Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Domini Animelliure.cat

dj. 26 juny 2008, 15:44

Tinc algun codi de promoció per aconseguir el domini Animelliure.cat per 34.80 euros. Es podrien fer donacions de 0.50/1 € ingressant-les a un compte dels administradors, el Mad o el Elwe.

Si s'accepta la proposta, per missatge privat us envio el codi ;)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dj. 26 juny 2008, 15:49

I la resta de quotes per als següents anys de quant seria?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dj. 26 juny 2008, 15:53

39 euros a partir del segon any, uns 5 euros més, però a partir de setembre rebaixaran la renovació de 39 euros a 35 aprox.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 26 juny 2008, 22:28

Personalment n'he tingut 3 de .cat, i el tercer encara no està donat de baixa perquè vaig pagar dos anys.

Actualment animelliure té un dèficit de 890 euros, aquest any només, i vàrem coincidir que una despesa més no venia a compte. Entenem que al igual que encaixem en un .cat, també ho fem en un .net, i el .cat és car amb ganes, ho trobo un abús.

Mentre pugui dir el meu parer diré que no al .cat, no pot ser que valgui el triple que un .net. Obviament aquesta és el meu parer personal, la resta dels moderadors d'animelliure no ho tenen perquè compartir.

Com podeu veure vaig veure el .cat amb il·lusió, però en vaig sortir decebut, pels preus, i pels pocs requisits que se'ls va demanar als que facilitaven registres de dominis (que no incloïen ni l'administració de dns, lamentable).

Si algú s'ofereix a pagar-lo no hi tenim cap problema, però enteneu que hem de cobrir unes despeses i amb un domini n'hi ha prou. En la nostra actual situació agafar-ne un altre, més car, seria malbaratar, al meu parer.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dj. 26 juny 2008, 23:20

Si els usuaris ho vulguéssin es podrien fer donacions voluntàries, el preu abusiu és perquè és patrocinat per la ICANN i tot el rotllo tal tal... si us sembla bé seria interessant.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 27 juny 2008, 01:40

Si algú diu que es fà càrrec dels 39 euros, cap problema, ja faríem les gestions per fer un mirall del .net.

Ja vàrem quedar així el darrer cop que en vàrem parlar :P
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants