Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
4catalonia

hi ha manera de deixar d'observar tot un subfòrum?

dv. 21 des. 2007, 23:17

Doncs això, sé que es pot deixar d'observar un fil en concret, però jo el que vull saber és si es pot deixar d'observar tot el subfòrum, bàsicament és per temes pràctics, em connecto poc, i tinc dos usuaris, i m'agradaria saber si puc fer que l'altre usuari només em guardi les novetats d'uns subfòrums concrets i mai em mostri els altres; o si l'única solució és entrar a tots els fils un per un i anar-los treient.

Merci :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dv. 21 des. 2007, 23:41

No t'he entès gaire bé.
No se si et refereixes a l'opció que afecta al correu electrònic d'observar temes/fòrum, on, en aquest cas la resposta es sí, sí es pot deixar d'observar tot un subfòrum sencer, a cada subfòrum tens l'opció "Observar aquest subfòrum per respostes" si no l'estàs observant, i si l'estàs observant et sortirà la complementària "Deixar d'observar aquest tema per respostes", però repeteixo, això afecta als missatges que s'envien al teu correu electrònic quan alguna persona publica/contesta a un missatge en un subfòrum al qual t'has inscrit.
Si et refereixes a la visualització al fòrum dels missatges que no has llegit tens també com a opció "Marcar com a llegit tots els temes" si et trobes a dins d'un subfòrum o "Marcar com a llegit tots els fòrums" si et trobes a una categoria.

:adeu:
 
4catalonia

dv. 21 des. 2007, 23:46

Val, jo pensava que era per una altra cosa això de deixar d'observar, ja veig que el que vull fer no es pot fer si no vas un per un, merci Elwe :adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants