Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
sergirt
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 221
Membre des de: dl. 27 ago. 2007, 21:52
Ubicació: Lliça de Munt
Contacta:

obligació de posar "sol·lucionat"

dj. 01 maig 2008, 17:35

Dons he pensat que seria mes facil, tant a aquells que tenen un dubte com aquells que volen ajudar al sub-forum del servei tecnic, el saber si el problema esta sol·lucionat abans d'entrar al post.
Que en penseu?
:adeu: sergirt :adeu:
Imatge Imatge
 
Avatar de l’usuari
Dragonera
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 205
Membre des de: dg. 30 des. 2007, 11:00

dv. 02 maig 2008, 15:10

Penso el mateix, seria un petit gest que ajudaria a l'organització.
Però potser que ho fessin els propietaris del post, més que els moderadors.
 
Avatar de l’usuari
sergirt
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 221
Membre des de: dl. 27 ago. 2007, 21:52
Ubicació: Lliça de Munt
Contacta:

dv. 02 maig 2008, 15:28

a aixo em referia jo, que aparegues al post permanent de normes del subforum.
trobo que cadascú es responsable del que escriu; els moderadors hi son per si hi ha algu que se salta les normes, no per a fer-nos de mainaderes.
:adeu: sergirt :adeu:
Imatge Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dv. 02 maig 2008, 19:15

Se podria afegir com a recomanació però no com a obligació. Seria lleig sancionar a algú, o manar un fil resolt a la paperera pq el q l'ha creat no ha posat aquesta etiqueta al títol. :p

Jo personalment n'acostumo a estar al tanto d com van els fils però a part d'això, crec q sí q està bé q se possi, i s'agraeix. Saber si el problema s'ha resolt va bé tant pels q cerquen ajuda al servei tècnic com per als q volen ajudar.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
sergirt
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 221
Membre des de: dl. 27 ago. 2007, 21:52
Ubicació: Lliça de Munt
Contacta:

dv. 02 maig 2008, 21:08

tambe tens rao, no havia pensat en el que pasaria si la gent no ho feia.
seria estupid enviar un post que pot ajudar a molta gent a la paperera per no posar una parauleta de no res.
tambe crec que es bona idea aixo de la recomenció, ja decidireu que feu al final
:adeu: sergirt :adeu:
Imatge Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dv. 02 maig 2008, 21:34

Jo no trobo bé que es posi el "Solucionat" de cara a estalviar fils en un futur. Serà cert que l'usuari que tenia el problema inicialment el va solucionar, i potser la seva solució serveix per a algú altre més endavant, però potser no.

Què passa si algú amb un problema que ja s'ha resolt anteriorment entra en un fil que posa "solucionat", prova totes les opcions que es diuen en aquell fil, cap li serveix i decideix aprofitar el fil per no obrir-ne un altre, doncs es tracta del mateix problema (i és el que s'hauria de fer, per tal d'estalviar 80 fils amb el mateix problema (com està passant últimament amb els "convertir a avi"))?
Doncs que s'estarà parlant d'un problema no resolt en un fil que diu "Solucionat" (que no "sol·lucionat") i potser algú que podria ajudar pensaria "Ok, aquí no cal que entri que ja està solucionat".

Igual que el bit, suposo que els usuaris que acostumen a freqüentar el servei tècnic, estan més o menys a l'aguait dels fils que hi ha, i saben si encara que posi "Solucionat" s'està rebatent una altra vegada, però els que no tinguin aquest control no ho sabran.

Bé, que de la mateixa manera que pot ajudar tant als que busquen ajuda com als que busquen ajudar, els pot perjudicar.
 
Avatar de l’usuari
sergirt
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 221
Membre des de: dl. 27 ago. 2007, 21:52
Ubicació: Lliça de Munt
Contacta:

ds. 03 maig 2008, 00:24

respecto el teu punt de vista, pero penso que si un usuari ha provat sense exit totes les sol·lucions d'un post que esta "sol·lucionat", hauria d'obrir un post nou, i cuan el seu problema estigui sol·lucionat, ajudarà a altra gent.
Tambe trobo que tens rao a l'hora de dir que hi ha molts posts demanant ajuda per a editar videos, i trobo que afeigir un sub-forum nou d'edició de videos seria encertat.
que en penseu?
:adeu: sergirt :adeu:
Imatge Imatge
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

ds. 03 maig 2008, 00:38

jo penso que ja n'hi han massa, de subfòrums.

sobre el solucionat, és molt relatiu, com bé han dit per aquí a dalt, a més que és força inútil.
m'explico.
suposem que sóc algú que ajuda al servei tècnic.
jo passo pel servei tècnic per ajudar, entro a un fil, el miro, i no puc ajudar, doncs res, mala sort. no es posteja al fil, i cau en les profunditats del servei tècnic, mala sort. algú posteja, solucionant-lo o ajudant, i el fil reflota i surt com a "nou missatge no llegit", així que, si es soluciona, i et passes a mirar, doncs ja sabràs que està solucionat. si desprès algú torna a passar pel fil amb algun dubte o altre problema, tornara a la llista de "nou missatge no llegit", i es recicla el fil.

suposem que sóc algú que té un problema i es passa pel servei tècnic a veure si hi ha un post similar. realment, no em fixaré si està resolt o no. primer, mirar que hi sigui. si hi és, entraré a mirar, encara que ningú hagi contestat, ja que potser és el mateix problema que tinc jo, o fins i tot algun aspecte que a mi s'escapava l'altre usuari el tenia en conta i arreglo el meu problema. si no és el mateix, sempre puc postejar dient que "em passa una cosa semblant: explicar tal cosa".
vamos, que si algú té un problema, entrarà a tots els posts on es parli del tema. Si no ho fa, és que tant problema no és eh?

I l'aspecte de optimitzar la feina, doncs és una il·lusió, ja que, si bé podeu dir que molta gent no es molesta en buscar si hi ha un fil semblant... penseu que es molestarà en buscar si hi ha un fil semblant resolt?
La resposta és clara.

Doncs això, etiqueta tant opcional com innecessària i que, a més a més, pot portar a confusió.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants