Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Problema amb el número de pàgines d'un Tema

dv. 26 set. 2008, 00:40

Ja fa dies que em passa, però bé tampoc és res gaire greu.

El problema que tinc (no sé si només jo o més gent) és que en el punt que la pàgina d'un tema arriba a 15 missatges, a l'índex del seu fòrum ja apareix l'opció d'anar a la pàgina següent, i quan intento anar-hi, em surt un missatge dient que "El tema o missatge sol·licitat no existeix" o alguna cosa per l'estil, no me'n recordo gaire bé. Només ho dic per informar d'aquest petit error :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dv. 26 set. 2008, 23:17

Doncs sí que pot passar això que dius. Però no passa sempre, ara mateix per exemple he fet la prova i no m'ha sortit l'opció de pàgina següent al arribar als 15 missatges en un tema.

:adeu:
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

ds. 27 set. 2008, 01:19

Ja ho sé ja que no passa sempre, encara que m'he fixat que només em passa al subfòrum de Bajanades Mentals (potser per que és l'únic on s'omplen planes i planes de missatges XD), però bé, ho deia per si ningú se n'havia adonat ;) :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

ds. 27 set. 2008, 11:17

Sanji ha escrit:
Ja ho sé ja que no passa sempre, encara que m'he fixat que només em passa al subfòrum de Bajanades Mentals (potser per que és l'únic on s'omplen planes i planes de missatges XD), però bé, ho deia per si ningú se n'havia adonat ;) :adeu:


No, no només pasa a bajanades mentals, a mi també m´ha pasat un parell de voltes en ed2k, però no necesariament m´ha pasat a la pàgina 15, ja que l´ultima vegada que em va pasar va ser a una pàgina 38.
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

ds. 27 set. 2008, 13:59

Steve Maister ha escrit:
Sanji ha escrit:
Ja ho sé ja que no passa sempre, encara que m'he fixat que només em passa al subfòrum de Bajanades Mentals (potser per que és l'únic on s'omplen planes i planes de missatges XD), però bé, ho deia per si ningú se n'havia adonat ;) :adeu:


No, no només pasa a bajanades mentals, a mi també m´ha pasat un parell de voltes en ed2k, però no necesariament m´ha pasat a la pàgina 15, ja que l´ultima vegada que em va pasar va ser a una pàgina 38.


No, no em referia a la pàgina 15, si no a 15 missatges, els que es necessiten per a que el tema afegeixi una pagina nova.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2877
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dt. 30 set. 2008, 00:42

Mentre ningú no foti, aquí tens un d 14 i aquí un d 15. A jo tots dos me van bé en això, no sé, potser t'estàs inventant coses, o potser és es teu subsconscient, no dic q sigui culpa teva eh ni q estiguis boig ni res d'això o drogat ni res, d bon rotllo en serio i tal, pq jo ho respecto i em sembla collonut.

A jo tbé m'ha passat alguna vegada :bleh: però fa molt. ^^u
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

dt. 30 set. 2008, 00:47

bitERROR ha escrit:
Mentre ningú no foti, aquí tens un d 14 i aquí un d 15. A jo tots dos me van bé en això, no sé, potser t'estàs inventant coses, o potser és es teu subsconscient, no dic q sigui culpa teva eh ni q estiguis boig ni res d'això o drogat ni res, d bon rotllo en serio i tal, pq jo ho respecto i em sembla collonut.


Bé, gràcies, al menys no sóc l'únic que li passa. I no sé jo qui pren drogues aquí eh... :bleh: Bah, tens rabia per què aviat et superaré en missatges XD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2877
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dt. 30 set. 2008, 20:30

Massa avorriment és el q tinc.. si me torna a passar tbé ho diré per aquí.

Això és el q passava, però jo crec q ho van arreglar els d phpbb en alguna versió del fòrum.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

dc. 01 oct. 2008, 19:45

Ara mateix m'ha passat a la plana 40 del tema de Bajanades Mentals "Quin tema musical estàs escoltant ara?"
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants