Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Cinturó Negre (Yawara!) per DD

dv. 12 set. 2008, 13:38

Hola

Fa un temps vaig trobar aquesta serie, la mateixa feta per Kamui-Kun, suburu i arti, per descarrega directa (pujada per MegaUpload). He pensat, ja que la pujada va sorgir a Animelliure, aprofitar aquests i, almenys, mantenir-los vius per la gent que encara volgui baixar-se la serie i que tingui problemes per trobar fonts amb la mula. Si, es un cop per aquest ja que encara es podria veure reduit les fonts pero crec que seria una bona opcio. Si es pot, obrire el post tan aviat com pogui.

PD: vaig enviar mp als creadors pero, com ja vaig veure pels missatges seus, sembla que no passen per aqui. Per aquesta rao he obert el tema.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 12 set. 2008, 14:39

Si tu ja has fet el possible per parlar amb els autors i no has pogut, puja-ho i si no els hi està bé ja et diran quelcom, si és aquest el teu dubte.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

dv. 12 set. 2008, 15:47

Mad93 ha escrit:
Si tu ja has fet el possible per parlar amb els autors i no has pogut, puja-ho i si no els hi està bé ja et diran quelcom, si és aquest el teu dubte.


Exacta. El problema es que la pujada a MegaUpload no es meva, es a dir, si caduca i el que l'ha pujat no actua, no es podrà descarregar. La persona que el va pujar es va descarregar la serie via Emule i llavors la va penjar a altres webs espanyoles conegudes. Principalment es aquest el dubte que tinc.

Merci per contestar :yeah:
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 12 set. 2008, 15:54

Home, li ho pots demanar a qui l'ha pujada. Suposo que qui la pujada realment voldrà ser reconegut, pel que es pot optar per posar els enllaços i citar la font (web/fòrum on eren originalment).
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

dv. 12 set. 2008, 15:57

Mad93 ha escrit:
Home, li ho pots demanar a qui l'ha pujada. Suposo que qui la pujada realment voldrà ser reconegut, pel que es pot optar per posar els enllaços i citar la font (web/fòrum on eren originalment).


Pensava en posar el link de la pagines (més aviat pagines pero amb una sera suficient) i esmentar el seu nick. Tampoc es pasa per aquestes webs desde fa mesos pel que he vist dels seus missatges.

Ho penjo, si hi ha algun problema s'esborra i com si no hagues passat res.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 12 set. 2008, 16:00

Jejej, aquí entra en conflicte la nostra norma a dd ;)

Per altre banda, no es permet la publicació de missatges que obliguin a visitar altres webs/fòrums per baixar-se el torrent, etc... Es a dir, és obligatori la publicació del torrent, elink o direcció del grup de les news al cos del missatge que es publiqui aquí a Animelliure, independentment que després es vulgui fer referència a la web de la qual procedeix o per la qual s'ha fet la release.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

dv. 12 set. 2008, 16:11

Mad93 ha escrit:
Jejej, aquí entra en conflicte la nostra norma a dd ;)

Per altre banda, no es permet la publicació de missatges que obliguin a visitar altres webs/fòrums per baixar-se el torrent, etc... Es a dir, és obligatori la publicació del torrent, elink o direcció del grup de les news al cos del missatge que es publiqui aquí a Animelliure, independentment que després es vulgui fer referència a la web de la qual procedeix o per la qual s'ha fet la release.


mmm... pues no se, decideix lo que creguis. Puc treure els links de les webs i deixar nomes el link o borrar tot el post ^^u
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 12 set. 2008, 16:14

No no, he vist que has posat tots els links, ja està bé, em pensava que només posaries una referència, que no es pot per les normes.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

dv. 12 set. 2008, 16:16

Mad93 ha escrit:
No no, he vist que has posat tots els links, ja està bé, em pensava que només posaries una referència, que no es pot per les normes.


Oks. Havia posat un link que anés directament a la web original pero l'he borrat. Deixo l'autor de qui la pujada i ja esta.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 12 set. 2008, 16:17

Ja ho he vist, i estava bé abans també, com vulguis. Perdona el malentés :(
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

dv. 12 set. 2008, 16:23

Mad93 ha escrit:
Ja ho he vist, i estava bé abans també, com vulguis. Perdona el malentés :(


Tranquil, si més aviat m'has tret del dubte que tenia :profident:
A veure si la gent s'anima a baixar-se la serie i ajuda a mantenir les fonts de l'emule...
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants