ds. 03 maig 2008, 00:38
jo penso que ja n'hi han massa, de subfòrums.
sobre el solucionat, és molt relatiu, com bé han dit per aquí a dalt, a més que és força inútil.
m'explico.
suposem que sóc algú que ajuda al servei tècnic.
jo passo pel servei tècnic per ajudar, entro a un fil, el miro, i no puc ajudar, doncs res, mala sort. no es posteja al fil, i cau en les profunditats del servei tècnic, mala sort. algú posteja, solucionant-lo o ajudant, i el fil reflota i surt com a "nou missatge no llegit", així que, si es soluciona, i et passes a mirar, doncs ja sabràs que està solucionat. si desprès algú torna a passar pel fil amb algun dubte o altre problema, tornara a la llista de "nou missatge no llegit", i es recicla el fil.
suposem que sóc algú que té un problema i es passa pel servei tècnic a veure si hi ha un post similar. realment, no em fixaré si està resolt o no. primer, mirar que hi sigui. si hi és, entraré a mirar, encara que ningú hagi contestat, ja que potser és el mateix problema que tinc jo, o fins i tot algun aspecte que a mi s'escapava l'altre usuari el tenia en conta i arreglo el meu problema. si no és el mateix, sempre puc postejar dient que "em passa una cosa semblant: explicar tal cosa".
vamos, que si algú té un problema, entrarà a tots els posts on es parli del tema. Si no ho fa, és que tant problema no és eh?
I l'aspecte de optimitzar la feina, doncs és una il·lusió, ja que, si bé podeu dir que molta gent no es molesta en buscar si hi ha un fil semblant... penseu que es molestarà en buscar si hi ha un fil semblant resolt?
La resposta és clara.
Doncs això, etiqueta tant opcional com innecessària i que, a més a més, pot portar a confusió.