Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

subforums a Bittorrent i DD?

dt. 01 abr. 2008, 16:39

Be volia preguntar si semblaria be o es podria fer que a "Bittorrent i DD" es poses subforums, per aixi ordenar una mica, perque >__< sembla un corral, veient que hi han desde OST a AF a DD de animes com d'altres DD, es podria/voldria fer subforums dins i mantrindre-ho ordenat?

PD: o dic perque al final alli tot va corren i es perd en l'oblid.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

dt. 01 abr. 2008, 17:15

aixo tansols es nececita una llista on els publicadors de lincs posaren els episodis i au
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

dt. 01 abr. 2008, 17:44

no va per aqui P@1 :p, no vui dir aixo.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kaku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1119
Membre des de: dv. 08 juny 2007, 17:23
Ubicació: Terrassa

dt. 01 abr. 2008, 20:14

Jo també crec que estaria bé fer subforums dins del mateix subforum. Hi podria haver-hi tres de diferents: torrents, DD, i Pando.
Imatge
 
4catalonia

dt. 01 abr. 2008, 20:19

Jo penso que el que diu el Kaku és ideal, però els subfòrums haurien de ser el DD i el Pando i deixar el torrent com el fil pare de tots ^^
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

dc. 02 abr. 2008, 00:38

veure doncs que en pensen els de "dalt" i si veuen de bon peu l'idea i tira endavant, perque mires al subforum i @_@
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Dragonera
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 205
Membre des de: dg. 30 des. 2007, 11:00

dc. 02 abr. 2008, 16:15

He comentat als altres companys què en pensen de la vostra idea, a veure què diuen. Sincerament crec que seria adeqüat per desembolicar el caos a l'apartat DD.

Us avisem quan tinguem una resposta ;)
 
Avatar de l’usuari
Lucci
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1136
Membre des de: dl. 01 oct. 2007, 22:52

dc. 02 abr. 2008, 22:23

jo el ke proposaria es(nomes una proposta)

DD
BT
PANDO(ke ara cada cop hi ha més coses
AF(eske sino costa trobar els seus torrents)

I ALTRES COM OST, no?

dew
 
tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

dc. 02 abr. 2008, 22:57

A veure, personalment no trobo que estigui tan malament com està ara, que tampoc costa tant mirar una mica. Però si s'acaba fent això que dieu, un subfòrum només pels torrents d'AF ho trobo inútil. No crec que hi hagi molta gent compartint, si és que hi ha algú, antics torrents. Estan a l'emule les fonts. Al torrent hi ha fonts les primeres setmanes i ja després a l'emule hi hauria d'haver-hi totes les fonts.

Que vagi bé.
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

dc. 02 abr. 2008, 22:59

Jo ficaria:

DD
  • Per http tipus megaupload, rapidshare...
  • Amb programes especifics com pando, p2m...

P2P
  • e2dk
  • Bt
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dc. 02 abr. 2008, 23:00

la veritat ho veig una tonteria, ja que el subforum de descàrrega directa té normalment, com a molt, unes 4 pàgines, ja que la poda passa, segons sé, més sovint que en altres fòrums.
I buscar en 4 pàgines... és difícil no trobar un fil eh?
A més a més, tots sabem que la gran majoria de coses en DD caduquen al cap de relativament poc, i l'últim fil de la primera plana té com a últim missatge: Dv Feb 29, 2008 12:20 am
No he mirat, però és possible que ja estigui caducat.
Segur que enteneu el que vull dir, però ho resumeixo:
NO pq no hi ha tant on perdre's buscant.

Com ha insinuat la tesa (o almenys en quant a AF es refereix), la DD hauria de ser un mètode provisional per empentar les fonts de l'ed2k.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 02 abr. 2008, 23:20

Jo ho trobo una mica inútil el de fer el subfòrum d'AF, perquè si us hi fixeu, quasibé només AF i catsub posem torrents, així que ja coparíem un suposat subfòrum de bittorrent ;)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
4catalonia

dc. 02 abr. 2008, 23:25

Jo abans ja he dit el què en pensava en quan a com hauria d'estar (la solució de'n Bilkoff tb la veig bé); el que no trobo correcte és argumentar que una cosa no fa falta pq els arxius caduquen ràpid, podria parlar de més d'un post del que m'he baixat fitxers en DD i que no estaven caducats i feia més de 3 mesos que s'havien pujat les coses.

Trobo absurd dir que només són 4 pàgines i que això motiva que no faci falta separar les coses, per aquesta regla de tres podríem tenir el BT i l'ed2k fusionats i no farien falta dos subfòrums, pq tots podem buscar un post.

Jo ho baso tot en la organització i la simplificació, si hi ha un subfòrum per la gent que té problemes amb el linux (i fa força que no s'hi escriu, si no vaig equivocat) perquè no hi pot haver un subfòrum de DD, quan és el que més es fa servir actualment?
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dc. 02 abr. 2008, 23:35

4catalonia ha escrit:
Jo ho baso tot en la organització i la simplificació

Val, busques X sèrie. Hi han 4 subfòrums dins a DD. A quin vas? Vas a un, la busques. No hi és. Vas a l'altre. La busques. No hi és. Vas a l'altre... etc.
Si això és simplificar...
I torno a dir, que si amb 4 pàgines un no troba una sèrie, no li facis buscar en 4 subfòrums, pq es perdrà encara més.
Reorganitzar en més subforums es molt maco, però ni és pràctic ni és més simple si no saps on vas. La gent ja es perd per trobar elinks...
I si saps on vas, amb aquest que hi ha ara hi ha prou.
A més, que aquesta divisió en subfòrums la trobi innecessaria no treu que alguns altres subforums com bé comentes, siguin relativament innecessaris.
Per mi, Anime manga, servei tecnic, projectes, distribucions anime, fansub, offtopic i de sobres...
 
4catalonia

dj. 03 abr. 2008, 00:01

Bé, tal i com dius tu si la gent fa la cerca d'aquesta manera, subfòrum a subfòrum el més còmode és tenir els dos junts (i no anar separant com diem), segur que ho troben tot a la primera, si la gent anés al botó de cerca de dalt ja no faria falta canviar res però la gent no actua així.

Però jo no dic de separar les coses per aquest motiu de cerques, sinó perquè si la gent només vol mirar què hi ha dins (xafardejar diríem) és molt més còmode tenir-ho separat, és com si ara ens haguéssim de posar a buscar els missatges que tenen un [Linux] o un [Win] per veure si ens interessen, per mi és més còmode si està separat alhora en que vull mirar coses.

Jo rarament busco res (com he dit els posts s'actualitzen molt de tant en tant i m'és fàcil seguir-los), simplement miro què s'ha tret de nou, per tant si no m'agrada baixar coses en DD tot el que m'estalvio, doncs torno a dir que el fil del BT està empastifat de DD's, i no és tan visible quan ho són i quan no :profident:

Però com sempre els que tenen el "poder" ja decidiran si seguim així no problemo i si canviem doncs millor, al capdavall fa uns anys que estic aquí i sempre he sobreviscut sense problemes.

P.D: Tots sabem que molta de la gent que ronda per animelliure només es vol baixar les coses per DD per tant tb els serà més fàcil trobar les coses.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants