Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

Sobre avatars

dl. 28 jul. 2008, 17:59

Com és que només es poden posar avatars que no passin dels 48 Kb?
El fet que superi aquesta xifra, relantitzaria el funcionament del fòrum, o com??

Ho pregunto perque estic intentant crear un gif animat per posar-lo com a avatar amb l'Adobe Premiere Pro, però tots els formats superen de llarg els 48 Kb jejeje:P
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 28 jul. 2008, 18:05

Agilitza el funcionament del fòrum els avatars lleugers, abans s'havien vist coses com avatars que pesaven més d'un mega.... :no:
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dl. 28 jul. 2008, 18:11

Home, és que un mega és passar-se xDD. Jo parlo d'avatars d'uns 220 Kb màxim, per exemple. Gràcies per la resposta :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

dl. 28 jul. 2008, 19:39

amb 48k en teniu de sobra tots. I si ocupen més és perquè hi voleu posar gifs animats que no fan més que molestar.
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dl. 28 jul. 2008, 20:18

Doncs abans el límit estava en 12kb. :P

Tingues en compte que una plana d'un tema del fòrum pot arribar a tenir 15 missatges, si tots fossin usuaris diferents i tinguéssim un límit de 250kb per exemple, estaríem parlant de més de 3Mb només per carregar avatars, i això em sembla una mica excessiu. A més, caldria afegir el pes de les firmes, on no hi ha límit de pes de les imatges. De fet ja es va fer així per si la gent volia desenvolupar la seva 'vena artística' que ho fes amb les firmes i no amb els avatars.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dt. 29 jul. 2008, 03:07

Elwe ha escrit:
Doncs abans el límit estava en 12kb. :P

Tingues en compte que una plana d'un tema del fòrum pot arribar a tenir 15 missatges, si tots fossin usuaris diferents i tinguéssim un límit de 250kb per exemple, estaríem parlant de més de 3Mb només per carregar avatars, i això em sembla una mica excessiu. A més, caldria afegir el pes de les firmes, on no hi ha límit de pes de les imatges. De fet ja es va fer així per si la gent volia desenvolupar la seva 'vena artística' que ho fes amb les firmes i no amb els avatars.

:adeu:


Veritat, no recordava les firmes, i això que jo en tinc una xDD. Ok, gràcies a tots per l'acariment :yeah: :yeah:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants