Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 30 juny 2008, 21:24

Bé, el problema és que hi ha més d'un usuari disgustat en com s'ha portat el tema, sinó això seria una discussió en privat, amb l'afectat.

També no mirem de personalitzar, jo algun dia ho faré bé i un altre malament.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dl. 30 juny 2008, 22:07

No us confongueu, que això no té res a veure ni amb l'eurocopa ni amb el futbol ni amb barça madrid espanya catalunya.... no.
Simplement la cosa ha esclatat a esports, però fa temps que s'arrossega tot això.
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dt. 01 jul. 2008, 00:17

Només un parell (o tres o quatre) de comentaris, tot i que ja s'han comentat abans, però com afecta al funcionament de la moderació al fòrum m'agradaria comentar-les jo també.

Precisament pel motiu que diu l'Aynodok, es a dir, per saber perquè s'esborren els missatges i qui ho fa (és una queixa que ve de temps enrera, oi?), es va obrir fa temps un subfòrum ocult a on van a parar tots els missatges que els moderadors esborren. Això permet saber a la resta de moderadors els motius pel que s'esborra un missatge, i si aquests motius no són evidents, preguntar-ho. Molts pocs acostumen a ser no evidents. Per tant, si a un usuari se li esborra el seu missatge i ell no veu evident el motiu sempre ho pot preguntar a qualsevol moderador, que ja farà les gestions que sigui oportunes. Això clar, si no és a l'offtopic o al d'Animelliure, us heu adreçar al moderador concret del subfòrum.
Això porta un temps, ja que els moderadors no estan connectats 24h al dia. I en tot cas si veieu que no teniu cap resposta aleshores em podeu enviar a mi (o a en Mad93) un missatge privat comunicant el problema.

La presa de decisions quan hi han avisos de ban o bans pel mig (i en general qualsevol cosa que s'hagi de parlar) és lenta, ja que es discuteix entre tots els moderadors i les decisions es prenen per majoria. Això té la seva part dolenta, però també la seva part bona com tot. Com a mínim, que les decisions no es prenguin en 'calent'.
També pot passar que hi hagin moderadors que no estiguin d'acord amb la decisió majoritària, ja que hi pot haver un que digui 0, un altre que digui 9 fins que al final la majoria acabem en el 4,5. Precisament diria que el tenir un grup de nou moderadors (que no em semblen pocs) i tant heterogeni, fan que les nostres decisions siguin més equilibrades. Evidentment això no evita que ens puguem equivocar. Com s'ha dit abans, som humans. I sí, si algun moderador s'equivoca li diem la resta, que som humans torno a dir jo també.

Personalment respecte als temes de l'offtopic us dic que em vaig mirant aleatòriament els temes, i que per tant, tard o d'hora me'ls llegeixo tots. Per tant, si voleu parlar de política vosaltres mateixos. :P

Com ha dit en robert_hayden91, fins i tot entre nosaltres va sorgir el comentari de prohibir parlar no tant sols de futbol, sinó d'esports en general, tal i com es va fer al seu dia respecte a la política, ja que això era un fòrum d'anime. Però vam decidir que si hem d'anar censurant temes per l'actitud d'uns quants de buscar brega, al final no podríem parlar ni d'anime, on ja hi ha hagut també discussions més d'una vegada. Si hem de banejar, banejarem, i tant, no ens tremolarà pas la mà. Una altra cosa és, com deia al principi, que ho fem amb retard.

I per últim, tal i com diu les normes, "Si no li agrada allò que diu un usuari, no és la nostra culpa. Però si creu que incompleix alguna norma, avisi per missatge privat al moderador del fòrum corresponent. "

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Fujima
*Sanshinchu*
*Sanshinchu*
Entrades: 540
Membre des de: dc. 28 març 2007, 01:40

dt. 01 jul. 2008, 03:12

Hola,

El problema en realidad es mucho más sencillo, simplemente algunos comentarios los moderadores/administradores tachan de ofensivos porqué quizás, a ellos les moleste, y si esa misma palabra o frase molesta a otros usuarios que compartan opinión y/o pensamiento/ideología, pues conlleva a que "X" comentario/frase se borre tachándola de problemática. Bien, esto obviamente tiene una fácil solución, y es empezar a ver las cosas objetivamente, porqué un Moderador o Administrador, NUNCA debe mirar las cosas desde un modo subjetivo, porqué entonces las posibilidades de equivocarse aumentan considerablemente en, rectificaciones por ejemplo.

Sé que algunos dirán que son objetivos, y tal y cual, bien, yo sólo doy este consejo y recalco por si acaso, que es para ayudar a un mejor funcionamiento del foro, que desde luego, es mejorable, ya que alguna gente se puede expresar más libremente que otra, sin importar el respeto con el que manifiesten sus ideas o opiniones. Así que en fin, espero que no nadie se tome a mal mis palabras. (sí, lo recalco tanto porqué lo creo necesario visto lo que ha sucedido recientemente :) )

A ver si entre todos logramos que desaparezcan estos problemas, y podamos seguir ayudando a crecer a esta gran comunidad.

Saludos y bona nit :adeu: :yeah:
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dv. 06 març 2009, 17:19

Per no haver d'obrir-ne un de nou, aprofito aquest fil.

Ja fa un parell de dies que alguns usuaris m'han comentat, sorpresos, si per aquí la "justícia" és igual per a tothom o s'aplica ara sí / ara no, segons convingui a qui administra aquesta "justícia".

Així que ho pregunto aquí, per mi i per tots: quan es parla de "dret" i de "justícia", és una justícia i són uns drets iguals per a tothom, o no?

Simple curiositat.
I per tenir constància "oficial" de que això és o no és així.
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dv. 06 març 2009, 19:35

Personalment, crec que hi ha usuaris que se'ls mira amb una lupa més grossa o que simplement no se'ls hi treu de sobre.
 
Avatar de l’usuari
kenshinbh
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1342
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 19:44
Ubicació: Granada
Contacta:

dv. 06 març 2009, 21:10

Encara que no ho sembli, sempre es tracta d'aplicar "justicia" per tots de forma igual. Pero a l'hora de valorar les coses, es tenen en compte els antecedents dels implicats. Per aixo es va crear un subforum especific (el forat negre) que nomes veiem els moderadors, on es van enviant els missatjes on hagi baralles, faltes de respecte, etc, que cregui oportu cualsevol dels moderadors que formem part del forum.
Aquest pas, es podria dir que es subjectiu , ja que un de nosaltres pot trobar greu una cosa com per fer constancia al forat, mentres altre no ho pot trobar per a tant.

Un cop fet aixo, cuan es veu que ha passat algo greu, es crea un fil al raco dels moderadors, on decidim la gravetat del assumpte, i qué fer amb els implicats. Aqui participem tots els moderadors, on cada un de nosaltres tenim diferents punts de vista, i s'intenta arrivar a una decissio entre tots.
Aqui ja es perd, al meu parer, practicament tota la subjetivitat que podria existir a l'anterior pas (d'enviar missatjes al forat negre), ja que, com he dit avans, participem tots els moderadors.
Imatge
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dv. 06 març 2009, 21:14

Així doncs, el primer pas és completament subjectiu i més tard cada un aporta el seu punt de vista subjectiu per intentar aconseguir entre tots una decisió objectiva.
Gràcies per la confirmació kenshinbh.
Sempre va bé tenir-ho per escrit.
 
Avatar de l’usuari
kenshinbh
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1342
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 19:44
Ubicació: Granada
Contacta:

dv. 06 març 2009, 21:38

Mmm, no se si m'he explicat molt be xD.

Cuan s'envian missatjes al forat negre, si es tracta de faltes de respecte, insults,... poca subjetivitat pot haber-hi per prendre una decisio i enviar-ho al forat pq va contra les normes.
Cuan he dit lo de la subjetivitat, ho he fet enrecordant-me de les discussions que van acabar derivant en temes politics o similars (per aixo es va prohibir xD).
Per possar un exemple, i molt exagerat, pero es el mes facil que em surt ara. Si algu posses ara p*** Espanya, potser a uns moderadors ens semblaria greu aixo i ho enviariam al forat, mentres que per altres, potser no seria per tant (torno a dir que estic exagerant, pq aixo no passaria).

Amb aixo vull dir, que si s'envia algo al forat negre, alguns cops, pot ser subjectiu, pero no sempre. Si va contra les normes, no hi ha subjetivitat que valgui.

PD: suposso q ara m'he tornat a explicar com el cul xD
Imatge
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

ds. 07 març 2009, 08:29

Ai, cert. Rectifico:
Així doncs, el primer pas és completament subjectiu i més tard cada un aporta el seu punt de vista subjectiu per intentar aconseguir entre tots una decisió democràtica.
Gràcies per la confirmació kenshinbh.
Sempre va bé tenir-ho per escrit.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

ds. 07 març 2009, 10:43

Jajajaj, nose qui deia que recuperar post anteriors no està bé (alusió a mi i altres usuaris que ven contestar algun fil de offtopic quan ja feia temps que s'havien creat i que ningú no contestava).

Doncs referent al tema només puc dir una cosa.

Els moderadors són persones i com a tal, s'equivoquen.

La diferència està en que si s'equivoca un usuari/s o es perd el respecte cap als altres usuaris, o directament el moderador creu convenient tancar el fil d doncs adeu forum com ha pasat amb el ^<v versió 12 però si s'equivoca un administrador o moderador ja tothom el crítica.

Pel que sembla, aquest forum no està gaire d'acord amb els moderadors, però encara que alguna vegada facin "cagades", sempre estan allà per quan ho necesitem aixi que tpoc penso que ho fagin tant malament.


Alerta>!!!! És la meva opinió subjectiva. Aqui que cadascú pensi el que vulgui.

Ara només volia fer una pregunta als administradors (Elwe I Madd)

Els primers moderadors d'animelliure (amb nick verd pk ens entenguem) d'on els veu treure? o d'on els veus escollir?

I els últims moderadors? tbé m'agradaria saber si els heu tret d'un grup de gent que volia ser moderador o directamement heu confiat amb X usuaris pk facin de moderadors?

Espero haver-me explicat.

Nightsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

ds. 07 març 2009, 21:51

A veure... una cosa és repescaar un fil al qual respondre ara no tindria sentit.
Altra cosa molt diferent és aprofitar un fil que parla del mateix per tal de no obrir-ne altres. La de feina que s'hagués estalviat si la gent busqués "com ho faig per que no se'm solapin els àudios" enlloc d'obrir cada un amb el problema un tema... (per exemple).

Llavors... el tema dels moderadors... no sé com era antigament, però suposo que es deurien agafar els que van ajudar a tirar el projecte endavant. I els nous moderadors... doncs per votació entre moderadors.
Bé, excepte el bit, que va enviar 10 pernils a l'Elwe XD (conya i tal, que segur que t'ho creus...)
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

ds. 07 març 2009, 22:04

Aynodok, això que comentes a la primera part del teu post, de fet, està especificat a les normes, però no són el fil més llegit precisament xD
 
Avatar de l’usuari
Tiberian
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: ds. 07 març 2009, 14:02
Ubicació: Badalona

ds. 07 març 2009, 22:10


Bé és cert que jo porto poc temps aquí (llegint-vos clar) i la veritat que sempre m'ha semblat una tonteria l'emoció aquesta del colacao per tenir un nick de diferent color igual que passa amb els GM etc. La veritat si és moderador simplement ha de fer la seva feina i no abusar dels poders que aquest se li atorga. Sobre el dels esports, és normal, hi ha molts seguidors que amb res s'inflen

Frase real en castelano: Hay muchos hinchas que en nada se hinchan ( ja ja, aquest era l'acudit xD)

VInga calma i heavy metal!
!
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 08 març 2009, 20:36

Bé, els colors són 'indicatius' per a saber qui està ficat en què. Per exemple, si tens un dubte de les normes del fòrum t'adreçaràs a un moderador. Si no ens 'resaltem' amb el coloret, algú novell no sabria a qui adreçar-se (tot i que posi que som moderadors al 'rang').
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants