Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

com puc demanar els drets d'autor?

dv. 04 gen. 2008, 15:53

com puc demanar els drets d'autor

ex: one piece
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dv. 04 gen. 2008, 16:39

Pots preguntar al autor/s de la release que vols fer, en aquest cas... segons la fitxa de la web:
Montador/Ripper: Petiso, Xordi, Aynodok, mad93, Maki_, kaoner

si et permeten que pugis la serie en DD.

Per la meva part (2 capitols) i com a fort creient de l'us de l'emule, sobretot en aquesta comunitat petita (comprada amb altres com TusSeries) on el material tampoc ens desborda i que en cas de no compartir-lo s'esgoten rapidissimament les fonts, impossibilitant que gent ho descarregui en un futur no molt llunyà... t'he de dir que no et dono permís per pujar els meus capítols a DD.

Pel que sé de bona font (pots llegir la inocentada del dia 28 al fil de la serie) els altres montadors tampoc et donaran permís, però sempre els hi pots preguntar, qui sap...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

dv. 04 gen. 2008, 17:01

ja ho entenc, us tinc que demanar permis!

gracies per tot i a les teves ordres no penjare cap serie sense permis.

perdona per tots els problemes

gracies!
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

ds. 05 gen. 2008, 03:05

Maki_ ha escrit:
Pots preguntar al autor/s de la release que vols fer, en aquest cas... segons la fitxa de la web:
Montador/Ripper: Petiso, Xordi, Aynodok, mad93, Maki_, kaoner

si et permeten que pugis la serie en DD.

Per la meva part (2 capitols) i com a fort creient de l'us de l'emule, sobretot en aquesta comunitat petita (comprada amb altres com TusSeries) on el material tampoc ens desborda i que en cas de no compartir-lo s'esgoten rapidissimament les fonts, impossibilitant que gent ho descarregui en un futur no molt llunyà... t'he de dir que no et dono permís per pujar els meus capítols a DD.

Pel que sé de bona font (pots llegir la inocentada del dia 28 al fil de la serie) els altres montadors tampoc et donaran permís, però sempre els hi pots preguntar, qui sap...


Maki_ un metode de propulsar mes la descarga per l'emule es posar tambe els capitols per DD i despres posar el capitol a la mula (que despres la gent o faci o no doncs es notara a les fonts completes, tambe cal dir que si la gent no fa l'us de l'emule es perque es mes "lent" dit aixi i clar perque esperar, pero sino es facilita amb mes hagilitat el fet de que pugui ser mes rapid doncs lamentablement no l'usaran) i aixi de pas la persona que o baixara directe de l'emule, li nira mes rapid (mes fonts completes) i seria potser una manera de tirar endavant el fet de propulsar per emule.

PD: No es una critica contra l'emule, sino una idea a propulsarlo si es aixo el que es vol.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kaku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1119
Membre des de: dv. 08 juny 2007, 17:23
Ubicació: Terrassa

ds. 05 gen. 2008, 11:43

Jo estic totalment d'acord amb el 624715380, si es possesin més capitols per DD la gent que participa en el fòrum se'ls podria baixar més ràpid i despres posar-los a l'eMule per tenir més fonts i pasar-los a l'altra gent que només se'ls baixa per l'eMule.

Aixi nomes pujant una vegada el capitol per DD molta gent se'l podria descarregar i posar-lo com a font per l'eMule, ja que sino el que captura el capitol el te de pasar a moltissima gent.

A més no ens enganyem la majoria de gent que comparteix els capitols per l'eMule son els que participem en aquest forum, hi ha molta gent que té l'eMule uns quants dies seguits ences i quan se li ha descarregat el que vol treu els capitols de compartir i aqui s'acaba la seva colaboració.

Del que es tractaria es ajudar a la distribució de l'eMule, amb mes fonts des de el primer moment.

Saluts
 
rvg
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dg. 26 feb. 2006, 18:36
Contacta:

ds. 05 gen. 2008, 12:14

La veritat, jo he descarregat algunes series en DD d'aquí animelliure, Bola de Drac per descomptat que fa temps que la vaig borrar, però PlanetES, cowboy Bebop, continuo compartint-les. Encara que només un 10 % dels que s'ho baixen DD ho posin a compartir a la mula, ja es suficient, ja que es la gent que no comparteix, els qui tenen ratio baix, són aqueslls que no s'ho volen baixar de la mula.
 
alexriudoms
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 01 març 2007, 20:40
Ubicació: Riudoms
Contacta:

ds. 05 gen. 2008, 12:49

Però això no te sentit, perquè llavors la gent s'ho baixaria per DD i després u ficaria a l'emule, però quin sentit tindria ficar més fonts si ningú les utilitzaria perquè u baixarien per DD, pel fet que seria més ràpid.
Vaja nouse es el que penso.
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

ds. 05 gen. 2008, 21:49

alexriudoms ha escrit:
Però això no te sentit, perquè llavors la gent s'ho baixaria per DD i després u ficaria a l'emule, però quin sentit tindria ficar més fonts si ningú les utilitzaria perquè u baixarien per DD, pel fet que seria més ràpid.
Vaja nouse es el que penso.



clar pero es justament el que vol almenys el maki_ propulsar la descarga per la mula i si hi hagues mes fonts completes mes rapid i millor, per aixo be lo de DD que baixat i posat a la mula, ara el problema es quants infidels surgirien despres de la DD.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

ds. 05 gen. 2008, 22:01

Docns masses per arriscar-se.
Almenys aquests infidels, mentre la baixen per la mula, el comparteixen.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

ds. 05 gen. 2008, 22:12

el problema que i veig (o crec que potser) es que potser no s'hi vol arriscar, un prejudici pel meu punt de vista, i jutjar sense saber si hi han realment infidels o no, doncs tampoc o veig be, pero vaje com be diuen cadascu fa el que vol amb la seva release hi ha mi per ed2k no i tinc cap incoveninent, pero per propulsarla no es mala idea.(tot son punts de vista.)
Imatge
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

ds. 05 gen. 2008, 22:18

Jo només comentar, que lo del DD va bé si no hi ha fonts, però OP és una de les millors distribuides... posar-ho per DD l'únic que s'aconseguiria és que menys gent la compartís ja que pot accedir a la serie més ràpidament per altres métodes.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dg. 06 gen. 2008, 17:18

No hi ha prejudici ni jutjar sense saber pel q diu en Maki_, està més q demostrat q el percentatge d'usuaris q no comparteixen supera el 90% dels q descarreguen la release, i això ve d molt lluny.

Les sèries desaparèixen, com tu saps, fins q alguna ànima caritativa després d'una petició accedeix a pujar-la a DD i quan caduca la DD...

Pyzzy ha escrit:
lo del DD va bé si no hi ha fonts, però OP és una de les millors distribuides...

Em sembla una contradicció dir q lo bo de la DD és q qui baixi ho posarà a l'emule... alma d cántaro.. amb sort 1 d cada 10 tindrà instal.lat l'emule i si no feu una enquesta.
Jo crec q és al contrari, DD va bé quan hi ha moltes fonts i no t'has d'amoïnar pq desapareguin.

La gran majoria, per no dir totes, les pujades a DD q se publiquen a animelliure (i d'altres comunitats) són d'arxius q s'han distribuït en primer lloc per eMule, pq els releasers ho han volgut, així q si s'acaba l'emule s'acaba la DD.

Estic d'acord en q l'emule és lent per la capacitat d baixada q tenim avui en dia i q no hi ha cap alternativa lliure (d franc) q serveixi. Així q per jo la gratuidat i l'esperit per compartir pel.lícules i sèries amb tothom mitjançant internet ha mort, i les meves releases amb ella.

Per acabar.. som una comunitat prou gran com per a q l'eMule tingués prou fonts i velocitat per mantenir les sèries però amb la DD això no ha estat posible.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dg. 06 gen. 2008, 17:31

aixo esta molt i molt discutit, i sempre traiem les mateixes coses:
l'experiència ha demostrat que la gent comparteix poc.
si ja comparteix poc la gent amb l'emule, encara ho farà menys si s'ho baixen per DD.
el que si que es fa en algunes releases, és una distribucio interna amb usuaris de confiança via DD, per a que un cop descarregats ajudin a compartir. això aqui no ho fem gaire, pero a totsrucs i a mecanoscrit si que es fa, i ens va bé.
si l'emule va lent és per culpa de la gent que es queixa dient que va lent i per aixo no l'utilitza.
més gent utilitzant bé l'emule -> més ràpid anirà per a tots
més gent que no utilitza l'emule -> més lent anirà per a tots
així que només queda una: utilitzeu l'emule i compartiu.
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

dc. 09 gen. 2008, 15:48

en DD es tenen que demanar els drets d'autors i la majoria de persones que pujen els episodis no ho fan, per aixo hi han tantes poques series en DD i moltes no les han acabades de pujar.

no crec que el futur de el eMule siga tan fosc com dieu.
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dt. 15 gen. 2008, 16:22

P@1 ha escrit:
en DD es tenen que demanar els drets d'autors i la majoria de persones que pujen els episodis no ho fan, per aixo hi han tantes poques series en DD i moltes no les han acabades de pujar.

no, no té res a veure ^^u
els drets d'autor s'han de demanar sempre que es distribueixi un treball que no sigui nostre. suposem que algu fa una release i la penja en DD i jo la vull passar a ed2k, doncs hauria de demanarli permís al muntador que l'ha posat en DD.
distribuir en DD és lo mes poc gratificant del món (dels releaser), ja que en un mes probablement et toqui repujar i mantenir tots els enllaços, i ja ni parlem si a més demanes que ho posin a l'emule un cop baixats...fa un parell de dies va venir algú a demanar fonts d'uns capitols de love hina que es compartien en DD, perque a lemule no hi havia ningu compartint...una prova de que tot el que diem adalt, no és inventat ni teòric, sino que passa.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants