Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

D'usuaris especials...

dj. 15 gen. 2009, 11:04

Que són els usuaris especials?
amb que es diferèncien dels usuaris normals?

I com puc ser un usuari especial?

No és una mica discriminatiu que uns ho siguin i els altres no? o els que ho són han fet algu per ser-ho? :excl:

Nightsirk!!

PD: No sabia ben bé a quina secció plantejar aquest dubte.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 15 gen. 2009, 11:38

T'ho he mogut a preguntes i suggeriments.

Pel que fa a usuaris 'especials', intentaré posar-los tots.

Es que tenim el drac en comptes de les boles de drac som moderadors del fòrum d'animelliure, que vetllem (o intentem :P ) per l'ordre al fòrum en quant a que els fils siguin on toquen, orientar als nous usuaris en el que ens toqui i mirar de resoldre els conflictes que escalen desmesuradament.

En quan a discriminatiu, crec que no costa gaire imaginar-se com seria això (si es que encara existís) si tots fóssim moderadors...

Després hi ha altres usuaris especials, que tenen el nick de color diferent com a tret diferenciatiu.

Uns són els col·laboradors, que ajuden a mantenir i actualitzar la web, wiki, manganimelliure, etc... (requisits, demostrar ser un usuari actiu, confiable i compromés).

Llavors tenim els membres del fansub, que ajuden a subtitular anime i manga al català. Requissits, ganes de subtitular animes o traduir mangues.

Finalment hi ha el grup webmasters, on hi som jo i el Maki (que no l'hi havia posat fins ara ><). Ens dediquem a mantenir la infraestructura i programació d'animelliure (cas especial l'Elwe, qui s'encarrega del fòrum).

Crec que no em deixo res, si no eren aquests usuaris 'especials' a qui et referies aclareix-ho si us plau.

PD: El de discriminatiu jo si un cas ho hauria dit després de saber que és un usuari especial, no queda gaire bé ni ho crec gaire assenyat deixar a l'aire una insinuació de discriminació d'una cosa que es desconeix, només com a apunt.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dj. 15 gen. 2009, 12:33

Interesant!! :yeah:

Començo pel principi:

El tema dels usuaris especials ho deia perquè fa uns dies vaig entrar a un fil que algú (no recordo qui) va obrir dient si Uzu i en Maki serien o no administradors i vaig veure que hi havia força gent que hi ficava força llenya al foc. Home, són dos usuaris que de vegades tenen respostes dures xD i una mica desfasades (encara que crec que a tots algun cop ens ha pasat) però com deia altres usuaris, aquest parell estan força compromesos amb el forum aixi que perquè no?

Encara que com dius tu, si tots fosim moderadors, ningú ho seria.

Bueno, potser si que m'he pasat una mica abans amb la frase: " No és una mica discriminatiu que uns ho siguin i els altres no? o els que ho són han fet algu per ser-ho?", però com pots veure no anava amb mala intenció, sinó al contrari, saber quin eren els usuaris especials, que feien, quins privilegis tenen etc...
M'ha sapigut greu que només poguesin comentar en el fil esmentat abans els usuaris especials, m'ha donat a entendre que alguns i tenien més dret que altres i m'ha sabut greu, però amb la teva resposta almenys he entés que són els usuaris especials, teniu una responsabilitat en els forums i webs i això us diferència dels usuaris normals i corrents com jo, aixi que bueno, vist objectivament tpoc em puc queixar de que en alguns fils només puguin respondre els usuaris especials que per alguna cosa ho són.

Jo, últimament hi estic força a els forums que teniu a la web d'animelliure i no em faria res, si en un futur poc llunyà pogués ser col·laborador vostre, però esclar, això requereix força més dedicació i com dius tu, hauria de demostrar que soc un usuari confiable i compromès i ara per ara m'he de treure els finals de la uni (26 i 28 Gener).

Per ser un col·laborador que s'ha de fer? (ara pregunto més que res per saber com funciona)

Gràcies un cop més per les aclaracions Madd.

Nightsirk!!
 
algogoku

dj. 15 gen. 2009, 13:11

El post que dius es perque està a la paperera i allà només poden intervindre els moderadors i més amunt.

Potser si al final estàs interesat en algun lloc aqui, podriem parlar (ho dic pel meu puesto que gairebé no es fa res però potser vulgui donarla a un altre). ;)
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dj. 15 gen. 2009, 13:22

algogoku ha escrit:
El post que dius es perque està a la paperera i allà només poden intervindre els moderadors i més amunt.

Potser si al final estàs interesat en algun lloc aqui, podriem parlar (ho dic pel meu puesto que gairebé no es fa res però potser vulgui donarla a un altre). ;)


Qué és el que fas Algogoku? :O

Nightsirk!!
 
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dj. 15 gen. 2009, 17:16

OK.

I com és que ho vols deixar?

Nightsirk!!
 
algogoku

dj. 15 gen. 2009, 18:19

No es segur, eh, només seria si algú s'oferis voluntari, amb ganes de continuar la meva feina, tampoc no el vull deixar orfe.

Estic massa liat en altres coses i ja gairebé no entro aqui, més que res per els dvds de Kishin i com que a sobre, està trigant molt a treure'ls, tinc moltes altres coses a fer. No es que això em tregui molt de temps però com que tampoc faig res (la gent sembla aturada de fer caràtules i d'altres), vull aprofitar.

Però primer això ho he de xerrar en privat.
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dj. 15 gen. 2009, 21:13

Sempre pots col·laborar a la wiki d'animelliure, per exemple, a Naruto :bleh:

I ara que hi penso, a veure si acabo exàmens i li dono un repaset a la wiki pobreta...
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dj. 15 gen. 2009, 21:55

Uzu ha escrit:
Sempre pots col·laborar a la wiki d'animelliure, per exemple, a Naruto :bleh:

I ara que hi penso, a veure si acabo exàmens i li dono un repaset a la wiki pobreta...


Val, si em feu col·laborador soc capaç d'ajudar a la pàgina wiki de naruto. Cap problema :yeah:

Jo tbé estic d'exàmens però. Acabu el 26 i el 28 amb els dos finals més dificils de primer ·___________·.

UZU, Dintre d'una estona em miru la wiki aquesta aviam que tal.

PD: Hi haviam si responeu al qüestionari de naruto que vaig posar a Naruto SPOILERS que sino gairebé no haurà respos ningú... :(


Nightsirk!!
Nightsirk l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 15 gen. 2009, 21:57, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dj. 15 gen. 2009, 21:56

No cal ser col·laborador.
Quan et demanin login, fas com si fos el fòrum i ja hauria d'anar.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dj. 15 gen. 2009, 21:58

Ja, però ja que col·laboro, estaria bé que se'm dongués el titol de col·laborador no? xD
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

dj. 15 gen. 2009, 22:02

Se suposa que ho fas per el teu desig de millorar la web, no per tenir el nick de coloraines.

A més, fa poc que van fer una votació per buscar col·laboradors, així que no crec que facin un altre en bastant temps.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dj. 15 gen. 2009, 22:05

Sanji ha escrit:
Se suposa que ho fas per el teu desig de millorar la web, no per tenir el nick de coloraines.

A més, fa poc que van fer una votació per buscar col·laboradors, així que no crec que facin un altre en bastant temps.


Obviament que ho faig pk vull i per ajudar a la web, però el treball tbé té la seva recompensa algun dia no?

Encara que no sigui col·laborador, ja em pasaré per la wiki i miraré que puc fer =)

Nightsirk!!
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dj. 15 gen. 2009, 22:48

Bueno, hi va haver fa mil anys una proposta de "recompensar" als wikipedistes, però es va quedar estancada.
I si no, sempre pots entrar al fansub i posar-te nick blau.

O liar-la i que et possin el rang *Estrelles* xD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants