Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Raion
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dj. 21 ago. 2008, 20:56
Ubicació: Residencia femenina Hinata .Y.

dc. 29 jul. 2009, 21:59

OTAKU ha escrit:
Raion ha escrit:
vale deixant de banda aixo de la DD, i els torrents? es = que el e-link i a sobre va millor


Pel que dius crec que no has baixat gaire per torrent, si dius que l'emule va de meravella quan "TENEN FONTS" que es perquè son recents, no m'imagino si trobaries tan sols un seed d'una serie antiga. El torrent va be per coses noves (Jo el faig servir per series d'USA) :adeu:

1er e baixat molt
2n kuan no hi ha fonts per el torrent posen la DD per aixo tenen un tema de peticions de DD pero aixo ho fan els administradors, no tenen xk ferho els usuaris ara mateix estic pujant Yu Yu Hakusho i em trigara una hora per episodi feu comptes pero contrariament al k sembla no em fa pal, espereu una setmaneta i la tindreu sensera en DD aixi k nose com ho veureu pero en fi... no dire res mes x si de cas per no guanyarme un banejat ^^
Soc el guerrer llegendari!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dc. 29 jul. 2009, 22:00

Raion ha escrit:
una web que posa tantes pegues per a que els usuaris descarreguin be sol ser bastant fotuda en el tema de reputacio...

A reveure.. com s'ha dit des del començament, la web (l'staff d la web) ni posa ni deixa d posar pegues, són els usuaris que monten les sèries els que decideixen amb quin sistema pujar els arxius i no se veta ni se vetarà cap sistema d distribució.

Qui fa la release és qui té el dret absolut a decidir amb quin mètode puja els arxius en aquesta comunitat i l'staff d la web no hi pinta res.

Casualment aquest mètode és majoritariament el tant "impopular" eMule. Curiós, sí.

I lo dit, si se puja per emule i no va bé, idò a esperar o a demanar q se puji per altre mitjà. No se pot fer més.

I si és per "reputació", la veritat... m'estim més la reputació d'una comunitat q no imposa normes en aquest sentit q la d reputació d 'comunitat de zombies' q arrosseguen moltes planes d DD, q la única participació q tenen és la dels penosos i lamentables agraïments forçats d'usuaris obligats a registrar-se per a poder descarregar.

Consti q jo no tinc res en contra d la DD en si.

pd: sóc més lent q l'ayu :| ai dioh mío
bitERROR l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 29 jul. 2009, 22:02, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 29 jul. 2009, 22:01

Bueno, doncs ja que insistiu tant demano com dieu dues coses:

O que algú pugui Dawson's Creek a DD

O que algú em digui com fer-ho i ho pujo jo mateix.

Però en el segon cas hi ha un problema i és que com que jo no tinc els episodis baixats no els puc pujar a DD aixi que agrairia que alguna anima caritativa els poses a DD.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
OTAKU
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 669
Membre des de: dl. 07 maig 2007, 22:15
Ubicació: Eh? Quines preguntes em fas... :$

dc. 29 jul. 2009, 22:04

No seràs ni el primer ni l'ultim que es queixa de que tot es elink i després s'enfada perquè no li fan cas. Si parles amb respecte i l'únic que fas es expressar la teva opinió aquí no crec que et banejin mai. Potser es el que fan a les pagines amb "tanta reputació" que dius.

Night, per pujar una serie que no es teva primer tens que demanar permís als autors. :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dc. 29 jul. 2009, 22:09

bitERROR ha escrit:
pd: sóc més lent q l'ayu :| ai dioh mío

Això és molt greu XD

NS ha escrit:
O que algú pugui Dawson's Creek a DD

A veure... o ho demanes al fil d'aquesta sèrie o a la web de la que ho has baixat, no? XD
 
Avatar de l’usuari
Raion
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dj. 21 ago. 2008, 20:56
Ubicació: Residencia femenina Hinata .Y.

dc. 29 jul. 2009, 22:10

esta be esta be ^^u son els usuaris, pero crec yo k els admins poden descarregar els arxius i anar carregant a DD i torrent no sou admins per casualitat si es te una web de distribucio es suposa que es tenen resposabilitats pujar arxius de un en un no fa mal a ningu ara jo em veig pujant 100 capitols de YuYu Hakusho xk els admins no ho van fer en el seu dia i tal com dius si pogues em pujaria tots els animes k tinc per desgracia servidor no pot tenir una premium a la k pujar arxius si no ho feia encantat
una peticio: feu una enquesta sobre quin metode de descarrega prefereixen els usuaris
Soc el guerrer llegendari!

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 29 jul. 2009, 22:12

Aynodok ha escrit:
bitERROR ha escrit:
pd: sóc més lent q l'ayu :| ai dioh mío

Això és molt greu XD

NS ha escrit:
O que algú pugui Dawson's Creek a DD

A veure... o ho demanes al fil d'aquesta sèrie o a la web de la que ho has baixat, no? XD


Però a mi a totsrucs no em foten ni puto cas gent!!! xDDD

Ja vaig enviar un mp a un moderador demanant-li noseque i encara estic esperant la resposta. ·___·''

Tornaré a insistir que pel que es veu el moderador no deuria haber rebut el meu missatge.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dc. 29 jul. 2009, 22:19

Els administradors s'encarreguen d'administrar la web, d'assegurar-se que tot funcioni bé i demés, no són pas els que pugen els arxius per poder sangonejar a gust.

Llavors... em resulta molt i molt graciós que portes tota l'estona dient que una conta premium no és cara, que es comprin comptes premium i es pugi tot a DD i ara dius que tu ho faries però que no et pots permetre una premium... LOL!

I bé, l'enquesta la pots crear tu mateix.
 
Avatar de l’usuari
Raion
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dj. 21 ago. 2008, 20:56
Ubicació: Residencia femenina Hinata .Y.

dc. 29 jul. 2009, 22:21

Aynodok ha escrit:
Els administradors s'encarreguen d'administrar la web, d'assegurar-se que tot funcioni bé i demés, no són pas els que pugen els arxius per poder sangonejar a gust.

Llavors... em resulta molt i molt graciós que portes tota l'estona dient que una conta premium no és cara, que es comprin comptes premium i es pugi tot a DD i ara dius que tu ho faries però que no et pots permetre una premium... LOL!

I bé, l'enquesta la pots crear tu mateix.

no puc permetrem la premium xk no trobo altres 4 k vulguin pagar si tu vols digamu k io em moro de ganes de tenir una premium ^^
PD: aixo de la enkesta no fa falta ia han fet una i ha sortit guanyadora la DD per un 70% dels vots :)
Soc el guerrer llegendari!

Imatge
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dc. 29 jul. 2009, 22:37

raion jo tinc premium de fa un parell de anys i com a maxim domes la pots fer servir de dos llocs diferents si te pases te la lleven teu dic per experiensia i si nos ans llig el contracte a110 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dc. 29 jul. 2009, 22:44

Si ja estpa feta per a que la volies crear, doncs?
70% Doncs molt bé, pero l'autor de la release la pujara com vol, i sol ser en eMule.

Així la podem posar a la base de dades de la web.
Imatge
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dc. 29 jul. 2009, 22:54

Animelliure té els subfòrums que vulguis per cada sistema de baixada, i cadascú se'n va allà on li interessa més. Ningú ha prohibit res, però és que per la mateixa raó, ningú pot imposar la DD per sobre d'altres coses (el lliure d'animelliure no només es refereix a l'anime).
Jo crec que, simplement, hi ha d'haver totes les opcions possibles, perquè tothom pugui quedar més o menys satisfet.
I d'altra banda, si defenso l'emule, és perquè sempre m'ha anat bé.
De totes maneres, a mi em sembla que ja hauríem d'estar contents amb la possibilitat de baixar-nos sèries per internet, cosa que no ha estat possible fins ara, i no tindria perquè estar permesa. Voleu dir que teniu tanta set de sèries com per no tenir una mica més de paciència, amb les coses?
 
Avatar de l’usuari
Raion
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dj. 21 ago. 2008, 20:56
Ubicació: Residencia femenina Hinata .Y.

dc. 29 jul. 2009, 23:06

Formatger ha escrit:
Voleu dir que teniu tanta set de sèries com per no tenir una mica més de paciència, amb les coses?

Fa falta una resposta?
Soc el guerrer llegendari!

Imatge
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dc. 29 jul. 2009, 23:09

Doncs em sembla bastant trist.
 
Avatar de l’usuari
Raion
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dj. 21 ago. 2008, 20:56
Ubicació: Residencia femenina Hinata .Y.

dc. 29 jul. 2009, 23:12

Formatger ha escrit:
Doncs em sembla bastant trist.

no es aixo pero sempre fa bo a la vista k algo set descarregui almenys a 100kb/s i no a 0.5kb/s -_- o pitjor a 0...
Soc el guerrer llegendari!

Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants