que jo baixo. I jo no penso deixar que la gent baixi més rapid que jo i a sobre més quantitat. Per aixó fico el Bittorrent que em xupa igual que comparteix.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
--InuYasha--
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 489
Membre des de: dg. 06 nov. 2005, 14:22
Ubicació: A la mansió d'en Naraku
Contacta:

dv. 09 feb. 2007, 20:13

jo preferixo via emule
:adeu:
Done'm corda a l'anime en català
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

ds. 10 feb. 2007, 01:15

emule forever.
Segur que els que vinguin despres a descarregar-la ho agrairan.
Imatge
 
Hiei1

ds. 10 feb. 2007, 04:02

Maki_ ha escrit:
emule forever.
Segur que els que vinguin despres a descarregar-la ho agrairan.


Això sembla ^^u res, això ho veig prou clar ja... :bleh:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants