Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Incompetència

dl. 30 juny 2008, 14:06

Últimament sembla ser que la moderació a Animelliure no funciona, o potser no tant bé com hauria de funcionar.

L'offtopic, tret dels fils que visita algun moderador, no hi ha ningú que ho moderi. Estic segur que si a qualsevol fil dels que crec que no visita ningú em poso a dissertar sobre política, no només ho podria fer lliurement, sinó que ningú no s'adonaria.
Creieu que és un bona idea que l'offtopic el moderin tots els moderadors? Jo crec que tots pensen "vah, ja ho mirarà un altre" i ningú no ho mira. Crec que seria convenient adjudicar moderadors a l'offtopic, com a mínim per saber a quin moderador cal adreçar-se quan hi ha "fenòmens paranormals".

Després, crec que hi ha moderadors que directament passen. Realment cal que hi continuïn sent quan fa temps que demostren que aquesta comunitat els interessa tant com el club de petanca del meu poble?

També hi ha els moderadors que estan rebotats amb ves a saber què i no fan més que fer servir el poder que el nick de color verd els otorga per eliminar i atacar lliurement qualsevol fil, incompleixi o no les normes, només perquè pot haver-hi una paraula amb la que es pugui sentir identificat, encara que no sigui gens ofensiva i que no vagi adreçada a ningú en concret.
Ho sento, però això de "jo tinc el nick verd i faig el que em ve de gust i vosaltres que el teniu d'un altre color em llepeu el cul o sereu "exterminats"" em sembla tant una mica racista com nazi, i crec que totes dues coses estan mal vistes per la majoria de gent d'aquest fòrum.
Com a mínim es podrien prendre la molèstia de deixar un missatge dient: "He fet neteja, vigileu amb el que dieu" per tal poder saber amb qui em de parlar si volem saber els motius pels quals se'ns ha borrat el missatge, però és el que té el nazisme, es fa el que dic porqué yo lo valgo. I ja està. Que et borrin un missatge sense saber perquè fot i més si qui ho ha fet ho fa ocultant-se. Si saps perquè ha estat borrat el missatge, no només no fot, sinó que evita disputes.

Bé, en definitiva, que crec que s'hauria de fer una mica de neteja de personal, o, si més no, mostrar una mica més de competència i sobretot una mica de comprensió amb els usuaris, que crec que no som pocs els usuaris que estem indignats amb algunes accions de la moderació. Amb això, però, no vull que faci de portaveu d'un grup d'usuaris ni res per l'estil, parlo jo sol, per mi sol.

Si les paraules són dures, ho sento, però és la manera per a que se'n faci cas.

I bé, suposo que... so long, and thaks for all the fish...
:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 30 juny 2008, 14:29

Primer vull recalcar que en el tema que ha portat a la creació d'aquest fil, el de l'eurocopa, fem el que fem ho farem malament, per uns i per altres.

Et puc dir que no ens n'amaguem de les accions de moderació que fem, senzillament hi haurien més fils nostres que d'usuaris al fil de l'eurocopa ara.

Entenc que tothom vol dir la seva, és normal, però també s'ha de saber quan correspon i no el missatge.

Les coses es poden dir de moltes maneres, i si veiem que es diuen amb ganes de provocar/disgustar a altres usuaris, sobretot amb caire despectiu els treure'm. Com que això depèn de la nostre opinió segurament algunes vegades ho farem 'malament' (quan el nostre parer no coincideixi amb el d'un usuari).

Entenc que alguns els hi fa mal el "Viva España" i a d'altres "que guanyi Alemanya", és la gràcia del futbol, són dos equips i un tria un i l'altre un altre. En això entenc que no hi ha problema, potser vaig errat, el que no pot ser és generalitzar a tothom i tractar al altre 'col·lectiu' despectivament.

Altrament, pel que fa a moderadors, en tenim alguns de baixa, el que té l'estiu, vacances.

Tot i així, et puc assegurar, que no en podem llegir tots els missatges de l'offtopic, per això també comptem amb els usuaris, que s'encoratja que ens avisin quan hi hagi una acció que consideren incorrecte, no a que es prenguin la justícia per la mà. Si l'usuari ha escrit un missatge que no toca, serà esborrat, i en cas que s'hagi passat tres pobles, banejat. Entenc que és el millor funcionament, doncs no podem ser a tot arreu, i també ho fa més àgil.

En quant a quin moderador adreçar-te, és força senzill en el fons. Quasevol si està moderat per tots. Si veus que en un dia no ha llegit el teu missatge o creus que la infracció demana una acció ràpida, pots enviar el missatge a múltiples moderadors (s'agrairia de que s'avisés si es fa així, tot que la majoria de vegades, obrim un missatge al fòrum de moderació per tractar-ho).

Segon, segurament on més hem pecat és en la lenta resposta, sobretot en el cas que deriva aquí. Però entén que no volem fer les coses a la lleugera i arribar a un consens, per evitar accions unilaterals i "personals".

Et puc dir que un moderador no 'abusa' del seu poder. Primer perquè els pots, quan hi ha una infracció, no són esborrats, són moguts a un fil ocult, on la resta de moderadors podem veure'ls i saber 'qui' l'ha mogut, i en la majoria dels casos, només llegint-los en sabem el motiu.

No sé si he respòs a tot el que deies, comenta-ho, trobo interessant parlar d'això, si es guarden les formes, i s'argumenta el que es diu.

Per últim, saps, perquè crec que ho saps, que s'hauria respost aquest fil sense necessitat de parlar "dur".
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
viktor104

dl. 30 juny 2008, 14:29

Jo crec que fan la feina que se'ls hi ha otorgat.
Si eliminen post deu de ser per que s'hauran incomplert les normes.
NO crec que el post de l'offtopic no sel' mirin al contrari, nomes et cali mirar la repercussio del post de l'eurocopa on hi han estat quasi tots els mdoeradors, lalvors amb aixo et dmeostro que si que hi són.
Suposo que es inevitable que cada mdoerador tingui la seva opinio propia i que a vegades sense adonar-se'n facin la seva feina pensan amb la seva opinio, pero això ens apsaria a tots, nomes epr aixo opino que si han sabut portar el forum fins on l'han portat crec q es mereixen continuar sent on son, i molts cops com m'ha dit en mad93 avui, s'han agut d emenjar la llengua perque son moderadors, nomes per aixo ja dmeostren ser bons moderadors.

Saluts!
 
Avatar de l’usuari
kenshinbh
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1342
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 19:44
Ubicació: Granada
Contacta:

Re: Incompetència

dl. 30 juny 2008, 14:34

Aynodok ha escrit:
Últimament sembla ser que la moderació a Animelliure no funciona, o potser no tant bé com hauria de funcionar.

L'offtopic, tret dels fils que visita algun moderador, no hi ha ningú que ho moderi. Estic segur que si a qualsevol fil dels que crec que no visita ningú em poso a dissertar sobre política, no només ho podria fer lliurement, sinó que ningú no s'adonaria.


Cumplir les normes no nomes es tarea dels moderadors, els usuaris tb tenen akesta tarea. Si algu veu q s'esta incumplint les normes, i cap moderador s'ha passat, pq no es pot estar a tots llocs (examens, treball, vida fora de la pantalla etc), s'avisa a cualsevol i actuara. No se kin problema hi ha aki.


Aynodok ha escrit:
També hi ha els moderadors que estan rebotats amb ves a saber què i no fan més que fer servir el poder que el nick de color verd els otorga per eliminar i atacar lliurement qualsevol fil, incompleixi o no les normes, només perquè pot haver-hi una paraula amb la que es pugui sentir identificat, encara que no sigui gens ofensiva i que no vagi adreçada a ningú en concret.


En la moderacio n'hi han uns q pensan d'una manera i altres d'altre. Si vols q tots els moderadors pensin igual q tu, doncs estas equivocat de comunitat. Mentres uns pensem q algo pot ser ofensiu i va contra les normes, l'altre pot pensar q no es per tant (degut a la seva forma d pensar), pero aixo vol dir q no es ofensiu? NO. Al reves tb, el q pensava q no era ofensiu akell comentari, pot trobar ofensiu un altre comentari q l'altre no l'ha trobat malament. Si fins ara ha anat be akesta comunitat, es pq no tots pensem de la mateixa forma, i no hi han fanatismes da cap mena.


Aynodok ha escrit:
Ho sento, però això de "jo tinc el nick verd i faig el que em ve de gust i vosaltres que el teniu d'un altre color em llepeu el cul o sereu "exterminats"" em sembla tant una mica racista com nazi, i crec que totes dues coses estan mal vistes per la majoria de gent d'aquest fòrum.


Si pensas q algu de nosaltres fa les coses amb prepotencia creient-se millor q la resta, nomes per ser moderador, doncs si pensas aixi doncs be. Jo no ho crec pas.

En lo unic q et puc donar la rao es en lo de dir q s'ha esborrat i q vigileu, pero uns cops es fa, i d'altres no.
Imatge
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

Re: Incompetència

dl. 30 juny 2008, 14:39

viktor104 ha escrit:
NO crec que el post de l'offtopic no sel' mirin al contrari, nomes et cali mirar la repercussio del post de l'eurocopa on hi han estat quasi tots els mdoeradors, lalvors amb aixo et dmeostro que si que hi són.

Ei, que offtopic no és el post de l'eurocopa només eh? xD

kenshinbh ha escrit:
En la moderacio n'hi han uns q pensan d'una manera i altres d'altre.

No es tracta de maneres de pensar ni de ideologies, si no de moderadors que no saben diferenciar el "treball" de la vida personal.
I no cal que ho expliqui, perquè qui ho ha de saber (staff) ja ho sabeu perfectament que funciona per amiguisme/enemiguisme en molts casos.

Jo voldria afegir que ja que a vegades els moderadors són tan puristes i estrictes, que siguin almenys imparcial i justos, que no mirin qui diu les coses, si no les coses que diu, que a vegades el plumero se us veu massa a alguns moderadors, sincerament.

p.d.: l'ayu no sé, però lo que jo dic no va, ni molt menys, per a tots els moderadors, ja que hi han alguns que fan la seva feina i avisa, com ara en pyzzy o en cloud, que es sàpiga.
 
viktor104

dl. 30 juny 2008, 14:57

Uzu havia dit lo del Eurocopa perque sent sinces s'ha creat el post arran d'aquest.
Crec que tots feu una bona feina, i si els moderadors s'han de cmbiar deixar o qualsevol cosa, qui ho ha de dir no hauria de ser l'Elwe?
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dl. 30 juny 2008, 15:31

Mad93 ha escrit:
Entenc que tothom vol dir la seva, és normal, però també s'ha de saber quan correspon i no el missatge.

Les coses es poden dir de moltes maneres, i si veiem que es diuen amb ganes de provocar/disgustar a altres usuaris, sobretot amb caire despectiu els treure'm. Com que això depèn de la nostre opinió segurament algunes vegades ho farem 'malament' (quan el nostre parer no coincideixi amb el d'un usuari).

Sí, i mai no m'he queixat quan se m'ha borrat un post que sabia que no corresponia i que m'hauria pogut estalviar. No veig que el missatge en qüestió fos greu i tal i com he dit, n'hi havia que, tot i tampoc no ser greus, eren més durs que el meu i que sí que faltaven el respecte a gent del fòrum.
Una prova d'això és que no m'he queixat pas per la resta de missatges borrats, doncs sé que han estat borrats correctament.

Mad93 ha escrit:
Altrament, pel que fa a moderadors, en tenim alguns de baixa, el que té l'estiu, vacances.

Doncs n'hi ha que deuen ser funcionaris i tenen 3 o 4 mesos de vacances xD

Mad93 ha escrit:
Tot i així, et puc assegurar, que no en podem llegir tots els missatges de l'offtopic, per això també comptem amb els usuaris, que s'encoratja que ens avisin quan hi hagi una acció que consideren incorrecte, no a que es prenguin la justícia per la mà.
Això ho entenc perfectament, jo com a usuari tampoc no miro tots els missatges, i com a moderador d'un altre fòrum tampoc no ho faig. Simplement crec que l'offtopic d'aquesta comunitat és massa extens i és inevitable que quedi algun fil per mirar, ja sigui per mandra o per qualsevol altre motiu. Distribuir la moderació de l'offtopic entre els moderadors potser minimitzaria aquest aspecte, però també sé que hi ha moderadors que continuarien passant igual. Trobo que, sinó, estaria bé agafar alguns usuaris que es vulguin fer càrrec de la moderació a l'offtopic, sense ser moderadors, així com l'algogoku és moderador de "Complement d'anime".

Mad93 ha escrit:
En quant a quin moderador adreçar-te, és força senzill en el fons. Quasevol si està moderat per tots. Si veus que en un dia no ha llegit el teu missatge o creus que la infracció demana una acció ràpida, pots enviar el missatge a múltiples moderadors (s'agrairia de que s'avisés si es fa així, tot que la majoria de vegades, obrim un missatge al fòrum de moderació per tractar-ho).

Així procuro fer-ho, però moltes vegades sembla això de "ja ho farà un altre" i es queda la cosa per fer.

Mad93 ha escrit:
Segon, segurament on més hem pecat és en la lenta resposta, sobretot en el cas que deriva aquí. Però entén que no volem fer les coses a la lleugera i arribar a un consens, per evitar accions unilaterals i "personals".

No, no crec que sigueu lents (com a mínim la poda a animelliure és força ràpida XD), i entenc perfectament que no podeu fer les coses a la lleugera, com a mínim si no voleu caure al nazisme o totalitarisme al que feia referència.

Mad93 ha escrit:
Et puc dir que un moderador no 'abusa' del seu poder. Primer perquè els pots, quan hi ha una infracció, no són esborrats, són moguts a un fil ocult, on la resta de moderadors podem veure'ls i saber 'qui' l'ha mogut, i en la majoria dels casos, només llegint-los en sabem el motiu.

Els moderadors no sempre "abusen" del seu poder, però sí que ho fan en algunes ocasions, i en les ocasions que ho han fet i s'han equivocat, mai no he vist una rectificació per part seva. Evidentment no sé si quan s'han equivocat se'ls hi diu al fòrum privat o què, però m'agradaria pensar que sí.

Mad93 ha escrit:
No sé si he respòs a tot el que deies, comenta-ho, trobo interessant parlar d'això, si es guarden les formes, i s'argumenta el que es diu.

Bé, normalment intento guardar les formes, però tots som humans : P

Mad93 ha escrit:
Per últim, saps, perquè crec que ho saps, que s'hauria respost aquest fil sense necessitat de parlar "dur".
Bé, també hauria pogut ser més dur. Possiblement perquè sé que sense parlar "dur" s'hauria pogut parlar igualment m'he contingut una mica.

kenshinbh ha escrit:
En la moderacio n'hi han uns q pensan d'una manera i altres d'altre. Si vols q tots els moderadors pensin igual q tu, doncs estas equivocat de comunitat. Mentres uns pensem q algo pot ser ofensiu i va contra les normes, l'altre pot pensar q no es per tant (degut a la seva forma d pensar), pero aixo vol dir q no es ofensiu? NO. Al reves tb, el q pensava q no era ofensiu akell comentari, pot trobar ofensiu un altre comentari q l'altre no l'ha trobat malament. Si fins ara ha anat be akesta comunitat, es pq no tots pensem de la mateixa forma, i no hi han fanatismes da cap mena.

Ho sento, però sóc una persona que m'agrada sentir l'opinió de l'altra gent, sempre i quan no sigui en plan "és així perquè ho dic jo", i no em costa gens admetre que el meu punt de vista no és correcte o tant correcte com creia que era si veig que anava errat.
Potser a vegades abans de considerar si una cosa és ofensiva o no caldria rellegir-ho i potser buscar algun sinònim per veure si continua sent ofensiu. Si així es continua veient ofensiu, doncs serà ofensiu. (Per exemple el que t'he comentat abans d'alemanys i espanyols, que si haguessis canviat la paraula clau per un "sinònim" alemany, possiblement no només no t'hauria semblat ofensiu, sinó que fins i tot diries "Osti, sí".
I tal com diu l'Uzu, s'ha de saber separar la vida personal de la "vida laboral".

kenshinbh ha escrit:
Si pensas q algu de nosaltres fa les coses amb prepotencia creient-se millor q la resta, nomes per ser moderador, doncs si pensas aixi doncs be. Jo no ho crec pas.

No dic que algú de vosaltres ho faci amb prepotència. Dic que a vegades s'actua amb prepotència. Per mi que es borrin missatges o fils sencers sense ni comentar-ho trobo que és una bona mostra de prepotència d'algú que pot fer el que vulgui i que no ha de donar explicacions a ningú.

Uzu ha escrit:
p.d.: l'ayu no sé, però lo que jo dic no va, ni molt menys, per a tots els moderadors

És evident que hi ha moderadors que fan bé la seva feina, però no per això deixen de ser moderadors. Són tant moderadors per les coses bones com per les coses dolentes. És com dir que el Barça no guanya la lliga perquè el Ronaldinho no està en forma. El que no ha guanyat la lliga no ha sigut només el Ronaldinho, ha sigut tot el Barça, per molt que n'hi hagi que hagin fet bé la feina. A mi, personalment, em fotria que m'excloguessin d'un grup al qual formo part, encara que aquesta exclusió fos positiva per mi.

viktor104 ha escrit:
Crec que tots feu una bona feina, i si els moderadors s'han de cmbiar deixar o qualsevol cosa, qui ho ha de dir no hauria de ser l'Elwe?

Si home, ni que fos una dictadura XD
Diria que les coses es decideixen entre tots els moderadors i, a vegades, també amb els col·laboradors. Però això no treu que algunes decisions es prenguin per amiguisme, igual que passa a totes bandes.
 
Avatar de l’usuari
Dragonera
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 205
Membre des de: dg. 30 des. 2007, 11:00

dl. 30 juny 2008, 15:37

Aynodok, t'agrairïa que rectificassis el fil, on una cosa és que diguis que et semblem "injustos" i l'altra que ens senyalis de "nazis" tan fresc com si res.
Per altra banda si el que vols és igualtat i respecte, demostra-ho tú primer; tothom sap que "Ojo por ojo, y el mundo se quedará ciego".

Els moderadors ens mosseguem la llengua, jo la primera, amb molts usuaris i temes; intentam ser equànimes, però el que no pots oblidar és que no ens paguen per ser moderadors, és òci, i com a tal no podem ser perfectes ni seguir un patró estrictament. Molts em tengut i heu tengut moments de tensió, i això no s'esborra, però precisament som molts i la decisió d'un no afectarà al reste de l'equip de moderació. Al final busquem el punt central d'un extrem i l'altra.

No oblideu, que molts usuaris que en temps passat han estat banejats o avisats per rebumbori, se'ls ha donat per vot la oportunitat de formar part com a col.laboradors o fansubbers. Amb això vull dir que, potser no sempre, però intentam ser imparcials amb les accions que portam endavant.

És clar que no sempre farem les coses "bé", sou molts, moltíssims, i realment en general mai hi ha problemes, cosa que diu molt dels usuaris d'aquest fòrum; sou gent que sap respectar les normes i vol fer una comunitat més unida, millorant dia a dia.
Però sense oblidar-se'n que som humans, el respecte hi ha de ser sempre, per tots i entre tots.

M'agradaria molt que tot això s'aclarís aviat, de debò.
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dl. 30 juny 2008, 15:56

Dragonera ha escrit:
Per altra banda si el que vols és igualtat i respecte, demostra-ho tú primer; tothom sap que "Ojo por ojo, y el mundo se quedará ciego".

Sempre miro de mostrar el màxim de respecte. Que m'he excedit amb la paraula "nazi"? Potser sí.
I igualtat... doncs més del mateix. Sempre he tractat a tots els usuaris de la mateixa manera, i mai no m'he situat per damunt de cap usuari, si ho he fet ha sigut sempre en alguna "injoke" amb l'usuari en concret i ell ja sabia que anava en broma.

Dragonera ha escrit:
No oblideu, que molts usuaris que en temps passat han estat banejats o avisats per rebumbori, se'ls ha donat per vot la oportunitat de formar part com a col.laboradors o fansubbers. Amb això vull dir que, potser no sempre, però intentam ser imparcials amb les accions que portam endavant.

Sincerament, aquest comentari sembla que vulguis dir "mira que bones persones que som" mentre alhora fas un retret als usuaris en qüestió. Això, precisament, ho trobo una falta de respecte als afectats.
I no dic que sigueu parcials, simplement que en algunes ocasions l'amiguisme va per davant, com acostuma a passar a totes bandes.

Dragonera ha escrit:
És clar que no sempre farem les coses "bé", sou molts, moltíssims, i realment en general mai hi ha problemes, cosa que diu molt dels usuaris d'aquest fòrum; sou gent que sap respectar les normes i vol fer una comunitat més unida, millorant dia a dia.

I precisament per això quan una cosa no funciona bé cal dir-ho.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 30 juny 2008, 16:10

Respecte a col·laboradors i moderadors, entedràs que mirem de fer un equip sense tibantors i mals rotllos, doncs no seria molt productiu. Si hi ha un conflicte personal de pel mig que podria afectar a la moderació de retruc, és normal que el afectat prefereixi que entri algú altre. Compte, l'afectat. No es vota en negatiu mai, sempre en positiu, és a dir, no hi ha veto. Qui té més punts guanya, rollo eurovision.

Entenc que la Dragonera només volia remarcar que no tatxem a la gent amb una X. No hi veig un enaltiment de l'ego, sinó una remarcació dels fets.

En quant als missatges privats, jo sóc els de que normalment no avisa quan esborro un missatge. Sempre he pressuposat que l'autor sabia perquè li esborrava un missatge (també que majoritàriament intervinc als fòrums dels que en sóc moderador, titular diguem xD) i per tan saben un trobar-me i aquí adreçar-se.

Segurament aquí també he de fer un "mea culpa", però també enteneu que no ha estat un missatge, sinó una traca d'ells.

Crec que anem bé, i voldria extreue'n una mica les impressions que es van deixant aquí, que de moment sembla que principalment el problema radica en que proporcionem poca informació quan realitzem una acció no?
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dl. 30 juny 2008, 16:42

Mad93 ha escrit:
En quant als missatges privats, jo sóc els de que normalment no avisa quan esborro un missatge. Sempre he pressuposat que l'autor sabia perquè li esborrava un missatge (també que majoritàriament intervinc als fòrums dels que en sóc moderador, titular diguem xD) i per tan saben un trobar-me i aquí adreçar-se.

Un usuari la majoria de vegades sap el motiu pel qual se li ha esborrat el missatge, però n'hi ha d'altres en que no resulta tant evident. És aleshores quan potser s'hauria d'informar d'alguna manera. Bé, potser sóc jo que sóc estrany, però crec que no costaria res donar una petita advertència. Hi ha moderadors que ja ho fan, però n'hi ha altres que no. Suposo que cadascú te la seva manera de fer, però també s'ha de comprendre que aleshores la gent es pugui molestar.

Mad93 ha escrit:
Crec que anem bé, i voldria extreue'n una mica les impressions que es van deixant aquí, que de moment sembla que principalment el problema radica en que proporcionem poca informació quan realitzem una acció no?
Més que ser de la poca informació que es dóna, que si se'n vol més se'n pot demanar i ja està, és la manera amb la que se'ns tracta, ja que en moltes ocasions no es tracta de la mateixa manera a tots els usuaris, i tal i com diu l'Uzu, sembla que es miri "qui ho escriu" enlloc de "què escriu". Que val, que potser es tracta d'algú amb "antecedents" (per dir-ho d'alguna manera), però si no se'ls marca amb una X alhora de futures decisions de la web, crec que tampoc no se l'hauria de marcar pels missatges que escrigui, i si és algun moderador en concret que la té creuada amb algun usuari, que aquest s'abstingui de moderar els missatges de l'usuari i que ho demani que ho faci un altre moderador, de la mateixa manera que a vegades s'ha demanat a algun grup d'usuaris que no intervingui en missatges d'altres per tal d'evitar conflictes.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 30 juny 2008, 17:52

No es tracta tant d'antecedents com de persistència.

Quan la teva mare et diu:
No toquis.
No toquis.
PAM!

Entén que les accions "contra" una persona que ja l'ha liat al fòrum no seran iguals, que contra una persona que encara no l'ha liat mai. Això no vol dir que aquest usuari no pugui aportar res a animelliure, com es comentava anteriorment. També entén que si busquem un company moderador mirarem de que no sigui algú que la lia molt o té força conflictes (alguna baralla sempre es pot tenir), doncs és el contrari del que n'espereu vosaltres mateixos d'un moderador.

En quant a moderar-nos uns als altres, ho hem fet, i ho seguirem fent. Jo mateix porto alguns missatges a la paperera i perfecte, si no ho he fet bé, se'm borra el missatge, com qualsevol altre usuari, amb la diferència de que meus també hi han anat per expressar el meu parer en qüestions concretes, doncs al ser moderador he de prescindir d'aquest "dret" de vegades. Vull dir amb això que no és can pixa la moderació d'aquests fòrums.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dl. 30 juny 2008, 18:54

Mad93 ha escrit:
Jo mateix porto alguns missatges a la paperera i perfecte, si no ho he fet bé, se'm borra el missatge, com qualsevol altre usuari, amb la diferència de que meus també hi han anat per expressar el meu parer en qüestions concretes, doncs al ser moderador he de prescindir d'aquest "dret" de vegades. Vull dir amb això que no és can pixa la moderació d'aquests fòrums.

Doncs això tampoc no ho trobo bé. Un moderador és un usuari i crec que pot dir la seva opinió com qualsevol altre. De fet crec que sortia a les normes que l'opinió dels usuaris i dels moderadors no representava l'opinió de la comunitat, sinó la seva pròpia.
Crec que s'ha de saber diferenciar quan un moderador està moderant i de quan no, doncs els moderadors no deixen de ser usuaris i haurien de poder expressar la seva opinió com a tals.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 30 juny 2008, 18:58

Doncs jo preferixo ser moderat, que no pas que doni la impressió de que imposo la meva opinió pel fet de tenir un nick verd (en el meu cas particular, vermell :P). I si un company meu pensa que el meu comentari pot fer més mal que bé, doncs ben fet que fa treient-lo. Que consti que acostumo a portar-me bé i m'ha passat pocs cops :P
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
robert_hayden91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 290
Membre des de: ds. 25 ago. 2007, 14:44
Ubicació: Al bloc d'Hogura (infern)
Contacta:

dl. 30 juny 2008, 20:30

Be,aquest es un fil molt interessant, m l'acabare de llegir dema pero pel que he llegit ara puc dir que els moderadors fan un gran treball sobretot tenint en compte la gran extensio d'aquest forum, no es poden multiplicar i tampoc poden estar sempre devant de l'ordinador. Amb aixo de l'eurocopa coincideixo amb en Mad cadascu te les seves idees, i les seves opinions, no es pot generalitzar. Quina sort que esta prohibit parlar de politica, si amb l'eurocopa ha fet que 1 usuari pensi que no fan be el seu treball ves a saber el que podria fer la politica. De fet trobo que s'hauria de prohibr parlar de futbol perque ningu es senti ofes, be potser no cal arribar a aquests extrems ja que ja hi ha una norma que diu que no pots fer comentaris ofensius, clar que es nolt complicat quins son aquest "comentaris ofesius" ja que un mateix comentari pot agardar a alguns i resultar ofensius per a altres com "Viva el Barça" o "Viva el Madrid" un que sigui del barça li pot resultar ofensiu que algu digui "Viva el Madrid" i un altre que no sigui tant "radical" per dir-ho d'alguna manera no li resultara ofensiu. Be per ultim dire que(pel que he vist en la meva experiencia) en Mad fa un gran treball(no vull dir que sugui l'unic o el millor, nomes que del altres no en puc dir res perque tampoc ho he vits). Be crec que ja he dit tot el que habia de dir, ara m'agradaria agrair als moderadors el seu treball
Imatge
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants