Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dj. 30 jul. 2009, 00:25

La web fa el mateix cas a la DD que a la resta.
Els que trien un mitjà o un altre són els usuaris que publiquen.

Per part meva no ho repetiré més...
 
aelin
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: ds. 28 juny 2008, 13:37
Ubicació: entre ave, autopista i molins de vent

dj. 30 jul. 2009, 00:43

Nightsirk ha escrit:
si t'has d'esperar molt de temps pk se't baixi un episodi, com em passava a mi, ja pots anar fent boca ja que no el veuras mai xD

esperar molt de temps per mi no és problema, quina pressa hi ha?... una altra cosa és si l'arxiu no té cap font, llavors s'han de buscar alternatives (DD) o ajoyagua xD


Raion ha escrit:
io tot el k puc DD i mo menjo tot i creume res m'ha agafat pols

sé que és problema meu lu de la pols, massa ganduleria a sobre i poc temps lliure x mirar més d'un capítol atrassat ^^u

Harver_Stick ha escrit:
A veure... aqui estem fent el que es diu "barrejar el tocino amb la velocitat". Que hi te a veure lo de l'esforç? Jo trobo que cal exactament el mateix esforç per teclejar en un lloc o en un altre, no fotem. Aqui l'esforç no hi te RES a veure, nomes lestona que t'eestas esperant.


podem imaginar que jo podia referir-me al temps que esperes la descàrrega, i que per tant tot aquest paragraf que has escrit és inutil? ja sé que m'explico malament, és un problema q tinc de naixement. A més que jo no he dit res d'esforç :P

sobre la resta res a dir. cadascú faci el que millor li vagi.
 
Avatar de l’usuari
Harver_Stick
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dc. 29 jul. 2009, 21:25

dj. 30 jul. 2009, 01:15

aelin ha escrit:
podem imaginar que jo podia referir-me al temps que esperes la descàrrega, i que per tant tot aquest paragraf que has escrit és inutil? ja sé que m'explico malament, és un problema q tinc de naixement. A més que jo no he dit res d'esforç :P

sobre la resta res a dir. cadascú faci el que millor li vagi.


Vale, Jo havia entes que allo de "si no costa res aconseguirho" ho deies fent referencia a l'esforç (no se a que mes pot seferirse lexpressió que no sigui esforç o calers), però bé, ara ja està arreglat, una mala explicació com tu amteix has dit XD
Imatge
She is Deadly, she is Beautiful... SHE IS LETHE!//Unleash the fury of your Super Robot!
 
Avatar de l’usuari
OTAKU
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 669
Membre des de: dl. 07 maig 2007, 22:15
Ubicació: Eh? Quines preguntes em fas... :$

dj. 30 jul. 2009, 03:15

I si teniu tant temps per veure la serie sencera entre que es baixa un capítol i no, perquè no ho mireu directament a la tele amb els milers de reposicions que fan i després espereu que baixi poc a poc per l'emule per guardar-ho en un DVD pels segles dels segles :adeu: ?
 
Avatar de l’usuari
Raion
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dj. 21 ago. 2008, 20:56
Ubicació: Residencia femenina Hinata .Y.

dj. 30 jul. 2009, 03:43

OTAKU ha escrit:
I si teniu tant temps per veure la serie sencera entre que es baixa un capítol i no, perquè no ho mireu directament a la tele amb els milers de reposicions que fan i després espereu que baixi poc a poc per l'emule per guardar-ho en un DVD pels segles dels segles :adeu: ?

si fan evangelion magradaria saber-ho
Soc el guerrer llegendari!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Harver_Stick
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dc. 29 jul. 2009, 21:25

dj. 30 jul. 2009, 05:11

OTAKU ha escrit:
I si teniu tant temps per veure la serie sencera entre que es baixa un capítol i no, perquè no ho mireu directament a la tele amb els milers de reposicions que fan i després espereu que baixi poc a poc per l'emule per guardar-ho en un DVD pels segles dels segles :adeu: ?


En quant a les series que s'emeten en català... Bé, per psoar un exemple, Arc The Lad es una de les que sempre mhe volgut baixar, pero... Fa segles que no la torno a veure, i crec que tocara buscarla en japones, perque la mula no tira XD Apart, no tots tenim els migdies/tardes lliures per poder veure les series quant les emeten, i ia no tinc el video per gravar... I coses com ara Love Hina els tornaran a emetre segur, pero Neo Ranga (no se si la vaig deixar a mitges mes per falta de temps o epr poques ganes) la vull acabar (tot iq ue esta en DD aquesta, igual que Escaflowne).

I apart, el dia que jo vegi Mobile Suit Gundam, o be Super Dimensional Fortress Macross, o Gunbuster, o qualsevol de la majoria de series que he vist, per la televisió... crec que tornaré a creure en déu XD Perquè Mobile Suit Gundam es del 79, Super Dimensional Fortress Macross del 82, Top wo Nerae! Gunbuster del 88... I aquí crec que mai han arribat. I no cal anar tant lluny, Overman King Gainer es del 2002 i tampoc la veuràs a espanya. Les series que he pogut veure aquí, les he gravat en video i no les he descarregat pas, pero son una minoria. (El més antic de Gundam que he trobat es el manga de Mobile Suit Gundam Origin, que es la serie original del 79 en manga, i no es troba quasi enlloc, i de Macross... amb sort potser sha traduit Robotech, que es el popurri americà amb capitols de Macross, Mospaeda, i Southern Cross) Tot iq ue poc hi te a veure aqui XD (pero obviament, abans que descarregarles via elinks, es molt mes comode, rapid i fiable descarregarles via DD)
Imatge

She is Deadly, she is Beautiful... SHE IS LETHE!//Unleash the fury of your Super Robot!
 
Avatar de l’usuari
Pachem
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 500
Membre des de: dg. 02 abr. 2006, 20:04
Ubicació: Mallorca

dv. 31 jul. 2009, 13:05

Crec que és bastant fàcil no? els que es prenen la molèstia de pujar las sèries tenen el dret de pujar-las per DD, Emule o el que sigui. Crec que el debat pels ultradefensors de DD es absurd. Si els que pujan les sèries preferexien fer-ho per Emule doncs bé.. la questió és queixar-se i demanar sempre més i més... Començeu a compartir y l'emule tirarà mijor...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

ds. 01 ago. 2009, 00:11

Vull aclarir dues coses sobre el meu post d fa dues pàgines n_n' (més val tard q mai..)

1. Lo q jo dic és sa meva opinió personal per la meva experiènci al fòrum, però no és sa "política oficial" d res.
2. Si ses meves releases les he distribuit sempre per eMule, és pq m'agrada compartir els meus arxius amb gent q sé q tb els compartirà.

I res més, no tinc res més q aportar. XD
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

ds. 01 ago. 2009, 00:46

bitERROR ha escrit:
2. Si ses meves releases les he distribuit sempre per eMule, és pq m'agrada compartir els meus arxius amb gent q sé q tb els compartirà.

I mira que vas arribar a ser un gran amic del P2M XD
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1755
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

ds. 01 ago. 2009, 02:22

Remarco: jo no veig malament que cadascú utilitzi el mètode de descarga que vulgui, jo opino/raono sobre l'eficiència avui en dia d'un mètode o d'un altre.

Maki ha escrit:
I el manteniment dels elinks? Cal tenir una conta premium per pujar-los?
La mula es la millor manera per a que estiguin compartits. S'ha debatut varies vegades i la concluió es que pàgines de material en castellà si que es pot fer perque hi ha molt consumidor, però en català no ens podem permetre el luxe de no tenir fonts ni manteniment de les DD.

Algú no te fonts per series que no s'estiguin pujant ja en DD, com One Piece, els nous capitols?


Hola maki, jo no veig malament que s'utilitzi l'emule aqui es cadascu lliure d'utilitzar el metode de descarga que vulgui, però jo l'únic que veig es que per compartir l'arxiu has de pujar-lo, ja sigui a petits troços a mils de persones com a un lloc en concret i que d'allí cadascú l'agafi, la questio es que no tothom gaudeix d'unes connexions minimament decents, aquí vease jo, jo nomes tinc 30k de pujada, a 20k la connexió va que peta, si he de repartir un episodi per l'emule i esperar que arrivi a 1 font..., en faig mes via penjant-ho en DD que se quan estara penjat equivaldra a 1 font completa, i amb el temps que trigo en penjar-lo allí, després de penjar-lo se'l poden baixar simultaneament 20 persones i acavar-lo amb mes rapidesa que del que jo puc arribar a compartir per arribar a completar 20 fonts.
I en el cas de que diguessis que per a que uns capitols no es perdin, s'han de pujar en una compta premium o vitalicia, es del tot fals, si un arxiu el pujes i en menys d'un mes, manté descargues, es manté.

Kero ha escrit:
És clar que megaupload i tot això és molt més ràpid i després ja no cal que comparteixis, ho graves en un DVD i avall. Si totes les nostres sèries les poséssim a Megaupload i aquesta tanqués, llavors què?

Si no hi ha fonts no és problema del mètode (eMule) sinó de la gent que passa de compartir i si una sèrie es queda sense fonts les pots demanar a Peticions o demanar també que es pugin a un altre mètode ja que al eMule hi ha 0 fonts; 20 fonts no són 0, és paciència: com sabeu l'eMule com més temps engegat millor funciona, almenys a mi, així que tinc la torre oberta les 24 hores i es que el sistema de l'eMule és que com més comparteixis més punts tens i com més punts més aviat baixaràs les coses.

Un altre web important i aquesta només opta per DD és http://www.vagos.es on la majoria de gent només va a saquejar o leechejar i no cal ni donar les gràcies ni compartir ni res, no és un fòrum com aquest, allà la majoria de gent només busca les seves pelis, jocs o altres en DD per baixar-ho al instant i fora (Jo sóc un d'ells); a la gent els importa una merda qui ho ha fet o pujat i esclar, no ho han de compartir.

També em de tenir en compte que a l'eMule tu poses els capítols al Incoming i ja està, no els has de pujar enlloc i n'hi molt menys has de pagar per una conta premium per assegurar-te que aquells capítols duraran força temps al servidor (megaupload, rapidshare...) i tot i així ningú t'assegura que durin per sempre.


També s'han tancat servers d'emule si en tens records. Esclar que després d'un un altre, però també empaitaven als de RS, i de moment segueixen en peu.
Jo varis cops he demanat fonts a "peticions" fent el post com toca, i saps que he rebut, 0 respostes en una ocasió i en una altra, vaig rebre una resposta dient-me l'autor de la resposta que ja els posaria a compartir, encara ho espero.
Doncs no se que importa al cap hi ha la fi saber qui la ripejat o qui la fet la release, si al cap hi ha la fi el que busques realment es el producte final.

Una compta premium a megaupload, podent utilitzar-la 4 ip's a la vegada, cau per cap a 20-25€ per 2 anys, jo considero que, va posarem 30€, que per 30€ una cosa que te vida de 2 anys que pots utilitzar 24h sense necessitat d'esperes..... no se, trovo que s'ha de ser molt estirat...

Kaku ha escrit:
Però pel tema de les fonts de l'eMule, et pots trobar dos tipus d'arxius:
- Les novetats que es treuen en eMule si te les poses a descarregar amb menys d'un dia ja tindràs el capítol al teu pc, ja que al principi és quan hi ha més gent, sinó prova qualsevol sèrie nova que es comenci a compartir per ed2k, i no tindràs cap mena de problema.
Tot és qüestió de paciència.


Aquesta avantatja que nombres també la té el BT quan hi ha molta gent baixa molt rapid. Tot es paciència, però tot té un limit.

Formatger ha escrit:
Voleu dir que teniu tanta set de sèries com per no tenir una mica més de paciència, amb les coses?


Lo que no entenc es com una persona pot tenir tant de temps disponible com per poder esperar i tal, no se, jo crec que l'humà o la majoria d'humans son egoistes de per si, la cosa es, perquè has d'esperar a demà si ho pots tenir avui i per un preu bastant mes que raonable. Que el preu fos nomes apte per sibaritas doncs bueno s'entendria... pero clar que no vols pagar, doncs hauràs d'esperar com molts diuen.. però poder gaudir d'algo que quan ho vols, ho pots tenir, no te preu.

aelin ha escrit:
doncs jo penso igual que Formatger... tot el que és bo es fa esperar diuen, i ningú vol esperar, llavors quin valor se li dona si no t'ha costat res aconseguir-ho? cap ni un.


Esperar mentre es baixa el capítol, ja sigui per DD com per emule com per BT, no te cap merit i crec que tampoc costa cap esforç.. de mentre es baixa. I l'elaboracio en el fet de posarlo a baixar, la tens igualment en posar el capitol al emule com al BT com per DD.

Aynodok ha escrit:
I dale...
Aquí no es dóna cap favor a RES. Cada usuari ho puja com vol i punt.
Aquí no es dóna cap favor a RES. Cada usuari ho puja com vol i punt.
Aquí no es dóna cap favor a RES. Cada usuari ho puja com vol i punt.
Aquí no es dóna cap favor a RES. Cada usuari ho puja com vol i punt.
Aquí no es dóna cap favor a RES. Cada usuari ho puja com vol i punt.
Aquí no es dóna cap favor a RES. Cada usuari ho puja com vol i punt.
Aquí no es dóna cap favor a RES. Cada usuari ho puja com vol i punt.

(a veure si així queda clar...)


S'agafa s'agafa el concepte.


Crec que l'eficiència d'un mètode o d'un altre a dia d'avui es notable, tant de leechejar com de uploadejar.
I com be a dit l'usuari que a creat el fil, tot avança.
Que l'epoca del boom emule va ser bona, potser per molts ja ha passat, pero ara trovo que la DD, desde alguns punts de vista te mes força i s'ha estes mes que altres mètodes i això fa que hi hagi webs com erdm o mcanime, on son webs amb els seus forums corresponents on hi ha moltes series i es mantenen en peu i cadascu i posa el seu gra d'arena igualment.

I per mi mentre hi hagi la DD, prevaldrà aquesta preferència per damunt de qualsevol altra (pel meu gust o les meves necessitats), el dia que la DD marxi, sempre es pot tornar al que hi havia.
624715380 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 01 ago. 2009, 02:41, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xelai
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 314
Membre des de: ds. 15 març 2008, 16:36
Ubicació: Perdut en la inmensitat de l'univers...

ds. 01 ago. 2009, 02:31

Jo sóc partidari dels 2 sistemes, però sempre que puc, o m'autoritzen, intento pujar les series en DD (en el cas que no hi siguin ja penjades), per a facilitar les descarregues a tothom.(No disposo de cap compte premium, i de moment no tinc problemes amb els enllaços. No se quant durara...).
Això si, haig de reconèixer que algunes sèries per emule son gairebé impossibles de descarregar. (Arch the Lad, per posar un exemple...).
Jo he demanat varies vegades fonts, i aquí estic, esperant-les, per això animo a la gent a penjar-les en DD.
Això si, tot el que descarrego, sigui per emule com per DD, intento posar-ho de seguida a la carpeta de compartits (en llançament), per compartir-ho amb tota la resta d'usuaris.

Aprofito per agraïr la feina que esteu realitzant tots els companys per compartir totes aquestes series d'anime en català (ja sigui per emule com per DD).
Gràcies a tots!!

Salut!! ;-)
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 02 ago. 2009, 16:14

Jo opinava semblant al usuari núm de mobil pk hi ha una cosa que està clara.

Personalment penso que és més important la eficàcia que qualsevol altre cosa.

I a dia d'avui penso que la DD és més eficaç que l'emule.


Aiii si algú d'aqui estigués a favor de l'ares o d'algun altre sistema de descàrrega...s'armaria la del pop xDD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 02 ago. 2009, 16:39

De fet ja hi ha gent que fa servir l'ares per aquí... cadacú que faci el que li sembli.

En quan a l'emule, que a tu no et vagi bé o no t'agradi la manera que hi al darrera com a funcionament és una cosa, però dir que està mort... jo segueixo baixant-ho tot i cap problema (que no treu que també faci servir DD i BT).

Com a argument a favor de DD parleu de sèries perdudes a l'ed2k... quan peti un enllaç de DD estaria bé veure si algú pot penjar-lo de nou d'una sèrie, diguem que de 3 anys enrera. Qui la té pot ser que ja no es passi per aquí, o ni s'ho miri perquè ja la té o senzillament la va esborrar una vegada vista, el medi no és una garantia, ho és la gent que vetlla perquè els continguts estiguin disponibles.

Porto un temps també emprant DD i no serà el primer ni darrer cop que el que vull baixar està caducat, borrat per infracció del copyright, etc... (i això de les comptes vitalícies... ho trobo una mica ingenu, quan et cacin x enllaços que violen les normes, la teva compta i tots els enllaços vinculats desapareixen, està a seu TOS).

El que no entenc és l'actitud excloent que teniu, o ed2k o DD, fa temps que ambdues opcions conviuen perfectament, segurament faltaria que la web recollís els enllaços en DD de les sèries, que és una feina pendent, però també penseu que no tothom té ni té perquè tenir comptes prèmium dels sistemes de descàrrega DD (i si no la tens tornem al mateix de l'emule, paciència :P).
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1968
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

dl. 10 ago. 2009, 23:18

Nightsirk ha escrit:
Maki, pujareu les séries a DD (Dawson's creek i tota la pesca)?
La veritat és que segur que apart de mi, farieu feliç a molta gent que segur que li passa el mateix que jo.
See you!!


Jo ara mateix tambe estic descarregant la serie de Dawson i tinc el mateix problema, tinc l'intencio de pujarla en DD, pero el problema es que em passa igual que a tu, de aqui a que la tingui passara molt de temps. Si tens algun capi baixat, pujal a DD i si em pots passar els links millor, eixis la cosa anira mes fluida si ho fem entre 2 o mes (si et sembla be, quedem en que tu et baixes per exemple 1,2 i 3 i jo 4,5 i 6 etc.. eixis trigarem la meitat en tenir-la)ho parlem per mp si et sembla be, crec que si la gent vol series en DD tambe s'ha de colaborar una mica, per exeple pujant algunes que no estiguin en DD i no esperar a que algu altre o fassi.

Personalment penso que l'emule ja no es el que era, pero com han dit si algun dia tanca megaupload i s'ha pujat tot alla, que passara amb les series. El que estaria be es el que estan fent amb la release de sailor moon, que es fa per ed2k i per DD crec que es el cami a seguir. :yeah:

Per cert Mad93 tens una conexio de por, alguna vegada m'envies coses per emule i hem cau la baba. :bleh:
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 11 ago. 2009, 01:20

wachimiro ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Maki, pujareu les séries a DD (Dawson's creek i tota la pesca)?
La veritat és que segur que apart de mi, farieu feliç a molta gent que segur que li passa el mateix que jo.
See you!!


Jo ara mateix tambe estic descarregant la serie de Dawson i tinc el mateix problema, tinc l'intencio de pujarla en DD, pero el problema es que em passa igual que a tu, de aqui a que la tingui passara molt de temps. Si tens algun capi baixat, pujal a DD i si em pots passar els links millor, eixis la cosa anira mes fluida si ho fem entre 2 o mes (si et sembla be, quedem en que tu et baixes per exemple 1,2 i 3 i jo 4,5 i 6 etc.. eixis trigarem la meitat en tenir-la)ho parlem per mp si et sembla be, crec que si la gent vol series en DD tambe s'ha de colaborar una mica, per exeple pujant algunes que no estiguin en DD i no esperar a que algu altre o fassi.

Personalment penso que l'emule ja no es el que era, pero com han dit si algun dia tanca megaupload i s'ha pujat tot alla, que passara amb les series. El que estaria be es el que estan fent amb la release de sailor moon, que es fa per ed2k i per DD crec que es el cami a seguir. :yeah:

Per cert Mad93 tens una conexio de por, alguna vegada m'envies coses per emule i hem cau la baba. :bleh:


Ja em miraré els episodis que tinc vaixats i intentaré pasar-te els links, quan puguis envia'm un mp i ja et diré l'únic problema que tinc és que fa poc vaig tenir que desinstalar el emule antic que tenia i m'he intentat baixar el nou però quan el poso conectar a la red no se'm conecta i sincerament, no entenc pk aixi que fa ja com un mes que no tinc emule.

En tot cas, primer tinc que arreglar el ordinador de taula pk ara estic amb el portatil i aqui no tinc els episodis de Dawson's creek, quan ho tingui solucionat ja diré algo.

I sisplau, mentre la DD funcioni puje-ho a DD que aixi tots en gaudim ^^
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants