Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
DaNoNe

Boton de agradecimiento

dv. 02 nov. 2007, 13:40

Hola pues he visto en otra web que en el foro donde ponen los links hay un boton que pone dar las gracias, tu lo apretas y sale el nick en un recuadro conforme que has dado las gracias por la subida.

Eso me parece perfecto para evitar que se manchen los post con tantas "graciaa por el capitulo" y pijotadas de ese tipo.

Es algo que esta muy bien y os evitariais el estar todo el rato dando toques al personal.

Si no sabeis en que web lo he visto me avisais por PM y os la digo, que no veo muy bien poner spam.

Un saludo
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

dv. 02 nov. 2007, 23:48

ya pero entoces quedria muy soso que solo postese el upoader el solito diciendo "afegit el x" y al siguiente "afegit el x+1".

se agradecen los comenatrios de agradecimiento, le da vidilla xD
Imatge
 
DaNoNe

ds. 03 nov. 2007, 01:27

Yo me refiero para series como One Piece donde te ponen que no des las gracias por los capitulos por que sino se llenaria el post rápidamente y abria que hacer otro, no para todos
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

ds. 03 nov. 2007, 01:45

Sí, ho he vist a vagos.es concretament això.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

ds. 03 nov. 2007, 11:03

kaoner ha escrit:
Yo me refiero para series como One Piece donde te ponen que no des las gracias por los capitulos por que sino se llenaria el post rápidamente y abria que hacer otro, no para todos

ei ei, no diem que no doneu les gracies, sols que no cal cada dia, cada capitol que posem, s'hagi de posar un agraiment les mateixes persones. basicament per lo que dius, que s'emplena el post i toca ferne un de nou. evidentment que es pot fer! i s'agraeix! pero no cal en el sentit de que postejant cada 2 o 3 capitols o un cop per setmana per agrair hi ha de sobres! :bleh:

sobre lo dels agraiments... es allo de que al nick surt +x/-x? o es altra cosa?
 
DaNoNe

ds. 03 nov. 2007, 16:47

Mira es aixo

http://vagos.es/showthread.php?t=191179

on posa Estos usuarios 35 han agradecido SoCu este Post:

si treiem les dates no quedaria tan malament
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dg. 04 nov. 2007, 22:45

Uzu ha escrit:
sobre lo dels agraiments... es allo de que al nick surt +x/-x? o es altra cosa?


Allò se li diu karma... Si fas coses dolentes, tindras un karma dolent i a l'inreves.
Serveix per posar nota a qui col·labora i a qui es un troll. Ho trobo una tontada, però lo del agraïment jo també el trobo a faltar a vegades.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants