Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
socalgogoku

I la meva conta????

dj. 04 juny 2009, 12:18

Hola, pel nick sabeu qui soc.

Donçs resulta que fará uns dies que la meva conta de Desembre 2003 ha estat esborrada per inactivitat o això es el que diu el correo que vaig rebre.

El que no entenc es això d'inactivitat quan el meu darrer missatge va ser la setmana passada. Es suficient cercar algogoku i als posts on escrivia (com aqui: forum2. animelliure. net/ viewtopic.php?t=15657 ), ara surto com a invitat. Ein?

Demanaria a Elwe o qui fos que si es possible, em tornin a activar la conta antiga amb la mateixa data de creació i tot, com si no hagués passat res.

Que, per cert, que ha passat per a que em passés això? Algú ha donat sense voler al botó equivocat?

Gràcies i espero que sigui un error del programa.
 
Avatar de l’usuari
kenshinbh
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1342
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 19:44
Ubicació: Granada
Contacta:

dj. 04 juny 2009, 20:53

Deu haber hagut algun problema, pq es el primer cop que passa aixo...

Em sembla que seria millor possat en contacte amb l'elwe per missatje privat.



PD: Potser el karma t'ha fet aquesta mala jugada per donar sempre tanta enveja amb tants viatjes al japo... :bleh: :bleh: Si... encara no hi he anat... ><
Imatge
 
socalgogoku

dj. 04 juny 2009, 21:15

Bé, per fí algú diu algo, gràcies kenshinbh.

Ja li posaré un mp al Elwe.

Donçs quina p***da com no em puguin tornar a activar la conta amb la data antiga, jo que soc dels antics, hehehe...

kenshinbh ha escrit:
PD: Potser el karma t'ha fet aquesta mala jugada per donar sempre tanta enveja amb tants viatjes al japo... :bleh: :bleh: Si... encara no hi he anat... ><

No ho he volgut dir per a no semblar un cregut però que es vegi que ho has dit tu, no jo, eh. I com es possible que encara no? Aiaiaiiii...
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dj. 04 juny 2009, 23:52

Com ja t'he dit per mp, si no vas canviar de contrasenya recentment, doncs no sé aleshores perquè vas quedar com a inactiu del fòrum. Només dir-te que ho sento de nou.

Ja t'he "recuperat" parcialment. Re-benvingut al fòrum. :P ^^u

:adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants