Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dj. 15 gen. 2009, 23:03

Uzu ha escrit:
Bueno, hi va haver fa mil anys una proposta de "recompensar" als wikipedistes, però es va quedar estancada.
I si no, sempre pots entrar al fansub i posar-te nick blau.

O liar-la i que et possin el rang *Estrelles* xD


Espera que hi hA coses que "aquests rokie" d'aquesta web no ha entés xD.

Liar-la i k em posin el rang d'estrelles? quin rang és aquest?

Fora conyes, em vaig inscriure al nov del 2007 però els misatges al forum els vaig començar a deixar al nov de l'any passat. Jo diria que més o menys, soc dels que ha escrit més misatges als forums desde novembre, amb la conya, + de 150 ja xD.

Nah, quan torneu a fer això de demanar col·laboradors poseu-me almenys en el primer lloc de la llista per demanar-ho amb tanta antelació xDD de moment em tindré k conformas amb la wiki :plora: jajajaj xD

Dit tot, de moment xD

Nightsirk!!
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dj. 15 gen. 2009, 23:42

Nightsirk_ch ha escrit:
Liar-la i k em posin el rang d'estrelles? quin rang és aquest?


Elwe ha escrit:
Nou sistema 'visual' d'advertiment de ban. Si us adoneu que teniu les boles de drac 'trencades' és que aneu camí de guanyar-vos un bonic ban. Un cop s'estigui en aquesta situació el millor que es pot fer és calmar-se, tornar a complir les normes, i les boles tornaran al seu estat 'normal' amb el temps.

I, afegeixo, al rang es veuria en el teu cas concret "*Arashinchu*" en lloc de "Arashinchu".

I sí, alguns van fer tot el possible per aconseguir aquest 'rang'. :xiulant:

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 16 gen. 2009, 00:24

El tema de col·laboradors és molt senzill com es porta, si fa falta algú que porti un tema perquè es veu que les coses queden abandonades o qui ho portava ja no té el temps o ganes que tenia, es busca algú per portar-ho (obviament, una persona que ja ajuda té mooolta més preferència que una que visita animelliure i prou, que no vull dir amb això que sigui 'dolent' fer-ho ;) ).

El wiki precisament és un espai on tothom hi pot aportar el seu gra de sorra, a més pensa que un 'col·laborador' exceptuant la web i manganimelliure, és senzillament un supervisor de que no hi hagi spam, els continguts siguin correctes, bàsicament supervisar que tot funcioni com hauria de funcionar (tot i que per compromís també n'és un usuari actiu del mateix).

Però no és molt difícil de veure que si vas aportant el teu gra de sorra i no la lies gaire al fòrum, tindràs el reconeixement del que parles. Fins i tot no hem de ser nosaltres que ens adrecem a tu per dir, "ei t'interessa ajudar en això", sinó que pots oferir-te tu mateix. Però la casa no es comença per la teulada, ens hem de conèixer i així nosaltres saber que esperar de l'usuari, pel bé de que tot funcioni el millor possible, ja que no és altre la intenció.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dv. 16 gen. 2009, 01:01

Mad93 ha escrit:
El tema de col·laboradors és molt senzill com es porta, si fa falta algú que porti un tema perquè es veu que les coses queden abandonades o qui ho portava ja no té el temps o ganes que tenia, es busca algú per portar-ho (obviament, una persona que ja ajuda té mooolta més preferència que una que visita animelliure i prou, que no vull dir amb això que sigui 'dolent' fer-ho ;) ).


Escla, ho entenc, això és "com una gran familia" i cadascú de la manada aporta la seva part i obviament, els qui aporten més són reconeguts (en animelliure serieu tots els col·laboradors directes com m'has explicat abans.

Mad93 ha escrit:
El wiki precisament és un espai on tothom hi pot aportar el seu gra de sorra, a més pensa que un 'col·laborador' exceptuant la web i manganimelliure, és senzillament un supervisor de que no hi hagi spam, els continguts siguin correctes, bàsicament supervisar que tot funcioni com hauria de funcionar (tot i que per compromís també n'és un usuari actiu del mateix).

Però no és molt difícil de veure que si vas aportant el teu gra de sorra i no la lies gaire al fòrum, tindràs el reconeixement del que parles. Fins i tot no hem de ser nosaltres que ens adrecem a tu per dir, "ei t'interessa ajudar en això", sinó que pots oferir-te tu mateix. Però la casa no es comença per la teulada, ens hem de conèixer i així nosaltres saber que esperar de l'usuari, pel bé de que tot funcioni el millor possible, ja que no és altre la intenció.


Esclar, un col·laborador és un supervisor, i per això abans us tenieu que guanyar la confiança dels usuaris per poder donar-li "el poder" de supervisar a altres usuaris.

Vosaltres com ja heu vist estic molt ficat últimamernt en els forums i això m'imaginu que és positiu, pel que fa a la biblioteca wiki, un cop finalitzat els exàmenes ja m'hi posaré de valent a treballar.

Jajaja, per que us aneu fent una idea, se'm dona bastant bé resumir. Això m'imaginu que una mica tots ho sabem fer,però sintetitzar les idees principals és importantísim.

Res més de moment.

Nightsirk!!
 
Avatar de l’usuari
Dende
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 604
Membre des de: dv. 25 nov. 2005, 22:30
Ubicació: Camp Nou
Contacta:

dg. 18 gen. 2009, 16:22

També podries col·laborar al fansub.. :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 18 gen. 2009, 16:27

Dende ha escrit:
També podries col·laborar al fansub.. :xiulant:


Traduint manges vols dir?

No sé si valc per aquest tipos de coses, ara bé, és interesant si un dia m'expliques detalladament que és el que feu en el fansub, avanç que res, per informar-me i per curiositat :profident:

Nightsirk!!
 
Ran
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 868
Membre des de: dg. 08 oct. 2006, 17:43
Ubicació: in the middle of nowhere
Contacta:

dg. 18 gen. 2009, 16:35

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 18 gen. 2009, 19:10

Ran ha escrit:


Gràcies Ran ^^

Però em sembla que el link que m'has pasat ja hi havia anat algun cop però no recordo quan xD.

Nightsirk!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants